Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משק 77 – קטיף תותים ואטרקציה בדרום

במושב תקומה שבעוטף עזה, בסמוך לנתיבות, תמצאו את המשק המשפחתי – משק 77. כאן תיהנו מקטיף מגוון של תות תלוי, פטל אדום, עגבניות שרי ואדמוניה. בנוסף לחוויית הקטיף תוכלו לצאת מכאן גם לסיור בטרקטור שעובר בין שטחי החקלאות הירוקים ולקבל הסבר על גידול האננס שגדל ממש כאן. אם הגעתם לכאן בתקופת פסטיבל דרום אדום – נמליץ לכם להיכנס לקישור ולקבל המלצות נוספות לטיולים, אירועים ופעילויות – לחצו כאן למידע על הפסטיבל.

בעת ההגעה לקטיף תקבלו קופסא שאותה תוכלו למלא בתותים. בזמן שאתם ממלאים את הקופסא תוכלו לטעום ולאכול תותים באופן חופשי וללא הגבלה – חוויה אדירה לילדים. במהלך השנה, במועדים שונים, יש כאן גם דוכני אוכל כמו: פופקורן, צ’יפס, שייקים ועוד. בנוסף לעיתים (בעיקר בחופשות ובחגים) המקום מפעיל אטרקציות ופעילויות שונות כמו מתנפחים, מתחם בועות סבון וסדנאות שונות. טרם הגעתכם מומלץ להירשם באתר הרשמי ולהתעדכן באירועים השונים. שימו לב המקום לא פתוח בשבת. לעוד מקומות מומלצים לקטיף לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: משק 77, קטיף תותים ופעילויות לילדים.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

דרך נוף יער שוקדה – חניון הבאר, הכלניות ובור מרווה – יער שוקדה הוא יער קהילתי בתחזוקה של קק”ל יחד עם תושבי שוקדה, כפר מימון וקיבוץ עלומים. לכל אורכו של היער ישנה דרך נוף שעוברת בין נקודות עניין. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

חניון ומצפור ורמולן – לזכרו של יונתן ורמולן ז”ל – בסוף שנת 2004 הוקמו חניון ומצפור ורמולן על ידיד חבריו ליחידה של יונתן ורמולן ז”ל. יונתן היה לוחם משמר הגבול והוא נהרג באינתיפאדה השנייה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

תל גמה – טיול קצר אל תצפית מרשימה – בסמוך לקיבוץ רעים עומד לו תל ג’מה שהוא אחד התלים הגדולים שיש בנגב הצפון מערבי. התל מציע מסלול הליכה קצר המטפס לתצפית בראש התל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע פורה וסובב מאגר פורה – שמורת הטבע פורה ממוקמת באיזור שפלת יהודה ואפשר לזכות לטייל בה בכל עונה אך העונה היפה ביותר היא בזמן פריחת הכלניות בתקופת דרום אדום. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גבעת הכלניות – קבר אריאל ולילי שרון מול חוות השקמים – גבעת הכלניות, היתה מכונה בעברה גבעת לילי, והיא נמצאת בנגב הצפון מערבי מול חוות שקמים. על פסגת הגבעה נמצאת אחוזת קברם של אריאל ולילי שרון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק נחל לכיש – פארק נחל לכיש הוא מקום מושלם לבלות בו עם המשפחה. הפארק משתרע לאורך נחל לכיש עד לנקודה שבה הנחל נשפך לים ותוכלו למצוא בו כמה מוקדי עניין. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

תיירות יד מרדכי – סיור המתאים לכל המשפחה המשלב הסבר על יצירת הדבש, טיול בטרקטור ברחבי הקיבוץ, מורשת קרב ופינת יצירות לילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

נתיב לשלום בנתיב העשרה – נתיב העשרה הוא מושב בצפון-מערב הנגב ובו נמצאת חומת המגן הגדולה שמפרידה בין שטח ישראל לבין שטחי רצועת עזה. בנתיב לשלום תוכלו לקחת חלק בקישוט החומה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.