Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוי בוי הפארק – טבע, חיות, אטרקציות ומופע של רוי בוי

בלב העיר ראשון לציון בתוך פרדס פעיל תמצאו את רוי בוי הפארק. ברחבי הפארק שכולו בטבע הפתוח יש מספר אטרקציות שילדים אוהבים ואפשר להעביר כאן כמה שעות של בילוי והנאה עם הילדים. האירוע המרכזי בפארק הוא המופע של רוי בוי שמגיע הנה להופעות מדי שבוע. במשך שעה שלמה הילדים יוצאים להרפתקאה ופוגשים את רוי בוי וחברו הטוב – הסוס ג’אנגו. בסיום המופע הילדים יכולים להצטלם עם כוכב הילדים רוי בוי.

המתקנים בפארק מותאמים לעונה ולכן בעונת הקיץ החמה תמצאו כאן שעשועי מים כמו בריכות, מגלשות מים וכבאית קצף. קטיף פירות מתוקים במהלך העונה, ופינת חי עם מגוון של חיות משק שמסתובבות להן בחופשיות ברחבי הפארק: עזים, כבשים, ארנבונים, חמורים, ועוד. יש גם פינת דינוזאורים וחפירות פרה היסטורית, בית ספר לפיראטים, פינות יצירה ומקומות מוצלים לפיקניק עם ספסלי ישיבה. במקום ישנו מזנון המוכר שתיה, פיתות חמות מהטבון ועוד. ויש גם דוכן למכירת מוצרי המותג רוי בוי.

לפני ההגעה מומלץ לבקר באתר הרישמי של רוי בוי הפארק ולבדוק תאריכים, שעות פעילות ועלויות – לאתר הרישמי לחץ כאן. כדאי גם לחפש הנחות באתר המועדונים והועדים השונים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז “רוי בוי פארק ראשון לציון.

רוצים לשלב עם עוד אטרקציה באזור?

 
קטיף בפרדס – במושב גן שורק בלב המטעים, ממש ליד ראשון לציון נמצא פרדס שיאפשר לכם לצאת לחוויה חקלאית עם כל המשפחה. בפרדס תוכלו לבוא לקטוף, לאכול ולסחוט מיץ טרי מהתפוזים שגדלים כאן. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
גבעת חומרה – גבעת חומרה קיבלה גם את שמה: שמורת אירוס הארגמן כי ממש כאן תוכלו למצוא בין חודשים ינואר למרץ את פריחת אירוס הארגמן, הוא האירוס הראשון שפורח מבין משפחת האירוסים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
גן לאומי נחל רובין שפך נחל שורק – מסלול הליכה המתאים לכל המשפחה עובר לצאת נחל שורק ומגיע עד לשפך שלו עם הים התיכון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
גן לאומי חוף פלמחים – שביל האטד –  מעבר לרצועת חוף מבין היפות שיש שמומלץ להגיע אליה עם הילדים, כאן תוכלו לצאת לטיול מעגלי שאורכו 2 ק”מ, בדרגת קושי קלה, העובר על רכסי הכורכר והוא שילוב של כמה שבילים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
בריכת הקשתות ברמלהבמרחק של 5 דק’ נסיעה משם תגיעו אל בריכת הקשתות שם תוכלו לצאת לשייט מהנה. לפרטים נוספים על המקום לחץ כאן
 
מוזיאון המשאיות והתובלה ברמלה – מוזיאון המשאיות ברמלה אינו זוכה לפרסום הראוי לו. המקום כולו הוא אטרקציה פשוט מקסימה לילדים ונוסטלגית להורים והיא חינמית לחלוטין.למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
אתר שבע טחנות גני יהושע פארק הירקון‎ – גני יהושע לאורך נחל הירקון מספק בילוי יום מפתיע מלא באטרקציות לכל המשפחה. אם אתם באיזור המרכז תוכלו להגיע אל אתר שבע טחנות על גדול נחל אל עוג’ה – נחל הירקון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
מערות אפקה – מערות אפקה הן מפורסמות ומוכרות בעיקר בעקבות פריחת הנרקיסים המרהיבה שממלאת את האזור כולו בחורף, שמזמינה אליה מבקרים רבים שבאים לצפות ביופי. אבל מעבר לכך, מדובר באופציית טיול קלילה ומיוחדת במיקום מפתיע, שמתאימה לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.