Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק המים אופקים

קאנטרי קלאב אופקים מקבל שדרוג משמעותי ותוספת מרשימה של פארק מים חוויתי. פארק המים בקאנטרי אופקים הוא הראשון מסוגו בנגב, כך שתושבי הסביבה כבר לא יצטרכו לנסוע למרחקים בשביל ליהנות מבילוי בפארק מים איכותי. תושבי הנגב ושאר המטיילים מוזמנים לבוא וליהנות מאטרקציות משפחתיות לתקופת הקיץ המתאימות לכל גיל. פארק המים כולל חמש מגלשות מים כאשר אחת מהן היא עם אבובים. שתיים מהמגלשות מיועדות למבוגרים ושלוש האחרות לילדים וקטנטנים. פארק המים הוא חלק מרכזי ממתחם הקיץ של הקאנטרי והוא יכלול בריכת שחייה גדולה, בריכת פעוטות ומתקני מים כמו דלי שמשפריץ מים, מתחם מיני גולף סמוך לפארק ומתחם מדשאות מרווח ופסטורלי תחת כיפת השמיים.

שטח הקאנטרי כולו עומד על כ 50 דונם ובתוכו תמצאו את פארק המים שמשתרע על שטח של כ-7 דונם. אורך המגלשה הקטנה: 29 מ’, גובה זינוק מפני המים: 6 מ’. אורך המגלשות הבינוניות: 58 מ’, גובה זינוק מפני המים: 7 מ’. אורך מגלשת האבובים (הגדולה): 86 מ’, גובה קטע זינוק מפני המים: 8 מ’. מגלשת פעוטות – 4.6 מ’, גובה הזינוק מפני המים: 1.4 מ’. פארק המים אופקים הוא חלק מהשינוי שהעיר אופקים עוברת בשנים האחרונות במטרה לשדרג את אפשרויות הבילוי בעיר ובאזור בכלל. למידע נוסף ועדכונים מומלץ לבקר באתר הרשמי של קאנטרי קלאב אופקים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: קאנטרי אופקים.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

פארק השרשרת – פארק נחל גרר – פארק שרשרת נמצא בצפון הנגב, במרחק של דקות נסיעה בודדות מהעיר נתיבות. הפארק מתפרס על שטח גדול והוא מציע אפשרות בילוי נהדרת בטבע. למידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.

דרך נוף יער שוקדה – חניון הבאר, הכלניות ובור מרווה – יער שוקדה הוא יער קהילתי בתחזוקה של קק”ל יחד עם תושבי שוקדה, כפר מימון וקיבוץ עלומים. לכל אורכו של היער ישנה דרך נוף שעוברת בין מגוון נקודות עניין. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

חניון ומצפור ורמולן – לזכרו של יונתן ורמולן ז”ל – בסוף שנת 2004 הוקמו חניון ומצפור ורמולן על ידיד חבריו ליחידה של יונתן ורמולן ז”ל. ברחבי החניון שולחנות פיקניק ופינות ישיבה מסודרות. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

תל גמה – טיול קצר אל תצפית מרשימה – בסמוך לקיבוץ רעים עומד לו תל ג’מה שהוא אחד התלים הגדולים בנגב הצפון מערבי. התל מציע מסלול הליכה קצר המטפס לתצפית בראש התל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע פורה וסובב מאגר פורה – שמורת הטבע פורה ממוקמת באיזור שפלת יהודה ואפשר לטייל בה בכל עונה, אך העונה היפה ביותר היא בזמן פריחת הכלניות בתקופת דרום אדום. למידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.

גבעת הכלניות – קבר אריאל ולילי שרון מול חוות השקמים – גבעת הכלניות, היתה מכונה בעברה גבעת לילי, והיא נמצאת בנגב הצפון מערבי מול חוות שקמים. על פסגת הגבעה נמצאת אחוזת קברם של אריאל ולילי שרון. למידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק נחל לכיש – פארק נחל לכיש הוא מקום מושלם לבלות בו עם המשפחה. הפארק משתרע לאורך נחל לכיש עד לנקודה שבה הנחל נשפך לים ותוכלו למצוא בו כמה מוקדי עניין. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

תיירות יד מרדכי – סיור המתאים לכל המשפחה המשלב הסבר על יצירת הדבש, טיול בטרקטור ברחבי הקיבוץ, מורשת קרב ופינת יצירות לילדים. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

נתיב לשלום בנתיב העשרה – נתיב העשרה הוא מושב בצפון-מערב הנגב ובו נמצאת חומת המגן הגדולה שמפרידה בין שטח ישראל לבין שטחי רצועת עזה. בנתיב לשלום תוכלו לקחת חלק באטרקציה של קישוט החומה. למידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.