Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנדרטת עוצבת סער – חטיבה 7

בצומת קצביה שנמצאת במרכז רמת הגולן הוקם אתר הנצחה לזכר חללי חטיבה 7 של עוצבת סער שנפלו במערכות ישראל בכל שנותיה של מדינת ישראל. ממש כאן תוכלו למצוא את הטנקים השונים שעוצבו כאן מסוג: שרמן, שוט קל, מרכבה וגם טנק T-34. לצד הטנקים יש שטח גדול תחת עצי האקליפטוס ותחתיהם יש המון ספסלי פיקניק לטובת המטיילים באיזור. 

באתר ההנצחה יש מגרש טקסים דיי גדול שבו מבצעים מדי שנה את טקסי החטיבה. האתר הוקם כאן לצד איזור האימונים של החטיבה. לצעד האנדרטה ישנו מבנה המורשת שנחתך אי שם בשנות ה 90 שכלל מספר חדרים ולכבוד ציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים המבנה שופץ וכל איזור אתר המורשת קיבל שדרוג משמעותי. על מנת להגיע למקום עליכם לרשום בוויז: “אנדרטת עוצבת סער חטיבה 7 – קצרין”. נוסעים בכביש 87 בדרך העולה מצפון הכנרת לכיוון קצרין ובכיכר הראשונה בה ניתן לפנות לקצרין ניתן לראות את האנדרטה בצד הכביש. כניסה חינם.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

חניון יער דליות – מסלולים ופיקניק – בדרום רמת הגולן בצומת דליות ישנו חניון יום ולילה של קק”ל – חניון דליות. מבין החניונים הגדולים שתמצאו ברמת הגולן מכאן ישנם מסלולים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מצפור בית ציידא – מצפור בית ציידא נמצא בתוך שמורת הטבע “הבטיחה” שבצפון הכנרת, לא רחוק ממושב מעלה גמלא. שמורת הטבע “הבטיחה” מהווה אזור המפגש של נחלי הגולן: דליות, יהודיה ומשושים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עיינות עדן – עין סלוקיה – עינות עדן הם מקור המים ממנו שואבת חברת “מי עדן” את מי השתייה המגיעים אלינו בבקבוקים בסופו של דבר. מקור השם סלוקיה נלקח מכפר יהודי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

טיול מעיינות בדרום רמת הגולן – לשמחתנו רמת הגולן שופעת במעיינות מלאים כל ימות השנה. כאן תוכלו למצוא את המסלול המלא לבקר בכל המעיינות האלו. למידע מלא לחץ כאן.

שמורת הטבע גמלא – בואו לראות את המפל הגבוה ביותר בישראל לצד נופים עוצרי נשימה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק קצרין – בסמוך לקצרין ישנו פארק שבשבנים האחרונות קיבל שדרוג מומלץ לבקש לצורך פיקניק או טיולים קצרים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין קשתות – אתר היסטורי שחובה על כל אחד מאיתנו לבקר בו לפחות פעם אחת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שביל אלי כהן – שביל שהוקם לזכרו של גיבור ישראל אלי כהן. למידע מלא על השביל ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.