Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים

בלב העיר ירושלים בשדרת המוזיאונים נמצא מוזיאון המדע ע”ש בלומפילד. המוזיאון מציע אטרקציה של בילוי חווייתי חינוכי לכל המשפחה. במוזיאון מוצגות תערוכות רבות בנושאים מגוונים מתחום המדע שברובן מיצגי משחק והתנסות אינטראקטיבית שמאפשרים לילדים לקחת חלק פעיל בחוויה. בין 3 קומות המוזיאון תפגשו תערוכות בנושאי חלל, רפואה, גוף האדם, פיזיקה, מוסיקה, מחשבים ועוד. חלק מהתערוכות הן קבועות וחלקן מתחלפות. בתקופות של חופשות וחגים מתקיימות במוזיאון פעילויות ייעודיות לילדים, סדנאות יצירה ומופעים לכל המשפחה. 

עיקר החוויה של הילדים בביקור במוזיאון היא היכולת שלהם להתנסות ולגעת במיצגים רבים. כחלק מההתנסות בתערוכות השונות יוכלו הילדים ללמוד כמה דברים חשובים על העולם כמו למשל: תערוכת מנוף בה יוכלו ללמוד איך כלים פשוטים עוזרים לנו להפיק כוח רב, למה בניינים לא נופלים מסע מדהים לגילוי אמנות הבניה האנושית, התנסות כרופא ליום אחד ועוד.

מומלץ לחפש כרטיסים בהנחה דרך הועדים ומועדוני הצרכנות השונים. בסופי שבוע ניתן להיכנס למוזיאון ללא תשלום במסגרת מיזם שבת ישראלית. כל שעליכם לעשות הוא להירשם מראש דרך אתר המוזיאון – לאתר הרישמי לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: מוזיאון המדע ירושלים.

מי מכם שרוצה ללון בירושלים תוכלו ליהנות מהנחות מיוחדות לגולשי אתר בשביל המשפחה: 10% הנחה ללינה במלון אלדן, עם הזנת קוד קופון SHVIL בעת ההזמנה – לפרטים נוספים לחצו כאן. או 10% הנחה לרשת אברהם הוסטלס בארץ ובירושלים עם קוד קופון: SHVIL – לפרטים נוספים לחצו כאן.

תרצו להמשיך לטייל באיזור? הנה כמה המלצות:

נקבת השילוח בעיר דוד – עיר דוד הוא אתר ארכיאולוגי יחיד במינו בעל חשיבות גבוהה להיסטוריה של ישראל. כאן תוכלו לצאת לטייל עצמי או לקחת חלק בסיור מודרך שעובר גם בנקבת השילוח המפורסמת. למידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם – בלב העיר ירושלים ישנו פארק יפהפה שהטיול בו הוא חוויה. גן בוטני מטופח ומושקע שבו תיחשפו אל מגוון גדול של מיני צמחים ופרחים ייחודים מרחבי העולם. למידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.

מזרקות המים בפארק טדי – מופע מזרקות אורקולי שעושה שימוש ייחודי במוזיקה, אורות ובמזרקות המרקדות. המופע מתקיים מספר פעמים ביום, בשעות שונות. למידע מלא ושעות פעילות לחצו כאן.

פארק עמק הצבאים – עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול ביותר בישראל, העמק מקיף שטח של 250 דונם בלב העיר ירושלים. בפארק יש עדר של 30 צבאים שחי בו לאורך השנים, בנוסף יש כאן מגוון רחב של יונקים, ציפורים ועופות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

טיול מעגלי בסטף למשפחות – הסטף הוא מקום מעולה לטיול שמשלב נוף עוצר נשימה ואטרקציה. במהלך המסלול פוגשים מעיינות וגם ניקבה שניתן לזחול בתוכה והיא אטרקציה נהדרת לילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין לבן -במרחק של דקות בודדות מהן החיות התנ”כי המפורסם נמצאים מעיינות עין לבן. שתי בריכות אליהן זורמים המים המרעננים, ומהן נשקפים הנופים של הרי ירושלים היפים. למידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.

מערת הנטיפים – בדרך העולה אל ירושלים, ליד בית שמש, נמצאת תופעת טבע מרשימה ויוצאת דופן שנוצרה במשך מיליוני שנים. טיול אל מעמקי המערה יגלה בפניכם עולם שלם שלא הכרתם. למידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.
 

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.