Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקומות רומנטיים לטיול זוגי - חוגגים אהבה בטבע

השילוב של אהבה, רומנטיקה וטבע הוא שילוב מנצח ומיוחד. אז אם בא לכם לצאת לטיול זוגי באווירה רומנטית ורגועה בנוף יפהפה, כדאי לכם מאוד להכיר את הרשימה הבאה. מקבץ של מקומות מיוחדים ורומנטיים במיוחד בישראל שיעניקו לכם חגיגה של אהבה בטבע. ברשימה מבחר מקומות מיוחדים לפיקניק זוגי, תצפיות מרהיבות ובעיקר טיולי טבע באווירה רומנטית. אלה ההמלצות שלנו, מצפון לדרום:

קיבוץ מרום גולן

רמת הגולן היא כולה יופי גדול. אחד הקיבוצים היפים והמומלצים לבילוי זוגי רומנטי הוא קיבוץ מרום גולן. אם אתם מגיעים לטייל באזור אל תפספסו את הגן המטופח שבו תפגשו את תצפית מאגר בנטל, פארק קטן שנראה כאילו נלקח מתוך גלויה מצויירת. מהגן נשקפים נופיה הפתוחים של רמת הגולן, מאגר בנטל ואזור עמק הבכא עם טורבינות הרוח המתנשאות לגובה רב. הגן מקושט באלמנטים רבים שהופכים אותו למיוחד ויפהפה ביניהם: תצפית ספסל שהיא המקום המושלם לתמונה זוגית, פסלי גמדים קטנים, בתי ציפורים ופטריות שמפוזרים כאן ונדנדה מושלמת אל מול הנוף. בעונת הסתיו והחורף הקיבוץ מתקשט בשלכת צבעונית שהופכת את הטיול כאן לרומנטי אפילו יותר. לעוד המלצות טיול במרום גולן לחצו כאן. 

טיילת עמי

טיילת עמי עוברת לצידו של קיבוץ שדה נחמיה באחד מהאזורים האטרקטיביים לטיולים בישראל. הטיילת מוכרת גם בשמה הנוסף, טיילת הירדן, מהסיבה שהטיילת עוברת לכל אורכה לצד נהר הירדן הזורם. הטיול בטיילת עמי מספק לנו חוויה נהדרת של טיול רומנטי שבמהלכו תוכלו ליהנות מצליל זרימת המים המשכר, לשבת באחד מספסלי הישיבה שתפגשו בדרך או לעצור לפיקניק באחת מהפינות הקסומות לצד המים. המסלול נגיש במלואו וההליכה בו היא נוחה. למידע נוסף והוראות הגעה לחצו כאן. 

טיול יומי במושבה ראש פינה

המושבה ראש פינה, אם המושבות, היא מבין המקומות הרומנטיים שיש בישראל והיא פשוט מושלמת לטיול זוגי. בראש פינה תוכלו לטייל בין הסמטאות הציוריות, ליהנות משלל גלריות מיוחדות ולעצור באחד מבתי הקפה הבוטיקיים. במהלך הטיול שלכם כאן תוכלו להגיע אל מצפה נמרוד המיוחד ממנו נשקף נוף רחב ומרשים. תוכלו ליהנות משלל מבנים עתיקים ולהכיר את סיפור ההיסטוריה שלהם כמו בית הכנסת העתיק שהוקם על ידי הברון רוטשילד. להמלצות נוספות בראש פינה לחצו כאן. 

מערת קשת

מערת קשת נמצאת בפארק אדמית שבגליל העליון. מהפארק יוצא מסלול הליכה קצר ונגיש שבסופו תגיעו את גולת הכותרת של המקום – מערת הקשת. מדובר בשרידיה של מערה שהיתה כאן בעבר וקרסה. כיום שרידי הקשת שתראו כאן יוצרים נקודת תצפית בנוף ייחודי. להשלמת החוויה הרומנטית כדאי מאוד להגיע הנה בשעות השקיעה וליהנות מהמראות המרהיבים של שילוב הנוף, המערה והשקיעה. בפארק יש פינות פיקניק רבות שתוכלו לשלב אותן בטיול שלכם. למידע נוסף והוראות הגעה לחצו כאן. 

גני אלמונא

גני אלמונא נמצאים בתחומי הישוב הדרוזי ג’וליס והם לטעמנו המקום הכי יפה ומקושט שתוכלו לקבל לחוויה הרומנטית שלכם. הטיול בגני אלמונא הוא סופר מיוחד ומרגיש כמו כניסה אל סיפור מהאגדות. זו גם הסיבה שהמקום זכה במקוום השני בתחרות הגנים היפים בעולם, ועד היום הוא מהווה מוקד עלייה לרגל לצילומי חוץ לחתונות. הטיול כאן הוא קצר אך שווה כל רגע – צלילי מים זורמים ברקע, אלמנטים צבעוניים ורומנטיים שמקשטים את הפארק, צמחייה ייחודית – כל אלה רק חלק מהדברים שתפגשו כאן.  למידע נוסף והוראות הגעה לחצו כאן. 

כתף שאול בדרך נוף גלבוע

תצפית כתף שאול היא תצפית יפהפייה באזור עמק חרוד, העוברת בדרף נוף גלבוע. מנקודת התצפית שכאן תוכלו לראות נופים נרחבים שפרוסים לפניכם – את הגליל והעמק, הרי הגלעד ובימים של ראות טובה תוכלו לראות אפילו את ממלכת ירדן השכנה. חוויה רומנטית במיוחד יקבל מי שיגיע הנה בשעות הזריחה וליהנות מהמראה המרהיב של השמש העולה וצובעת כאן את ההרים ואת העמק שמולכם. לצד התצפית יש פארק מסודר שבו ספסלי פיקניק רבים, נקודות צל ודרך נוף שתוכלו להמשיך בה ולעבור בין נקודות מרשימות נוספות. למידע נוסף והוראות הגעה לחצו כאן. 

גני הנדיב

בתוך פארק הנדיב שבזכרון יעקב הוקמו גני הזיכרון, מבין המקומות והמטופחים שתראו. 70 דונם של גנים סופר מטופחים כאשר במרכזם נמצא קברו של הברון בנימין (אדמונד) דה רוטשילד ואישתו הברונית אדלאיד (עדה) דה רוטשילד. אפשר לצאת לטיול זוגי שסובב את הגנים ולהינות מהדייקנות והירידה לפרטים בכל פינה שאליה תביטו. הגנים מחולקים לפי נושאים כמו: גן ורדים, גן דקלים, גן המפלים ועוד. הטיול בגני הנדיב נגיש במלואו ויש כאן גם מרכז מבקרים שניתן להשתתף בו. למידע נוסף והוראות הגעה לחצו כאן. 

עין כרם

שכונת עין כרם נמצאת במערב ירושלים, במרחק של כ-20 דקות נסיעה ממרכז העיר. הטיול בעין כרם יחשוף אתכם אל אחת השכונות הציוריות המיוחדות שיש בירושלים ובארץ בכלל. הטיול כאן מזכיר במעט את העיירות הכפריות האוטנתיות של אירופה והאווירה כאן היא הכי רומנטית שיש. באזור זו תוכלו להתארח במגוון רחב של מלונות בוטיק המתאימים לאווירת המקום, לטייל בין הסמטאות ולפגוש בדרככם מבני אבן עתיקים, חנויות גלריה, בתי קפה קטנים ומסעדות הפונות אל הנוף. עין כרם הוא מקום בעל חשיבות רבה לדת הנוצרית וזה דבר נוסף שיזכיר לכם קצת את הטיולים שלכם בחו”ל – תוכלו לעבור כאן בין מספר כנסיות ומנזרים מיוחדים. למידע נוסף והוראות הגעה לחצו כאן. 

בריכת הקשתות ברמלה

בריכת הקשתות היא מקום מפתיע ומיוחד בעיר רמלה. מדובר במבנה עתיק וייחודי שהוקם בשנת 789 בימי שלטונו של הח’ליף הארון אל ראשיד. בריכה זו היא אחד מהמבנים החשובים ששרדו מימי שלטון העבאסים בארץ ישראל. אז מה רומנטי בבריכה הזו? ראשית מדובר במבנה מיוחד מאוד ששרד שנים רבות ומשמש דוגמא עד היום לאדריכלות מופתית. בנוסף לכל אלו כיום ניתן ליהנות כאן מאטרקצייה של שיט קצר במאגר המים, העובר בין הקשתות המיוחדות שמעטרות את המבנה. למידע נוסף והוראות הגעה לחצו כאן. 

מצפה דור

מצפה דור נמצא בשדה בוקר, לא רחוק מגן הקבר של בן גוריון (שגם הוא מקום מיוחד בפני עצמו). מצפה דור הוקם בנקודה זו, לזכרו של דור כהן ז”ל שנהרג בטיול בגיאורגיה, במטרה להדגיש את אהבתו של דור לטבע ולחוויות שצבר בחייו. מנקודת תצפית זו נשפקים נופי מדבר אינסופיים ושקט מדברי רועם שלא יוכלו להשאיר אף אחד אדיש אליהם. בלב המצפה ספסל נדנדה שתוכלו לשבת עליו ופשוט ליהנות מכל היופי הזה שנפרש מולכם. למידע נוסף והוראות הגעה לחצו כאן. 

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציותבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

11 טיולי טבע נגישים עם רכבי גולף לכל המשפחה
11 טיולי טבע נגישים עם רכבי גולף לכל המשפחה
גן לאומי קרן נפתלי ומצפור לזכרו של רמי ברטל
16 תצפיות עוצרות נשימה בצפון הארץ
חמת גדר
9 מעיינות חמים בישראל טיול חם לחורף
טיילת עמי - טיילת הירדן
12 המלצות לטיולים עם עגלות בישראל