Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאגר המים מאחורי שכונת גבעת הרקפות בקרית ביאליק

בצידה המזרחי של שכונת גבעת הרקפות בקרית ביאליק, תוכלו למצוא מאגר מי גשמים בלב השדות החקלאים. הליכה קצרה מלב השכונה תוביל אתכם אל מסלול מעגלי סביב המאגר ובין מטעי הזיתים שמסביב. לפני שנפרט על דרכי הגעה והמקום חשוב לציין – מדובר על שטחים חקלאים ואין לדרוך עליהם בנוסף אין לקטוף ממטעי הזיתים אלו שטחים פרטיים. ההליכה היא בשביל העפר בלבד. 

חשוב לציין כי מדובר על מסלול קצר, לכן מומלץ למי שגר קרוב לא בשביל להגיע במיוחד. עוד בתחילת המסלול תוכלו לפגוש את המטעי הזיתים הגדולים והשדות הזרועים הפתוחים שלאחר הגשם נצבעים בירוק. לאורך כל הדרך תוכלו לפגוש במגוון פריחה וצמחיה כמו: אילת המסטיק, לפופית כנפית, חמצוצים, רקפות, סולונום החדק, חרדל השדה ועוד. לאחר כ 500 מטרים של הליכה קלה תגיעו אל מאגר המים. על מנת שתוכלו לראות אותו ולטייל סביבו יש לטפס על הגבעה הקטנה – שמרו על הילדים!!!

כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: “יקינטון 20 קרית ביאליק”. תחנו כאן את הרכב וצאו לכיוון מזרח לכיוון מטעי הזיתים בשביל עפר לצד עצי הברוש. מכביש 4 יש לפנות לדרך רבין בקרית ביאליק, לאחר 1.6 ק”מ בהם תעברו את הגשר מעל לכביש 22 פנו ימינה בכיכר, בכיכר הבאה פנו שמאלה והמשיכו ישר עם הכביש. לאחר 350 מטר פנו שמאלה והחנו את הרכב.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

שמורת הטבע עין אפק – רשות הטבע והגנים מתחזקת בצורה מדהימה את שמורת הטבע עין אפק, תוכלו לצאת כאן למסלולים שונים העוברים בין נופי הביצות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

חצי האי עכו – טיול בעיר העתיקה של עכו פשוט נותנת הרגשה של חול, בין הסימטאות והשווקים המקומים לצד הנמל הפעיל ומגוון האטרציות שיש כאן לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק העמקים לאורך נחל הקישון – לאורך נחל הקישון תוכלו למצוא מגוון נקודות עניין למסלולי הליכה או מסלולי רכיבה עם אופניים ואפילו מעיין צלול ואטרקציות לילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הגשרים התלויים בנשר – מסלול הליכה העובר בין 2 גשרים ארוכים ותלולים, מסלול מתאים לכל המשפחה מעל לנחל קטיע ודרך אורי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.