Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החווה בגיא - גיא בן הינום גן לאומי סובב חומות

למרגלות חומות העיר העתיקה תוכלו להגיע אל החווה בגיא בן הינום, המהווה חלק מגן לאומי סובב חומות ירושליםבתחום גיא בן הינום נמצאים אתרים שונים כמו: פארק טדי, בריכת הסולטן, חוצות היוצר, מנזר חקל דמא, סינמטק ירושלים וקברים עתיקים. החווה בגיא מציעה חווית חקלאות קדומה כמו פעם המותאמת לימים של ימינו. לאורך כל ימות השנה החווה פועלת ומשמרת את החקלאות הקדומה בהתאם לעונות השנה, ומתקיימים כאן מופעים פעילויות שונות לכל המשפחה כמו: קטיף, מסיק דריכת ענבים, קבלות שבת קהילתיות ועוד.

החווה פתוחה לקהל הרחב ולמי מכם שרוצה להתנסות בפעילויות השונות ניתן להעשות את זה בהזמנת מקום מראש בטלפון 6033*. במקום יש פינות פיקניק מוצלות ומקומות ישיבה. טרם הגעתכם למקום מומלץ לבקר באתר הרישמי של החווה על מנת להתעדכן באירועים מיוחדים, פעילויות ושעות פתיחה של המקום – לאתר הרישמי לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: החווה בגיא, גיא בן הינום.

תרצו להמשיך לטייל באיזור?

נקבת השילוח: סיור עיר דוד המקראית – גן לאומי עיר דוד, בירושלים, נחשב לאתר ארכיאולוגי פופולארי אליו מגיעים מיליוני מבקרים, ובו תוכלו לצאת לטיול מרתק בבטן האדמה, בנקבת השילוח. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

תחנת הרוח במשכנות שאננים – מונטיפיורי – משכנות שאננים היא השכונה הראשונה שהוקמה מחוץ לחומות העיר וכיום אתם מוזמנים להגיע וליהנות מטיול בסמטאות הציורים וביקור בתחנת הרוח מונטיפיורי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מנהרות הכותל – הקרן למורשת הכותל המערבי – הקרן למורשת הכותל המערבי פתחה לטובת המבקרים את האפשרות להיכנס אל תוך מנהרות תת קרקעיות, ולקבל הצצה מיוחדת אל העבר של ירושלים בתקופת ימי בית שני. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק עמק הצבאים – עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול ביותר בישראל. בפארק יש עדר של כמה עשרות צבאים שחיים בו לאורך השנים, בנוסף יש כאן מגוון רחב של יונקים, ציפורים ועופות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין לבן – מעיין הזורם אל שתי בריכות טבע יפהפיות ויוצר לצידו פינת ישיבה מרעננת ומפתיעה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

אקווריום ישראל – אטרקציה נהדרת לכל המשפחה במהלכה תיחשפו לעולם המים במלוא תפארתו. אקווריומים גדולים עם מאות מיני דגים וחיות מים מרחבי העולם. בנוסף, אטרקציה מיוחדת במינה מעולם הפרפרים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מערת הנטיפים – תופעת טבע מרשימה ויוצאת דופן שנוצרה במשך מיליוני שנים. טיול אל מעמקי המערה יגלה בפניכם עולם שלם שלא הכרתם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מעיינות בירושלים – אזור שהתברך בהרבה נביעות ומעיינות קרירים ומיוחדים, כאן תקבלו רשימה של כמה מהמעיינות המומלצים של ירושלים. מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
שמורת הטבע נחל חלילים – בין הבתים ובצמוד לעיר הרועשת ישנה פיסת טבע פסטורלית ויפהפייה שמספקת לנו טיול בין נופים, פריחה, מערות חלילים מיוחדות ועוד, וכל זה  במסלול שמתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.