Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעלית הזמן - מסע אל סודות ירושלים

האטרקציה מעלית הזמן בירושלים משלבת בין חדשנות טכנולוגיה והסיפור של ירושלים ומעניקה לצופה חוויה עוצרת נשימה. המיצגים מוקרנים באולם חדיש הכולל מסכי ענק העוטפים את המבקר מכל עבר, כסאות מותאמים ונוחים, כל אלו יוצרים אצל הצופה תחושה מרתקת ורב חושית, עד כדי תחושה שהוא נמצא בתוך המיצג. האולם כולל 250 מ”ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, 104 מושבים, 98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים.

מעלית הזמן

מסע מרתק אל סודות העיר ירושלים D2 – מיצג חוויתי העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר ירושלים. המיצג הדו מימדי, לוקח את הצופה 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר ירושלים, החל מימי בית ראשון דרך בית שני, חיי ישו ומוחמד, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו. בירושלים של פעם נפגש הצופה פנים אל פנים עם מלכי ישראל לאורך ההיסטוריה – שלמה המלך, ירמיהו המלך, צדקיהו המלך ואחרים, לומד על התקופות השונות, זאת בשילוב צלילים ומראות מרגשים באמצעות חיישנים הגורמים לצופה לחוש כאילו ירד אל מעמקי ההיסטוריה של ירושלים והפך להיות חלק ממנה.

לקינוח לוקח חיים טופול את הצופה יחד איתו לרחף מעל העיר ולחזות בירושלים העכשווית עם כל החידושים בה כפי שאנו מכירים אותה כיום. בין השחקנים המשתתפים במיצג: חיים טופול, דביר בנדק, צחי נוי, עמי סמולרצ’יק ונוספים. אורך: 30 דקות מוקרן במספר שפות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית וסינית מנדרינית.

קפסולת העתיד – מסע בגוף האדם בתלת מימד

מתי ראיתם מה קורה באוזן, במוח בשרירים או בריאות? המיצג חושף את סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. כיצד אנו נושמים? איך אנו קולטים מידע? איך אנו מעכלים? איך אנו נראים מבפנים? את התשובות לכל השאלות האלו ועוד תוכלו למצוא במיצג הדמיות תלת מימדיות מרהיבות ומדויקות בעזרת ‘אינפו’ קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו. אורך: 25 דקות.  שפות: עברית וערבית. (אין אפשרות לכסאות נייחים).

חשוב לציין כי האטרקציה מתאימה מגיל 5 ומעלה. יש להגיע 15 דקות לפני תחילת האטרקציה לשם צפייה בסרטון בטיחות. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: מעלית הזמן –  יצחק קריב 6 שד’ ממילא (הקניון הסגור) ירושלים. למידע נוסף על המקום תוכלו למצוא באתר הרישמי של מעלית הזמן – לחצו כאן.

תרצו להמשיך לטייל באיזור?

תחנת הרוח במשכנות שאננים – מונטיפיורי – משכנות שאננים היא השכונה הראשונה שהוקמה מחוץ לחומות העיר וכיום אתם מוזמנים להגיע להנות ממרכז מבקרים בתחנת הרוח מונטיפיורי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מנהרות הכותל – הקרן למורשת הכותל המערבי – הקרן למורשת הכותל המערבי פתחה לטובת המבקרים את האפשרות להיכנס אל תוך מנהרות תת קרקעיות, ולקבל הצצה מיוחדת אל העבר ירושלים, לתקופת ימי בית שני. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

נקבת השילוח: סיור עיר דוד המקראית – גן לאומי עיר דוד, שנמצא בעיר ירושלים, נחשב לאתר ארכיאולוגי פופולארי אליו מגיעים מיליוני מבקרים מהארץ ומהעולם כאן יש את עיר דוד ונקבת השילוח. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק עמק הצבאים – עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול ביותר בישראל, העמק מקיף שטח של 250 דונם בלב העיר ירושלים. בפארק יש עדר של 30 צבאים שחי בו לאורך השנים, בנוסף יש כאן מגוון רחב של יונקים, ציפורים ועופות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין לבן -אזור הרי ירושלים הוא עשיר במעיינות יפים ומרעננים. אחד המוכרים ביותר הוא עין לבן, וזה כנראה בגלל קרבתו לגן החיות התנכ”י המפורסם, ממש 2 דק’ נסיעה מהפארק. אם תגיעו בזמני חופשות או סופי שבוע, אתם כנראה ממש לא תהיו פה לבד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אקווריום ישראל– אם אתם מחפשים אטרקציה לכל המשפחה, משהו מיוחד שלא תראו כמותו עוד במדינתנו קטנה ולא מבייש שום אטרקציה בינלאומית – זה המקום. בילוי מצוין במיוחד בימים החמים/קרים! התמחות האקווריום הוא בשימור בתי הגידול והסביבה הימית של ישראל – המטרה העיקרית –  שמירה על הטבע. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
מערת הנטיפים – ליד בית שמש היא תופעת טבע מרשימה ויוצאת דופן שנוצרה במשך מיליוני שנים. טיול אל מעמקי המערה יגלה בפניכם עולם שלם שלא הכרתם. בסמוך לעיר בית שמש בלב יער ארצות הברית, בדרך נוף מפותלת נמצאת מערת הנטיפים, המוכרת גם בשמה מערת שורק, אחת מתופעות הטבע המיוחדות בעולם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
מעיינות בירושלים – בפחות משעה נסיעה ממרכז הארץ מגיעים לאזור הרי ירושלים. אזור זה התברך בלא מעט נביעות ומעיינות קרירים ומיוחדים מאוד. הפעם נמליץ לכם על כמה מהמוכרים באזור שמומלץ בחום להגיע אליהם וליהנות משקט ההרים וכמובן אם אפשר לצרף לזה פק”ל קפה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
שמורת הטבע נחל חלילים – נחל חלילים מספק לנו חוויה של טיול משפחתי וקליל בנוף מקסים. הטיול בנחל חלילים יוצא מבין השכונות של העיר מבשרת ציון. ממש בין הבתים ובצמוד לעיר הרועשת ישנה פיסת טבע פסטורלית ויפהפייה שמספקת לנו טיול בין נופים, פריחה, מערות חלילים מיוחדות ועוד, וכל זה  במסלול שמתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.