Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצפור בית ציידא – תצפית על הכנרת

מצפור בית ציידא נמצא בתוך שמורת הטבע “הבטיחה” שבצפון הכנרת, לא רחוק ממושב מעלה גמלא. שמורת הטבע “הבטיחה” מהווה אזור המפגש של נחלי הגולן: דליות, יהודיה ומשושים. שלושת הנחלים הללו זורמים לאורך כל ימות השנה עם מים מתוקים. המצפור המקסים הזה צופה אל הכנרת מגובה של 110 מטרים מעל פני הים והוא חושף את הכנרת שמשתרעת במלוא הדרה למולנו. בנוסף מן המצפור נפרס הנוף היפהפה של בקעת בית ציידא וניתן להבחין בנחלים שזורמים אל הכנרת. 

 

ממצפור בית ציידא תוכלו לראות את נחל שפמנון, נחל דליות, נחל יהודיה, נחל משושים ואת נהר הירדן. אפשר לראות את צפון הכנרת, העיר טבריה והר ארבל, הרי הנפתלי ורמת הגולן. מכאן אפשר לראות גם את בית ציידא שנמצא בתוך פארק הירדן. במצפור יש מקומות ישיבה אם תרצו לעצור כאן לטובת פיקניק ויש כאן גם מסבירן קולי שייתן לכם מידע נוסף על המקום שאתם עומדים בו ועל הנוף שנשקף מפה. לטעמנו מדובר במקום יפהפה שמאוד כדאי להכיר ולבקר בו. 

כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז “מצפור בית ציידא”, לנוסעים בכביש 92 יש לעלות לכביש 869 (שהכביש עצמו עוצר נשימה) ובתום העליות סביב 7 קילומטרים תוכלו לראות את התצפית בצד ימין שלכם.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

טיול מעיינות בדרום רמת הגולן – לשמחתנו רמת הגולן שופעת במעיינות מלאים כל ימות השנה. כאן תוכלו למצוא את המסלול המלא לבקר בכל המעיינות האלו. למידע מלא לחץ כאן.

שמורת הטבע גמלא – בואו לראות את המפל הגבוה ביותר בישראל לצד נופים עוצרי נשימה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק קצרין – בסמוך לקצרין ישנו פארק שבשבנים האחרונות קיבל שדרוג מומלץ לבקש לצורך פיקניק או טיולים קצרים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין קשתות – אתר היסטורי שחובה על כל אחד מאיתנו לבקר בו לפחות פעם אחת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שביל אלי כהן – שביל שהוקם לזכרו של גיבור ישראל אלי כהן. למידע מלא על השביל ודרכי הגעה לחץ כאן.

טיול לאורך כביש 98 חוצה רמת הגולן – כביש 98 חוצה רמת הגולן מספק לנו לא מעט נקודות עניין: מסלולי הליכה, מעיינות, תצפיות, אטרקציות, מורשת קרב וארכיאולוגיה רבת שנים… למידע מלא על הטיול לחץ כאן.

אנדרטת הנגמ”ש התאנה והארז – במרכז רמת הגולן מזרחית לרכס חזקה תוכלו למצוא את אנדרטת הנגמ”ש התאנה והארז. הסיפור שעומד מאחורי האנדרטה הזו מספר את סיפורים של חיילי גדס”ר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.