Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק אריק איינשטיין קרית ים

בקרית ים שנמצאת במישוב החוף הצפוני ישנו פארק רחב לפיקניק לצד חוף הים הפתוח – פארק אריק איינשטיין. פארק אריק איינשטיין עד לשנת ב 2014 היה נקרא פארק זבולון או בשמו הנוסף פארק הלוויתן. הוא קיבל את הכינוי פארק הלוויתן בגלל הפסל העצום שהוצב כאן של לוויתן – הפסל הוסר בשנת 2015 בגלל עניין בטיחות. בפארק שגודלו כ 12 דונמים ישנו שטח גדול של דשא והוא נמצא בצמוד לאחד מחופי הים הרישמיים של קרית ים.

זמן קצר לאחר מותו של אריק איינשטיין הוחלט לשנות את שמות של הפארק לזכרו. הפעם הוקם אי שם בשנות ה 90 ומתקיימים בו מדי שנה אירועי קיץ והופעות. בכניסה לפארק ישנה אמת מים שעליה הונצח שמו של אריק איינשטיין ולצידה אבן הנצחה ובה כתוב חלק משירו “ארץ ישראל”: בית לך בניתי שם בחול, ארץ ישראל, שרתי שיר יפה על ים כחול, ארץ ישראל. בצמוד לפארק ישנו בית קפה/מסעדה, מרכז לחינוך ספורט ימי וטיילת הליכה לאורך קו החוף. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק אריק איינשטיין קרית ים.

רעיונות לעוד טיולים באיזור:

שמורת הטבע עין אפק – שמורת הטבע עין אפק נמצאת באזור הקריות והיא מציגה נופי ביצה מיוחדים ויפהפיים. טיול על הגשר הצף הארוך שעובר מעל הביצה ופריחה עונתית מרהיבה. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

שביל נחל נעמן – השביל, בין קרית ביאליק ועכו, עובר לצד הנחל הזורם ובמהלכו תפגשו ספסלי ישיבה, גשרים קטנים והרבה עניין במים. השביל נגיש לעגלות לכל אורכו. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

קיבוץ כפר מסריק – סוד הפלא הקיבוצי – טיול בין מבני הקיבוץ המקוריים שעברו שימור מרשים, וביקור בגלריות מיוחדות. בימי חופשות וחגים מתקיימות במקום אטרקציות ופעילויות למשפחות ולילדים. הביקור הוא חינמי במסגרת הפרוייקט של שבת ישראליתלמידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.

חצי האי עכו – טיול בעכו העתיקה – עיר הנמל שוקקת חיים, מלאת תיירים, מסעדות, שווקים, אטרקציות לילדים ואתרי היסטוריה חווייתיים. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין חרדלית נחל כזיב – מסלול קסום וקליל שכולל הליכה בתוך המים ומתאים מאוד לימים חמים. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק אדמית ומערת הקשת – טיול קצר ונגיש שיוביל אתכם אל תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי מבצר יחיעם – כאן תוכלו להכיר את סיפור מורשת הקרב של שיירת יחיעם ולגלות את ההיסטוריה של המבצר החשוב הזה. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי אכזיב – החוף הכי יפה בצפון הארץ שבו תוכלו ליהנות ממים כחולים שקופים ופארק משפחות מסודר שמשמש גם כחניון קמפינג לחובבי לינת שטח. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק הגשרים התלויים בנשר – מסלול הליכה חוייתי העובר בין 2 גשרים ארוכים ותלויים, מעל הואדי.  למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.