Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נחל קרת פארק יקנעם

בצפון רמות מנשה בעיר יוקנעם תוכלו למצוא פארק עירוני קטן שממוקם בערוצו של נחל קרת, גודלו של הפארק הוא 26 דונם סך הכל אבל אפשר להעביר בו כמה שעות נהדרות עם הילדים. בפארק נחל קרת יש מספר גדול של בריכות נוי גדולות, מפלוני מים קטנים שנותנים תחושה שאנחנו נמצאים באגדה, שטחי דשא, איזור גדול המיועד לפיקניקים כולל שולחנות ובנוסף בפארק תוכלו למצוא פינת חי קטנה עם חיות משק. חשבו לציין – לאורך הפארק יש מספר שלטים עליהם כתוב כי הרחצה והשתייה מהמים אסורה – מדובר על מים לא מטוהרים.

בפארק יש שטחי דשא רבים, ספסלי פיקניק, ספסלי נוף מה שהופך את המקום לאיזור מצוין לתת לילדים להוציא אנרגיות, תביאו להם כדור והם כבר ימצאו תעסוקה. בפינת החי הקטנה (מאוד) שנמצאת מחוץ למתחם הפארק תוכלו למצוא כלובי ציפורים, פינת זוחלים, מכרסמים, עופות מים, מגוון תוכים, ברווזים, עיזים, דגים ועוד – יש לציין שלא תמיד החיות נמצאות כאן אז רק אם יתמזל מזלכם תוכלו לפגוש אותם. בפארק יש מסלולי הליכה קצרים בין גשרונים קטנים העוברים מעל לנחל קרת – בפארק אפשר לטייל גם עם עגלות.

כללי התנהגות בשטח הפארק: אסורה הכניסה לכלבים, אין להאכיל את החיות, הבערת אש מותרת רק במקומות המיועדים, הרחצה בבריכות והשתייה מהן אסורה המים אינם מטוהרים, בכניסה לפארק יש מתחם של שירותים. שעות פעילות הפארק נקבעות על פי עונות השנה, יש להתעדכן באתר הרישמי של עיריית יקנעם. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק נחל קרת יקנעם עלית.

אם תרצו להמשיך לטייל באיזור:

פלא פארק – פארק עירוני יקנעם – בשכונת שער הגיא שבעיר יקנעם, בשטח של 40 דונמים בצמוד ליער הוקם פלא פארק. פארק המתאים לכל המשפחה והוא כולל מגוון רחב של מתקני שעשועים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מסלול בשביל רמות מנשה – נופים מרהיבים ופריחה צבעונית – שביל רמות מנשה המסומן בסימן שבילים כתום עובר בין נופים מרהיבים, מעיינות נובעים ופריחה צבעונית שמגיעה לרוב לאחר הגשמים, אז גם יש זרימות בנחלים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

תל יקנעם – טיול חוויתי בפארק ארכיאולוגי עם תצפיות נוף – תל יקנעם נמצא בצד הצפוני של העיר יקנעם עילית, מדובר על תל יחסית גדול עם עבר היסטורי עשיר. שמו הנוסף של תל יקנעם הוא קמון או קיימון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער קרן הכרמל – שביל המערות וחורבת חרמש – אל יער קרן הכרמל הגענו ממש לאחר הגשמים. שביל המערות, חורבת חרמש, הפריחה הצבעונית בדיוק החלה, הרייח של טיול בתוך יער רטוב והנוף מכאן עוצר נשימה. למידע על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

דלית אל כרמל – המלצה תחילה – תגיעו לכאן לפחות פעם אחת בחורף, אין כמו הריח של ההסקה בכל הכפר. הכפר הדרוזי דלית אל כרמל נמצא באזור פארק הכרמל. הוא הכפר הדרוזי הגדול ביותר והדרומי ביותר בארץ ישראל והוא נוסד במאה ה 17. מדובר בכפר מתוייר מאוד, ועמוס מבקרים בעיקר בסופי שבוע ובחגים אז אם אתם מחפשים טיול שמשלב שווקים, מסעדות והמון חנויות עיצוב – זה המקום! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

תחנת רכבת העמק המשוחזרת ומעיין אלרואי – טיול נגיש, קצר ונהדר עם הילדים העובר בין קרונות הרכבת המשוחזרת ובסופו תוכלו גם להיכנס אל המעיין הקטן והקריר. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי בית שערים – מבין הגנים הלאומיים האהובים עלינו. תביאו פנס והיכנסו עם הילדים אל מערות הקבורה העתיקות, ובסוף הטיול שבו בספסלי הפיקניק יחד. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

נחל שיח – נחל שיח הוא פנינת טבע בלב העיר של חיפה. מדובר במסלול הליכה ציורי שיש בו הכל: פריחה ועצי פרי, מי מעיינות לשחיה, נוף קסום ואפילו קצת ארכיאולוגיה. לא להאמין שכל הטבע הזה נמצא ממש לצד העיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין קדם – הוא מעיין מיוחד. קודם כל כי מדובר באחד המקומות הפחות מוכרים ולכן הוא שומר על האוטנטיות והאווירה בטיול הזה היא קסומה ופסטורלית. המעיין נמצא במזרח העיר טירת הכרמל. המסלול אליו מהווה יציאה חדה מן העיר אל הטבע ובכך גם הקסם שבו, מסלול עם נופים מדהימים של הים וההרים סביב חיפה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע חי בר – החי בר כרמל היא שמורה לגידול בעלי חיים שנתונים בסכנת הכחדה או כאלה שכבר נכחדו מהאזור. רשות הטבע והגנים עושה כל מאמץ בשביל להחזיר את החיות לטבע. מגדלים כאן את החיות, מטפלים בהם וכשהם מספיק גדולים וחזקים מחזירים אותם אל המקום הטבעי שלהם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הגשרים התלויים בנשר – במורדותיו הצפון-מזרחיים של הכרמל, בפאתי העיר נשר, נמצא פארק נשר. 275 דונם של עצי אורן וחורש ים תיכוני של עצי אורן ואלון. אחד מהפארקים המדהימים שיש לטייל בהם באיזור כשבמרכזו אטרקציה מיוחדת במינה של שני גשרים תלויים שעוברים מעל הואדי (לא מומלץ לפחדנים). למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.