Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים ואטרקציות ליד מרחב מוגן

רוצים לצאת קצת להאוורר עם הילדים אבל לא יודעים לאן? אז מסתבר שיש לא מעט איזורי טיול או אטרקציות שנמצאים ליעד מרחב מוגן. כאן תוכלו למצוא את כל המקומות האלו כדי כן להצליח לצאת להפוגה בצל הלחימה. שימו לב כי מומלץ לבדוק טרם יציאתם את הוראות פיקוד העורף באיזור הרלוונטי. כולנו צריכים קצת הפוגה מהמלחמה וחשוב לזכור שאנחנו נעבור את זה ביחד! עם ישראל חי!

בצפון

נוגילולה: משחקיית עץ לילדים בעמק יזרעאל

נוגילולה היא משחקייה לילדים שנמצאת ברמת ישי שבעמק יזרעאל. נוגילולה היא משחקיית עץ חווייתית ומיוחדת. המשחקייה ברובה בנויה ממתקני עץ ברמה הגבוהה ביותר, ובהתחשב ביתרונות הרבים שמשחקי עץ מעניקים להתפתחות הילדים. במשחקייה ישנם מספר מתחמים שמאפשרים לילדים בחירה וגיוון, המתחמים מעוצבים בצורה מרשימה ובכל אזור הושקעה מחשבה רבה על מנת לספק חוויה טובה למבקרים. ישנה אבטחה כל העת במתחם הסטריטמול. החניון התת קרקעי הוא מרחב מוגן. ישנה יציאה חירום ישירה מהמשחקייה למדרגות שמובילות לאזור החניון. טרם הגעתכם מומלץ לבדוק בדף הפייסבוק הרישמי של נוגילולה לגבי שעות הפעילות ושאר העדכונים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: נוגילולה.

באולינג קריון קריית ביאליק

באולינג קריון בקריית ביאליק נמצא כל כולו במרחב מוגן בקומה מינוס 2 – בואו לשחק עם כל המשפחה בראש שקט! יש כאן 16 מסלולים מקצועיים בעיצוב חדשני כולל מסכים הכוללים אנימציות מדהימות! במתחם הבאולינג יש קפה מסעדה, משחקי ג’וייסטיקס וחדר ביליארד וסנוקר פרטי. טרם הגעתכם מומלץ לבדוק בדף הפייסבוק הרישמי של הבאולינג לגבי שעות הפעילות ושאר העדכונים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: באולינג קרייון דרך עכו קריית ביאליק.

חוויה מטריפה בחיפה Yclub

בכרמל שבחיפה תוכלו להגיע אל מרכז בילוי ובו תמצאו משחקיה ומתחם מיני גולף זוהר בחושך. מתחם הגולף מכיל 12 מסלולים שונים ומגוונים ברמות שונות, בכל מסלול אפשר לשחק עם חמישה משתתפים ולעבור בין פלאי תבל. בצמוד למתחם המיני גוף תוכלו להגיע אל משחקיית מאדים והיא כוללת מתחם ג’ימבורי, משחקייה, מתקני נינג’ה וקיר טיפוס. על פי הסבר עובדי המקום: לצד המשחקייה ישנה אפשרות לגשת לחניון תת קרקעי שמשמש כמרחב מוגן ומתחם הגולף נחשב למרחב מוגן בפני עצמו. טרם הגעתכם מומלץ לבדוק בדף הפייסבוק הרישמי של המתחם לגבי שעות הפעילות ושאר העדכונים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: שדרות הנשיא 124 חיפה. 

מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית

מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית נמצא בחיפה והוא מוזיאון המוקדש כל כולו באופן בלעדי לתצוגות של אמנות יפנית. הוא נוסד בשנת 1959 ביוזמתו של פליקס טיקוטין שהיה אדריכל, סוחר ואספן של חפצי אמנות יפניים מכאן שמו. במוזיאון תוכלו למצוא פעילויות שונות לילדים כולל סדנאות קיפולי הנייר היפנית ועוד. במתחם יש מרחב מוגן. טרם הגעתכם מומלץ לבקר באתר הרישמי של המוזיאון לטובת עדכונים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: מוזיאון טיקוטין חיפה.

וויט פול Whitepool סמי עופר חיפה

ברוכים הבאים למתחם הכדורים שכל כולו מכוסה בכ 350,000 כדורים לבנים! המתחם מאפשר לכם להנות ממגוון רחב של אטרקציות כמו אומגה: באנג’י היישר אל בריכת הכדורים, סלים, מגלשות, טרזן, מתחם נינגה, קפיטריה ופינת ישיבה ועוד. המתחם נמצא באצטדיון סמי עופר ויש לצידו מרחב מוגן. טרם הגעתכם מומלץ לבקר באתר הרישמי לעדכונים. כדי להגיע לכאן יש להגיע לאצטדיון סמי עופר חיפה, כניסה A, חניה חינם בחניון p4.

מוזיאון הימי בחיפה

המוזיאון הימי הלאומי בחיפה הוא אחד מבין מספר מוזיאונים חשובים בעיר חיפה, והוא אחד המתאימים ביותר לביקור עם ילדים. במוזיאון יש מספר מתחמים ותערוכות מגוונות בנושא ים וספנות, אבל עבור קהל הילדים גולת הכותרת שלו היא כנראה הקומה שבה יוכלו הילדים לשחק ולהתנסות במשחקים שכולם סביב נושא הים והחיים בו. במתחם יש מרחב מוגן. טרם הגעתכם מומלץ לבקר באתר הרישמי של המוזיאון לטובת עדכונים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: מוזיאון ימי לאומי חיפה

במרכז

פארק עירוני רעננה

פארק רעננה הוא פארק עירוני גדול באזור השרון, שמציע מגוון אפשרויות בילוי לכל המשפחה. הפארק העירוני הוא בעצם גן ציבורי גדול בשטח העיר שמעבר להיותו פארק שעשועים בטבע, הוא מציע מגוון אטרקציות שמתאימות לכל המשפחה. מעבר לעובדה שיש כאן אגם גדול, מסלולי הליכה, 3 גני שעשועים שונים ופינת חי יש כאן גם 2 מקלטים מכל קצה של הפארק, מדיווחים בשטח יש לקחת בחשבון כי הם בקצוות הפארק ולא בלב ליבו. טרם ביקורכם כאן מומלץ לבדוק בדף הפייסבוק הרישמי של הפארק לעדכונים נוספים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק רעננה.

משחקיית אורבניה: מדינת הילדים נתניה

אורבניה היא משחקייה שבה יוכלו הילדים ליהנות מכל העולמות של הגדולים שהם אוהבים, במגוון של מתחמי משחק מעוצבים וצבעוניים במיוחד עבורם. המשחקייה נמצאת בעיר נתניה ויש בה כל מה שצריך כדי שהילדים יעבירו כאן זמן של כייף והנאה. המשחקייה מכנה עצמה עולם הילדים כי היא מאפשרת לילדים הצצה נהדרת תוך כדי משחק אל העולם של הגדולים. במקום יש מרחב מוגן. טרם הביקור מומלץ להתעדכן בדף הפייסבוק הרישמי על שעות פעילות.  כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: אורבניה מדינת הילדים משחקייה לילדים בנתניה.

ג’ימבורי פרפרים ברמת גן

משחקיית פרפרים נמצא ברמת גן והיא מתאימה למגוון רחב של גילאים. בג’ימבורי יש מתחמי שונים כמו: מתחם לתינוקות, חדרי משחק הכוללים מכשירי מולטימדיה מתקדמים, פינות מטבח, פינות מוזיקה, פינת קוביות, בריכת כדורים, חדר בלונים ועוד שלל אטרקציות שונות. במקום יש מרחב מוגן. טרם הגעתכם יש להתעדכן בדף הפייסבוק הרישמי של הג’ימבורי לעדכונים על שעות פתיחה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: ז’בוטינסקי 64 רמת גן.

מוזיאון הטבע תל אביב

מוזיאון הטבע ע”ש שטיינהרדט מציג את אוצרות הטבע הלאומיים של מדינת ישראל שאותרו מתוך אוסף בן חמישה מיליון וחצי פריטים(!!). הבניין שבו ממוקם מוזיאון הטבע בתל אביב מזכיר בעיצובו תיבת אוצרות והוא בן חמש קומות של חללי תצוגה בתערוכות מתחלפות. יש הטוענים כי המבנה מזכיר את תיבת נח לשמירת אוצרות הטבע לדורות הבאים. בתערוכות השונות במוזיאון הטבע מוצגים פוחלצים ושלדים, ויש בו שילוב של אמצעי מולטימדיה מגוונים כמו סרטונים, משחקים, מסכי מגע ועוד. במוזיאון יש מרחב מוגן. טרם ביקורכם מומלץ לבקר באתר הרישמי לעדכונים נוספים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: מוזיאון הטבע תל אביב.

מוזיאון אנו תל אביב

מוזיאון אנו המחודש היה מוכר בשמו הקודם כמוזיאון בית התפוצות היהודי. המוזיאון נמצא בתל אביב והביקור בו מזמין אתכם למסע מרתק בהיסטוריה בת אלפי השנים של העם היהודי. המוזיאון המשודרג מעוצב בקפידה רבה והוא בנוי באופן כזה שמהווה עניין למגוון רחב של גילאים. המבנה מחולק למספר קומות, וכל קומה מספרת את סיפורו של העם היהודי לפי תקופות שונות ונושאים מגוונים כמו: ספרות, מוסיקה, אומנות, מדע ועוד רבים אחרים. התערוכה הייחודית שלא כדאי לכם לפספס אם אתם מגיעים הנה עם ילדים היא תערוכת הגיבורים – פורצי הדרך של העם היהודי. מדובר בתערוכה שכולה מיצגי משחק אינטראקטיביים שכל ילד יוכל לשחק בהם, להתנסות וללמוד על ההמצאות הגדולות ביותר של העם היהודי. במוזיאון יש מרחבים מוגנים. טרם ביקורכם יש לבקר באתר הרישמי לעדכונים נוספים.

בירושלים

מעלית הזמן מסע אל סודות ירושלים

מעלית הזמן – מסע מרתק אל סודות העיר ירושלים! מיצג חוויתי העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר ירושלים. המיצג הדו מימדי, לוקח את הצופה 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר ירושלים, החל מימי בית ראשון דרך בית שני, חיי ישו ומוחמד, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו. בירושלים של פעם נפגש הצופה פנים אל פנים עם מלכי ישראל לאורך ההיסטוריה – שלמה המלך, ירמיהו המלך, צדקיהו המלך ואחרים, לומד על התקופות השונות, זאת בשילוב צלילים ומראות מרגשים באמצעות חיישנים הגורמים לצופה לחוש כאילו ירד אל מעמקי ההיסטוריה של ירושלים והפך להיות חלק ממנה. המקום נחשב למרחב מוגן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: מעלית הזמן – יצחק קריב 6 שד’ ממילא (הקניון הסגור) ירושלים. 

מוזיאון המדע בירושלים

בלב העיר ירושלים בשדרת המוזיאונים נמצא מוזיאון המדע ע”ש בלומפילד. המוזיאון מציע אטרקציה של בילוי חווייתי חינוכי לכל המשפחה. במוזיאון מוצגות תערוכות רבות בנושאים מגוונים מתחום המדע שברובן מיצגי משחק והתנסות אינראקטיביים שמאפשרים לילדים לקחת חלק פעיל בחווייה. בין 3 קומות המוזיאון תפגשו תערוכות בנושאי חלל, רפואה, גוף האדם, פיזיקה, מוסיקה, מחשבים ועוד. המוזיאון פועל על פי הנחיות פיקוד העורף עד 300 מבקרים, כניסה למוזיאון אך ורק בתאום מראש ולאור חוסר הוודאות יש לתאם ביקור בבוקר כל יום. יתכנו שינויים בהתאם להנחיות פיקוד העורף. במוזיאון שני מרחבים מוגנים. שעות הפעילות: 10:00-16:00. 

אקווריום ישראל

אקווריום ישראל הוא מתחם ענק שבו מוצגים החיים מתחת לפני המים, מגוון גדול מאוד של בעלי חיים ימיים ובעיקר המון מידע על הסביבה הימית וערכי שמירה על הטבע. המתחם נגיש לטיול עם עגלות והוא מקורה כך שהוא מתאים מאוד גם לבילוי בימים החמים או בימי החורף הגשומים. במקום יש מרחב מוגן. טרם הגעתכם מומלץ לבקר באתר הרישמי לעדכונים נוספים ושעות פעילות מעודכנות. ההגעה ברכישת כרטיסים מראש בלבד. 

בדרום

פאנקי מאנקי באר שבע

פאנקי מאנקי הינה רשת של מתחמי חוויה ומשחק גדולים ומעוצבים שמספקים אפשרות בילוי ייחודית לכל המשפחה. הרשת פרוסה עם מספר סניפים ברחבי ישראל ובכולם תמצאו מבחר גדול של מתחמי משחק גדולים, מתקני טיפוס ואקסטרים ואטרקציות נוספות שמתאימים למגוון גילאים גדול. במתחמי פאנקי מאנקי תיכנסו מיד לאווירה המיוחדת שיש שם. כל הסניפים מעוצבים בקפידה בהשראת עולמות תוכן ייחודיים ובדגש על חדשנות מרשימה. אחד הסניפים הוא בבאר שבע שנמצא במתחם הסינמה סיטי במקום קיים מרחב מוגן צמוד. טרם הגעתכם יש לבדוק בדף הפייסבוק רישמי של הרשת. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פאנקי מאנקי סינמה סיטי באר שבע.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.