Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

6 המלצות לטיול בשבת עם הילדים

אין כמו שבת נעימה כדי לצאת לטבע עם המשפחה והחברים. הכול פורח, זורם ויפהפה בחוץ והאופציות רבות: טיול בטבע הפתוח, להכיר תופעות טבע מיוחדות, תצפיות נוף יפהפהיות וגם אטרקציה עבור הילדים.  אספנו כמה רעיונות שיעזרו לכם להחליט לאן להגיע בימים היפים שיש עכשיו רגע לפני שמתחמם.

עמק הבוסתנים

צפון רמת הגולן מציע לנו מגוון רחב של מסלולים בדרגות קושי שונות, אחד המסלול הוא מסלול עמק הבוסתנים. המסלול יוצא ממצפה רונן ששמו הנוסף והמוכר יותר הוא מצפה קוניטרה מזרחית להר אביטל. המסלול כאן הוא מעגלי והוא עובר בין עצי פרי, נקודות תצפית אל עמק קוניטרה, טרסות חקלאיות וגולת הכותרת הם מטעי התפוחים והדובדבנים של הקיבוצים. אורכו המלא של המסלול הוא קילומטר אחד בלבד ולאורכו ישנם ספסלי נוף למנוחה. בחודש מרץ אפשר להנות כאן מפריחת עצי השקד על רקע החרמון! למידע מלא לחצו כאן.

חורשת נילי קאפמן – פריחת התורמוסים

בסמוך לכניסה של קיבוץ רמות מנשה תוכלו למצוא נקודת תצפית, פריחה ופינת הנצחה לזיכרה של נילי קאפמן ז”ל שהייתה מחנכת, מורה ומדיכה לחברת הנוער “אלון” בין השנים 1964-1968. בנקודה הזו תמצאו פרגולה עם ספסל ישיבה, אבן הנצחה, פסל והמון נוף וירוק בעיינים. בחודש מרץ אפשר להנות כאן ממראה עוצר נשימה של מרבדי תורמוסים שצובעים כאן את הגבעות בסגלות מרשים. למידע נוסף לחצו כאן.

יער האילנות

יער אילנות נמצא באזור השרון והוא המקום המושלם לשילוב טיול, פיקניק ובילוי עם ילדים. מדובר בפארק ענק עם המון שטחי מדשאות, שולחנות פיקניק, מסלול הליכה נגיש ויפהפה שמוקף גן בוטני מיוחד ועוד כמה אטרקציות נחמדות. ממש בימים אלו אפשר לראות כאן את פריחת אירוס הארגמן ועוד שלל פרחי בר צבעוניים. אז תביאו לילדים בימבות, אופניים, כדור ויאללה לטיול. למידע מלא לחצו כאן

תל חדיד – יער בן שמן

תל חדיד נמצא ביער בן שמן הגדול והוא מאפשר לנו לצאת לטיול קליל בין שרידי ארכיאולוגייה ולהנות גם מנקודת תצפית על האזור. תל חדיד הוא יישוב עתיק ולכן נמצא בו שרידי עתיקות רבים כמו: כלי חרס, גתות, ריצפות פסיפס, בורות מים ועוד. כאן עובר גם קטע מספר 20 של שביל ישראל. הטיול במקום הוא קליל, מתאים לביקור קצר. מומלץ במיוחד להגיע הנה בעונת הסתיו והאביב כשלא חם מדי והפריחה בשיאה. למידע מלא לחצו כאן.

פארק אריאל שרון – מתחם ההר

פארק אריאל שרון נמצא באזור גוש דן, והוא מציע אפשרות לטיול קליל במרכז הארץ. הפארק הוא גדול ויש בו המון שטחי דשא ומסלולי הליכה שרובם נגישים. לפארק אריאל שרון יש גם סיפור התהוות מעניין ומיוחד שאותו תוכלו להכיר בביקור שלכם כאן. בעבר האתר היה מוכר בעיקר בשמו “חירייה”, מה שבטח מצלצל לכם מוכר כאתר לאיסוף פסולת. לאחר פרויקט שיקום ענק, כיום מדובר במקום משודרג ומושקע. ממש בימים אלו אפשר להנות בפארק מפריחה משגעת של מגוון רחב של פרחי בר כמו התורמוסים. למידע מלא לחצו כאן.

שביל האטד

דרומית לראשון ציון בסמוך לקיבוץ פלמחים נמצא גן לאומי חוף פלמחים. מעבר לרצועת חוף מבין היפות שיש, כאן תוכלו לצאת לטיול מעגלי שאורכו 2 ק”מ, בדרגת קושי קלה, העובר על רכסי הכורכר והוא שילוב של כמה שבילים: שביל האטד, שביל המצוק (תצפית יבנה ים) ושביל הסוללה. ניתן לעשות כל אחד מהם שנפרד או כמסלול אחד מעגלי. למידע מלא לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

לעוד טיולי משפחות על פי איזור בארץ

קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום