Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אינדי פארק – פארק אטרקציות ושייט על גדות נהר הירדן

בלב עמק החולה ממש בסמוך לאיזור בו נהר הירדן שזורם בצורה שקטה ונעימה, בין הרי הגולן ורכס נפתלי הוקם פארק האטרקציות אינדי פארק. אם אתם מחפשים מקום להעביר בו יום שלם של כייף לכל המשפחה זה בהחלט יכול לתת לכם מענה לכך. כאן תוכלו לצאת ל: שייט בירדן, טיולי אופניים, טיולי ג’יפים, סדנאות יצירה ולהנות מהאטרקציות הקיימות בפארק עצמו.

בפארק יש מתחם טיפוס בחבלים, אומגה, מגלשות מים, קיר טיפוס רטוב, מתנפחים ועוד. בנוסף, המקום מציע גם מתחם קמפינג על נהר הירדן סביב הרי הגולן, החרמון והרי הנפתלי. במתחם יש מדשאות ותוכלו להשכיר שולחנות, מזרונים, כסאות או כל ציוד נוסף שתצטרכו. טרם הגעתכם לאינדי פארק מומלץ לבקר באתר הרישמי – לאתר לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: אינדי פארק נחל הירדן יסוד המעלה.

אתם כבר כאן? הנה עוד כמה הצעות קרובות לטיול

חניון אשמורה – חניון הדרדרה למרגלות הגולן – מקום עצירה לפיקניק חניון דרדרה או חניון אשמורה. חורשה של קק”ל עם ספסלי פיקניק, צל, שבילים נגישים, מים זורמים, חניון לילה ואתר הנצחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

חמאם בנות יעקב – מעיין קטן ונסתר – מעיין קטן, אינטימי ולא כל כך מוכר למרות מיקומו הצמוד לרפטינג נהר הירדן. המים כאן צלולים ואם תסתכלו מספיק טוב תראו את הבועות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין דיבשה – מסלול עין דיבשה הוא אחד הפחות מוכרים וגם אנחנו גילינו אותו ממש במקרה.מדובר במסלול פשוט מאוד וקצרצר של הליכה בתוך זרם מים רדוד מאוד ונעים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין תינה – ברמת הגולן בין הישובים גדות וגונן ישנו מסלול מגניב ביותר לכל המשפחה עין תינה, בשנים האחרונות קיבל שדרוג קל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

חורבת ירדה ועין ירדה נחל מחניים – נחל מחניים שאורכו סך הכל 13 ק”מ שמתחיל ביער ביריה ונשפך לנהר הירדן. יש המון פינות חמד אחת מהן היא חורבת ירדה ועין ירדה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי תל חצור  – הוא אתר מורשת עולמית המציג שרידים של עיר כנענית קדומה והוא נמצא באזור עמק החולה. מדובר בתל הגדול ביותר בארץ מבחינת שטחו ובתקופה הכנענית הייתה זו אחת הערים המאוכלסות ביותר בארץ ישראל – למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע נחל ראש פינה – הוא פנינת טבע מקסימה שנסתרת לה בתוך המושבה ראש פינה, ומספקת לנו אופציה נהדרת לטיול קל בטבע בנוף מקסים. שמורת הטבע נחל ראש פינה נמצאת בחלקה העליון של המושבה (מעט אחרי הכניסה לבית הקברות המקומי) ומשם יוצא מסלול הליכה שעובר לאורכו של הנחל הזורם בכל ימות השנה – למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן. 

עין אמפי עין איקליפטוס – בריכת מים ששמה ניתן לה כיוון שצורת האבנים שבונות אותה הן בצורת אמפיתאטרון ומנגד עצי האיקליפטוס שומרים על כל האיזור מוצללעוד מעיינות באיזור ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע החולה –  היא שמורת הטבע הראשונה בישראל! היא אולי מפורסמת בעיקר בשל סיפור – למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

טיול לאורך כביש 98 חוצה רמת הגולן – כביש 98 חוצה רמת הגולן מספק לנו לא מעט נקודות עניין: מסלולי הליכה, מעיינות, תצפיות, אטרקציות, מורשת קרב וארכיאולוגיה רבת שנים… למידע מלא על הטיול לחץ כאן.

אנדרטת הנגמ”ש התאנה והארז – במרכז רמת הגולן מזרחית לרכס חזקה תוכלו למצוא את אנדרטת הנגמ”ש התאנה והארז. הסיפור שעומד מאחורי האנדרטה הזו מספר את סיפורים של חיילי גדס”ר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.