Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט בתל אביב

מוזיאון הטבע ע”ש שטיינהרדט מציג את אוצרות הטבע הלאומיים של מדינת ישראל שאותרו מתוך אוסף בן חמישה מיליון וחצי פריטים(!!). הבניין שבו ממוקם מוזיאון הטבע בתל אביב מזכיר בעיצובו תיבת אוצרות והוא בן חמש קומות של חללי תצוגה בתערוכות מתחלפות. יש הטוענים כי המבנה מזכיר את תיבת נח לשמירת אוצרות הטבע לדורות הבאים. בתערוכות השונות במוזיאון הטבע מוצגים פוחלצים ושלדים, ויש בו שילוב של אמצעי מולטימדיה מגוונים כמו סרטונים, משחקים, מסכי מגע ועוד.

במוזיאון הטבע מוצגות גם תערוכה על הנדידה בישראל, תערוכת בתי הגידול והיכרות עם בעלי החיים שלהם ועוד שלל תערוכות שבהם תוכלו לקחת חלק פעיל, לגעת ולנסות. המקום נגיש לעגלות והוא מתאים לכל המשפחה, אך ההמלצה היא לילדים מגיל 5 ומעלה. כאן זה המקום שכולנו נוכל לפגוש מקרוב את כל סוגי החיות גם את אלו שאנחנו פוגשים רק דרך מסך הטלוויזיה. טרם הגעתכם למוזיאון הטבע ע”ש שטיינהרדט מומלץ לבקר באתר הרשמי ולהתעדכן בשעות הפתיחה ובעלויות – לאתר הרישמי לחצו כאן. כדי להגיע למוזיאון תוכלו לרשום בוויז: מוזיאון הטבע תל אביב.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

אנו – מוזיאון העם היהודי – מוזיאון יפהפה ומיוחד במינו שמציג את העם היהודי לאורך המסע שלו בין אלפי השנים. המוזיאון עושה שימוש מרשים במיצגים טכנולוגיים אינטראקטיביים ויש בו גם תצוגות ייעודיות לילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
פארק האגמים – אגם הנקיק ואגם הסופרלנד הם חלק מפרויקט “פארק האגמים” שהוקם במטרה לפתח טבע עירוני בסביבת העיר. בפארק האגמים אנחנו נפגוש מרחבי טבע, מדשאות, מסלולי הליכה ורכיבה, עופות מים ודגים ואפילו חיות בר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
בית לאה – גן לאומי ירקון מקורות הירקון – לאורך 28 ק”מ בלב ליבה של מדינת ישראל זורם לו נחל ירקון והוא הנחל הגדול ביותר במערכת נחלי החוף של ארץ ישראל. בית לאה היא אחת מהפינות היפות שבהן תוכלו להתמקם לצד הנחל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
גן לאומי ירקון – מתחם מקורות הירקון של רשות הטבע והגנים – חלקו הנקי של הירקון שבו יש בריכות נופרים, מסלולי הליכה, שטח עצום לפיקניקים וחניון לילה מסודר של רשות הטבע והגנים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
המפל הנסתר במקורות הירקון – מפל שרונים – בלב אזור השרון נדיר למצוא מקורות מים, אך כאן תוכלו למצוא את המפל הנסתר או בשמו השני מפל שרונים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
טיול במקורות הירקון – כפר הבפטיסטים – איזור כפר הבפטיסטים הוא מבין האיזורים המקסימים של הירקון, ממש בסמוך למקורותיו. יש כאן פינות טבע קסומות שאפשר להעביר בהן כמה שעות נפלאות באוויר הפתוח (הכניסה למים אסורה). למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
גן לאומי ירקון – תל אפק – תל אפק מכונה בכינוי “הריאה הירוקה של גוש דן” ולמען האמת שאפשר להבין למה. מדובר בנקודת טבע מבין היפות שיש באזור המרכז. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 

פארק מנחם בגין – פארק גדול שבו מגוון אטרקציות לכל המשפחה ובמיוחד עבור הילדים. אם אתם מחפשים עצירה באיזור מרכז, כדאי לבקר כאן ולהכיר את הפארק המקסים הזה.למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק אריאל שרון –  פארק הנמצא במרכז הארץ, באזור גוש דן. אם אתם מגיעים לטיול במרכז, כדאי לעצור כאן, לטייל במסלולי הטיול הנגישים, ליהנות מהנוף ולהכיר את הסיפור של הפארק. סיפור התהוות של הפארק הוא מיוחד במינו ואולי יגרום לכם להרים גבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.