Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חניון אמפי גולן

בכביש 98 לא רחוק מכפר ועין פיק לכיוון דרום תוכלו למצוא את חניון יום ולילה אמפי גולן. חורשה דיי גדולה של קק”ל לצד אמפי הגולן בה יש שולחנות פיקניק, מחסה מהרוח לטובת מי מכם שעושה כאן קמפינג, פחים מסודרים. למי מכם שמחפש לצאת מכאן למסלול יכול לצאת למקטע מספר 13 מחורשת גבעת יואב עד לאמפי גולן או למקטע מספר 14 מאמפי הגולן ועד מבוא חמה דרך נחל מיצר המדהים! למידע על שמורת הטבע נחל מיצר לחצו כאן. 

אמפי הגולן הוא מתחם בו עורכים מופעי תרבות תחת כיפת השמיים. אמפי דיי גדול עם כמה עשרות מקומות ישיבה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: אמפי גולן.

אם תרצו להמשיך לטייל באיזור:

מצפה סוסיתא – תצפית לכנרת בדרום רמת הגולן – בין אפיק לכפר חרוב לצד כביש 98 תוכלו למצוא חניית עפר קטנה שתוביל אתכם אל מצפה סוסיתא. כמו שמה של התצפית היא צופה היישר אל פסגת סוסיתא. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מצפה מצד כפר חרוב – על טיילת מצוקי האון תוכלו למצוא המון תצפיות לכיוון הכנרת, אחת מהן והיא גם הכי פחות מוכרת היא מצפה מצד כפר חרוב. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע נחל מיצר – בדרום רמת הגולן יש שמורה יפה שמורת הטבע נחל מיצר. כאן תוכלו לצאת למסלול ברמת קושי בינונית עד קשה בחלקה עוברת גם בשביל הגולן. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מצפה השלום ושביל הבוסתנים – שמורת טבע סוסיתא – בדרום רמת הגולן תמצאו את אחת התצפיות המרהיבות אל עבר הכנרת והרי הגליל ולצידה יוצא מסלול מעגלי קצר אל מעיין קסום פריחה בעונה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

טיילת מצוקי האון ממצפה שלום למבוא חמה – בדרום רמת הגולן בין כפר חרוב – מצפה שלום ועד למבוא חמה נסלל שביל ממנו יש נקודות תצפית מבין היפות שיש בצפון. טיילת מצוקי האון זה המקום. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן .

טיול מעיינות בדרום רמת הגולן – לשמחתנו האיזור הזה שופע מעיינות חלקם ניתן להגיע עם הרכב עד למים למידע מלא על הטיול מעיינות לחץ כאו.

עין הקשתות – בואו לחזור אחורנית בזמן ולהנות מהנוף עוצר הנשימה של אתר עין הקשתות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע גמלא – מבין השמורות היפות שיש בדרום רמת הגולן, שייך לרשות הטבע והגנים וכאן יש מספר מסלולים שניתן לעשות גם נגישים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שביל אלי כהן – שביל חוצה רמת הגולן מתחיל מהנקודה הדרומית ביותר בחמת גדר ומסתיים בצפון רמת הגולן ליד מרום גולן. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לנקודות לחץ כאן.

עין פיק – תצפית עוצרת נשימה מכפר סורי נטוש שהיה כאן עד מלחמת ששת הימים ומכאן אפשר לרדת אל מעיין עין פיק במסלול הליכה קצר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת טבע אחו נוב – שמורת טבע אחו נוב אירוס הביצות היא אזור ביצתי השופע בפריחה מגוונת בכל ימות השנה. שיאה של הפריחה אפשר לראות כאן את אירוס המצוי והנרקיס המצוי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין ג’וחדר וחאן אורחה – ברמת הגולן אפשר למצוא המון בריכות קצינים ששימשו את הקצינים הסורים לטבילה במי המעיינות הצוננים של רמת הגולן, אחת מהן היא עין ג’וחדר עין אורחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.