Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסח 2024: סובב כנרת

שמורת הטבע מג’רסה

שמורת הטבע מג’רסה מספקת לנו חוויה של מסלול הליכה במים והמסלול מתאים לכל המשפחה בימי הקיץ החמים. המקום מתאים בכל עונות השנה, גם בימים קרים וחורפים רשות הטבע והגנים מפעילה כאן פעילויות חורף לכל המשפחה. אך בימים החמים הוא מומלץ במיוחד מאחר והוא כולל בתוכו מסלול הליכה ושחייה בתוך המים (לא חובה – יש גם מסלול יבש). למידע מלא לחצו כאן.

גן לאומי ארבל

שמורת הר ארבל נמצאת בגליל התחתון בסמוך למושב ארבל. ממצוק ההר העוצמתי נשקף נופה של הכנרת ובימים של ראות טובה תוכלו לראות גם את החרמון. מי שביקר בהר ארבל יכול ודאי להעיד כמה חזקה היא עוצמת הטבע המורגשת מקצה המצוק. השמורה מציעה מספר מסלולים בדרגות קושי שונות עליהם נפרט מיד. רמת ארבל היא רמה בזלתית המתרוממת במתינות מכיוון דרום מערב לצפון מזרח. יש כאן מצוק אדיר ועוצמתי שבנוי סלעי גיר ודולומיט. שיא המצוק מתנשא כ 390 מטרים מעל הכנרת (181 מטר מעל פני הים). למידע מלא לחצו כאן.

עין נון

המעיין עין נון זורם לתוך בריכה רדודה בכניסה אל המושבה מגדל הנמצאת לצידה של הכנרת. מסביב אל הבריכה יש פארק מטופח עם מרחבי דשא, עצים המעניקים פינות צל וספסלי פיקניק. כל אלה יחד הופכים את עין נון למקום עצירה נהדר. בחודש יולי 2019 המקום עבר שיפוץ משמעותי ומאז מדובר בפינת טבע אטרקטיבית, יפהפייה ומטופחת. למידע מלא לחצו כאן.

דרך נוף יער שוויץ

יער שוויץ ממוקם בצד המערבי של הכנרת, ממש צמוד לעיר טבריה ואל אזור פוריה. שיטחו של היער 3,000 דונם שמספקים לנו נסיעה בדרך נוף, מסלולי טיול רגליים, מסלולי רכיבה לאופניים, חניוני פיקניק מסודרים ותצפיות נוף מרהיבות. היער קיבל את שמו “יער שוויץ” משום שהוא ניטע בסיוע הקהילה היהודית בשוויץ. בשטח היער הגדול תפגשו שילוט שיכוון אתכם ויעזור לכם להגיע אל המקומות הרבים שיש בו. למידע מלא לחצו כאן.

גן לאומי חמת טבריה

גן לאומי חמת טבריה הוא בעינינו הפתעה גדולה. מדובר באחד הפארקים הפחות מוכרים של רשות הטבע והגנים ולמרות זאת הוא אחד המקומות המושלמים לבילוי עם הילדים. לא להתבלבל עם חמי טבריה שנמצא ממול לגן לאומי, להבדל בין השניים, אחד הוא גן לאומי של רשות הטבע והגנים והשני אתר מרחצאות וספא. בגן לאומי חמת טבריה תגלו מקום מקסים, מעניין ואטרקציה שמתאימה מאוד לבילוי עם כל המשפחה. בשנים האחרונות המקום עבר גם שיפוץ ושדרוג משמעותי וכיום אפשר להנות מרחצה בבריכות המים הרדודות המתאימות גם עם ילדים. למידע מלא לחצו כאן.

מרכז מבקרים מגדלא

העיר העתיקה מגדלא נחשפה במהלך בנייתו של מלון מגדלה והכנסייה המרשימה שנמצאים על שפת הכנרת, ליד המושבה מגדל. בית המלון מגדלא הוא מבין המלונות החדשים באזור והימצאותו לצד החוף המערבי של הכנרת, בצמוד אל שרידי העיר העתיקה מעניקה לו ייחודיות בשילוב של אווירת שלווה ופסטורליות לצד רקע היסטורי מרתק. השילוב של העיר היהודית העתיקה, הכנסייה הנוצרית המרשימה ובית המלון פותחים חלון מהווה אל עבר, ומאפשרים היכרות עם כמה מסיפורי הדתות החשובים שאירעו כאן. למידע מלא לחצו כאן.

חצר גשר ישנה

חצר גשר הישנה או בשמו הנוסף נהריים בגשר הוא אתר בעל חשיבות היסטורית שנמצא בעמק בית שאן מול קיבוץ גשר. באחת הנסיעות שלנו בכביש 90 נחשפנו לשלט המפנה אל נהריים בגשר והחלטנו להיכנס לראות, לשמחתנו גילינו נקודת עניין שכל אחד מאיתנו צריך להכיר. למידע מלא לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע –  להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.