Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיילת הפודטראקס בקריית מוצקין

בקריית מוצקין שנמצאת צפונית לחיפה הוקמה טיילת פודטראקס. הטיילת, שנמצאת בסמוך לאזורי מגורים מרכזיים בעיר, צפויה להיות מתחם אוכל ובילוי מוביל באזור. הטיילת ממוקמת לאורכו של רחוב בן גוריון, ואורכה כ-200 מטרים שבהם משאיות אוכל מגוונות, ספסלי ישיבה, שירותים ציבוריים ועוד. שמה של הטיילת נכון ליום פתיחתה הוא “גוריון פוד טראקס“. 

בטיילת הפוד טראקס, ברחוב בן גוריון הראשי של העיר, יפעלו כ-10 משאיות אוכל FOOD TRUCKS צבעוניות וססגוניות שכל אחת מהן מציעה סגנון אוכל שונה. לצד המשאיות ולצלילי מוסיקה משתנה תמצאו גם ספסלי פיקניק, שולחנות בר, ספסלי נוף, שירותים ציבוריים – כל אלה הופכים את הטיילת לא רק לאזור של אוכל, אלא למקום בילוי עבור תושבי מוצקין והסביבה. במשאיות האוכל תוכלו לרכוש מאכלים, קינוחים ומשקאות שונים, בין המאכלים תמצאו פלאפל, בשרים על האש, המבורגרים, גלידות, משקאות חמים וקרים ועוד. שעות הפעילות ראשון עד חמישי 10:00-22:00.

אם אתם מגיעים לבקר בקריית מוצקין או באחת מנקודות התיירות באזור כמו גן החיות החי פארק בקריית מוצקין או שמורת הטבע עין אפק בקריה הסמוכה קריית ביאליק, אתם מוזמנים לעצור בטיילת הפודטראקים וליהנות מחוויה קולינרית נעימה ואותנטית לכל המשפחה בלב הקריה. טיילת משאיות האוכל נמצאת ברחוב בן גוריון, בצמוד למרכז הקניות המזוהה עם העיר: השקם או בשמו הנוסף הרבמ”ד. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חניה רבמ”ד קרית מוצקין.

רעיונות לעוד טיולים באיזור:

פארק יהורם גאון – בשכונת משכנות האומנים בקריית מוצקין הוקם הפארק הגדול. הפארק קיבל את שמו “פארק יהורם גאון” על שמו של חתן פרס ישראל לזמר העברי יהורם גאון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע עין אפק  – מדובר בשמורת הטבע שנמצאת באזור הקריות. לא להתבלבל עם שמורת תל אפק – שנמצא במרכז. מדובר בשני מקומות שונים. עין אפק משמרת נופי ביצות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מסלול שביל נחל נעמן – שביל נחל נעמן בגליל המערבי עובר בין קריית ביאליק ועד לפאתי העיר עכו. מדובר בשביל שבשנים האחרונות עובר פיתוח ושיקום למען התיירות באיזור. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

קיבוץ כפר מסריק – סוד הפלא הקיבוצי – בשנים האחרונות קיבוץ כפר מסריק החל תהליך של שימור מבני הקיבוץ המקוריים והפך אותם לחוויה שמחזירה אתכם אחורנית בזמן כחלק ממיזם משבת ישראלית. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק העמקים לאורך נחל הקישון – לאורך נחל הקישון תוכלו למצוא מגוון נקודות עניין למסלולי הליכה או מסלולי רכיבה עם אופניים ואפילו מעיין צלול ואטרקציות לילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.