Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שבת חורפית – מטיילים בין הטיפות

אין כמו ריח האדמה כשיורד גשם, האוויר נקי וזה בדיוק הזמן לנעול מגפיים, ללבוש מעיל ולצאת עם מטריה להנות מהטבע שבשיאו. אנחנו נמצאים בתקופה נהדרת בה הטבע פורח עם שלל פרחי בר כמו אירוס הגלבוע בצפון או אירוס הנגב בדרום, הנחלים הגבירו את קצב הזרימה בעקבות הגשמים ואין ספור שלוליות לקפץ בהם! ריכזנו כאן טיולי חורף שניתן לצאת אליהם גם כשיורד גשם. בנוסף יש כאן כמה המלצות לאטרקציות מקורות, הרשימה המעודכנת כאן היא מצפון לדרום:

גן לאומי חמת טבריה

בגן לאומי חמת טבריה תגלו מקום מקסים, מעניין ואטרקציה שמתאימה מאוד לבילוי עם כל המשפחה. בתחומי פארק חמת טבריה נובעים להם מעיינות חמים תרמומינרליים בטמפרטורה המגיעה עד ל 60 מעלות צלזיוס ובהם יש מלחים, נתרן, סידן, אשלגן, סולפט וברומיד. יש כאן מערכת תעלות תת קרקעית שבעזרתה המים מופנים אל האתר השכן – חמי טבריה. כן, אתר המרחצאות המפורסם מקבל את המים שלו מכאן. מיד כשתיכנסו אל תחום הגן הלאומי תוכלו להבחין במספר נקודות בהן אדים פורצים מן האדמה. במתחם הפארק פזורות 3 בריכות ובכל בריכה מים חמים בטמפרטורה שונה שניתן להיכנס ולרחוץ בהן. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מוזיאון בית שטורמן – עין חרוד מאוחד

מוזיאון בית שטורמן הוא אתר מורשת שנמצא בעין חרוד מאוחד, קיבוץ אשר נמצא בעמק יזרעאל למרגלות הגלבוע. המוזיאון הוא הראשון להתיישבות בארץ ישראל, והוא נקרא על שם חיים שטורמן שהיה איש השומר, חבר ההגנה ודמות מופת לגבורה ולאהבת הארץ. בביקור שלכם במוזיאון בית שטורמן תוכלו לבקר בין מספר תערוכות קבועות או מתחלפות בנושאים מגוונים שמתאימים לגילאים שונים. במוזיאון ישנם חדרים שבהם תצוגות בנושאי צילום, מורשת, חי וטבע, משחק לילדים ועוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי בית שערים

גן לאומי בית שערים נמצא באזור הגליל התחתון, לא רחוק מקריית טבעון. המקום מציג שרידים של ישוב יהודי עתיק ובעיקרו הנקרופוליס שהוא אתר מערות הקבורה המרשימות של העיר. מדובר במיצג ארכיאולוגי היסטורי גדול ומצד שני, חוויה לילדים שיכולים לטפס או לרדת לתוך המערות. לצד המערות הרבות, ששונות בגודלן ובצורתן, יש מרחבי דשא גדולים, ספסלי פיקניק, שלכת עונתית מרשימה וחנות. בזמן שיורד גשם אפשר לברוח אל תוך המערות – אל תשכחו להביא פנסים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק מיטל

פארק מיטל נמצא במשתלת רגב וכולל בתוכו שלושה מתחמים לבילוי והנאה לכל המשפחה: עולם הילדים, עולם החי ועולם הצומח. בעולם הילדים יחכה לכם מתחם משחקים מושקע ומגוון, פינות יצירה, אופני איזון, מסלול בימבות ורכבים קטנים, תחפושות, מיני קיר טיפוס, מתחם שולחנות פיקניק ועוד. עולם החי כולל פארק ציפורים עם גן טרופי. בפארק הציפורים תוכלו לבקר בכלוב פתוח וחוויתי ולצפות מקרוב במגוון עצום של בעלי כנף אקזוטיים ומרהיבים ביופיים. בפינת החי ישנן עיזים, ברווזים, שרקנים, תרנגולי הודו, צבים, לטאות ועוד מגוון בעלי חיים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מוזיאון המדע 

מוזיאון המדע בירושלים מציע חווית בילוי חינוכית מהנה לכל המשפחה. במוזיאון מגוון רחב של פעילויות לילדים בתחום המדע, תערוכות מרשימות ומתחמי התנסות ומשחק. בביקור במוזיאון יוכלו הילדים לצפות ולהתנסות בטכנולוגיות חדשניות, להשתתף בסדנאות המשתנות ולצפות בהדגמות וניסויים מדעיים מגוונים. התערוכות והפעילויות במוזיאון המדע משתנות מעת לעת ולכן כדאי מאוד להתעדכן בטרם ההגעה על מנת להכיר מראש, ולהתאים את הביקור שלכם לגיל הילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי עין עבדת – העיר הנבטית

בלב המדבר גבוה מעל לערוצו של נחל צין המרשים עומדת לה עד היום עיר נבטית עתיקה – גן לאומי עבדת. על הגבעה תוכלו למצוא את העתיקות של העיר הנבטית שהתקיימה כאן למעלה מאלף שנה עד לתקופה הביזאנטית ונקודות נוף עוצרות נשימה. מהצפית לכיוון צפון מערב אפשר לראות את בורות רמליה ואת איזור רמת עבדת. העיר הנבטית קיבלה את שמו של המלך הנבטי עבדת השני והוא גם קבור כאן. כאשר הקימו את העיר היא הייתה חלק “מדרך הבשמים” הקדומה. העיר עבדת קיבלה הכרות רישמית מאונסק”ו כאתר מורשת עולמית. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

גן לאומי בית שערים
טיולי מערות מומלצים לימי החורף
עין ג'ונס והמרחצאות הרומיים סמוך לחמת גדר
מעיינות חמים בישראל טיול חם לחורף
חוות האלפקות – מצפה רמון
זמן מדבר - טיולים מומלצים באיזור מצפה רמון
מרכזי המבקרים של חברת מקורות: אתר אשכול
מרכזי מבקרים בישראל
גן לאומי בית שערים
טיולי מערות מומלצים לימי החורף
עין ג'ונס והמרחצאות הרומיים סמוך לחמת גדר
מעיינות חמים בישראל טיול חם לחורף
חוות האלפקות – מצפה רמון
זמן מדבר - טיולים מומלצים באיזור מצפה רמון
מרכזי המבקרים של חברת מקורות: אתר אשכול
מרכזי מבקרים בישראל