Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משחקיית הג'ונגל סיטי

משחקיית הגונגל סיטי היא מבין המשחקיות הגדולות והמוצלחות באזור הקריות. המשחקייה נמצאת בקרית מוצקין והיא מציעה אפשרות בילוי נהדרת עבור ילדים במגוון של גילאים. במשחקייה הגדולה ניתן גם לקיים אירועים פרטיים כמו ימי הולדת, מסיבות ועוד. בגו’נגל סיטי תמצאו מספר מתחמי בילוי עבור הילדים שמתאימים לגילאים השונים. במקום תוכלו למצוא גם משחקי ג’ימבורי, מתקן טיפוס גדול, מתנפחים, משחקי וידאו, טרמפולינות, אומגה ועוד.

לצד המשחקייה ישנה קפיטריה גדולה ובה שולחנות אוכל, שבהם יוכלו ההורים לשבת ולצפות על הילדים בזמן המשחק. הקפיטריה מציע מגוון של משקאות ומזון. לצד אלה ישנם חדרי אירועים פרטיים שבהם יש אפשרות לקיים ימי הולדת או מסיבות פרטיות. המקום מציע גם חבילות אירועים מובנות הכוללות הפעלות, אוכל ושתיה ועוד. את האירועים יש לתאם מראש מול מנהלי המתחם.

בתקופות של חופשות וחגים משחקיית הגו’נגל סיטי מקיימת מסגרות של קייטנות וצהרונים. המסגרת מתאימה למגוון גילאים וניתן לברר פרטים מדויקים על המסגרות ישירות מול המקום. המשחקייה פועלת מדי יום בין השעות 15-20, בימי שישי 11-19 ובימי שבת 9-19. בתקופות של חגים וחופשות בי”ס המקום פעיל במגוון שעות רחב יותר ולכן כדאי לבדוק ישירות מול המשחקייה. לפרטים נוספים ניתן להיכנס ולהתעדכן אל האתר הרשמי של משחקיית הג’ונגל סיטי. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: ג’ונגל סיטי קרית מוצקין.

רעיונות לעוד טיולים באיזור:

שמורת הטבע עין אפק – שמורת הטבע עין אפק נמצאת באזור הקריות והיא מציגה נופי ביצה מיוחדים ויפהפיים. טיול על הגשר הצף הארוך שעובר מעל הביצה ופריחה עונתית מרהיבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שביל נחל נעמן – השביל, בין קרית ביאליק ועכו, עובר לצד הנחל הזורם ובמהלכו תפגשו ספסלי ישיבה, גשרים קטנים והרבה עניין במים. השביל נגיש לעגלות לכל אורכו. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

קיבוץ כפר מסריק – סוד הפלא הקיבוצי – טיול בין מבני הקיבוץ המקוריים שעברו שימור מרשים, וביקור בגלריות מיוחדות. בימי חופשות וחגים מתקיימות במקום אטרקציות ופעילויות למשפחות ולילדים. הביקור הוא חינמי במסגרת הפרוייקט של שבת ישראליתלמידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.

חצי האי עכו – טיול בעכו העתיקה – עיר הנמל שוקקת חיים, מלאת תיירים, מסעדות, שווקים, אטרקציות לילדים ואתרי היסטוריה חווייתיים. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין חרדלית נחל כזיב – מסלול קסום וקליל שכולל הליכה בתוך המים ומתאים מאוד לימים חמים. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק אדמית ומערת הקשת – טיול קצר ונגיש שיוביל אתכם אל תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי מבצר יחיעם – כאן תוכלו להכיר את סיפור מורשת הקרב של שיירת יחיעם ולגלות את ההיסטוריה של המבצר החשוב הזה. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי אכזיב – החוף הכי יפה בצפון הארץ שבו תוכלו ליהנות ממים כחולים שקופים ופארק משפחות מסודר שמשמש גם כחניון קמפינג לחובבי לינת שטח. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק הגשרים התלויים בנשר – מסלול הליכה חוייתי העובר בין 2 גשרים ארוכים ותלויים, מעל הואדי.  למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.