Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דרך נוף חניון עין רועים

לא הרבה מכירים את המקום המקסים הזה שנמצא ממש מעל לקרית שמונה, מסלול הליכה קצר כולל מעיין מושלם לטבילת רגלים בימים החמים (יש הנכנסים כל הגוף). כדי להגיע לעין רועים נוסעים דרך כביש 90 ופונים לכפר גלעדי ישנה פנייה ימינה אל דרך אספלט שמסומנת בסימון שבילים כחול לבן כתום (שביל ישראל) לאחר 500 מטר ישנו שלט המפנה אל “דרך נוף” ולאחר 2 קילומטר מגיעים אל המקום.

למרגלות מצוק רמים המתנשא מעל קרית שמונה נגיע אל החניה וממנו ישנו שביל הליכה עד למעיין ששם תוכלו למצוא גם רחבה עם שולחנות פיקניק וספסלים. המעיין הקטן שמטרתו העיקרי להשקיית פרות לא תמיד מלא, בעיקר בחורף לאחר הגשמים. למרות שבמקום יש צינור המזרים מים אל הבריכה כך שלפעמים תופתעו לראות אותה מלאה. קרן קיימת לישראל עשתה כאן עבודה נהדרת בשיפור המעיין וסביבתו, למעשה הבריכה הראשית חוזקה וכאשר היא מלאה המים ממנה זורמים בתעלות לשתי בריכות נוספות נמוכות יותר.

אם תרצו להיחשף אל הנופים המשוגעים שיש מכאן (תאמינו לנו שאתם תרצו) אנחנו ממליצות להמשיך כקילומטר וחצי אל מצפה לירן סעדיה, לוחם סיירת אגוז שנפל במלחמת לבנון השנייה. מעבר לנוף שתוכלו לראות מהמצפה יש כאן גם עמדת שמע המסבירה על המקום, הנופים ועל לירן.

באופן כללי, מדובר באזור שהוא אחד היפים והמומלצים לטיולים בכל הארץ. אז אם אתם כבר פה, הנה רעיונות למקומות נוספים שיש באזור המדהים הזה:

  1. הטנק הסורי ההפוך בבניאס – למידע מלא לחץ כאן
  2. שמורת הטבע החולה של רשות הטבע והגנים – למידע מלא לחץ כאן
  3. אגמון החולה של קרן קיימת לישראל – למידע מלא לחץ כאן.
  4. שמורת נחל עיון מפל התנור – למידע מלא לחץ כאן.
  5. שמורת הטבע נחל שניר – למידע מלא לחץ כאן.
  6. שמורת הטבע תל דן – למידע מלא לחץ כאן.
  7. אנדרטת אסון המסוקים בשאר ישוב – למידע מלא לחץ כאן.
  8. מצודת נמרוד – למידע מלא לחץ כאן.
  9. תצפית מפל סער – למידע מלא לחץ כאן.
  10. מסלול עין דבשה – למידע מלא לחץ כאן.
  11. מסלול עין תינה-  למידע מלא לחץ כאן.
  12. פינות ישיבה במתחם גן הצפון – נחל שניר – למידע מלא לחץ כאן. 
  13. טיילת עמי – למידע מלא לחץ כאן.
  14. השביל התלוי של הבניאס – למידע מלא לחץ כאן

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.