Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לונדע בבאר שבע – מוזיאון אינטראקטיבי חווייתי לכל המשפחה

לונדע בבאר שבע הוא מוזיאון ייחודי בבאר שבע שמציע חווית בילוי נהדרת לכל המשפחה. הלונדע הוא מבין המוזיאונים המיוחדים בארץ, מוזיאון חדשני ואינטראקטיבי ושמאפשר התנסות במגוון של מייצגים ומתקנים מתחומים מגוונים.  בנוסף להיותם של האלמנטים השונים חווייתיים ומהנים, כל אחד מהם גם מלמד בצורה מוחשית משהו חדש על העולם שבו אנו חיים. עבור הילדים, ביקור במוזיאון הלונדע הוא חוויה של ממש. משחקים רבים בכל פינה יעבירו להם יום שלם כל כייף והנאה.

מתחם הלונדע משתרע על פני שטח גדול בבניין שבו 3 קומות וגם מתחמי חוץ. בכל אחד ממתחמי המוזיאון תמצאו מגוון רחב של מתקני משחק ומייצגים שבהם ניתן לגעת, להתנסות, לשחק וללמוד. המיצגים המרשימים עוסקים במגוון של נושאים שכל אחד מהם מלמד את המבקרים משהו חדש. הילדים יוכלו ללמוד דרך החוויה על נושאים רבים כמו: מיומנויות יומיומיות חשובות, מושגי זמן וכסף, סיטואציות בינאישיות, רגשות, תקשורת, תרבויות, מושגי מדע, אסטרונומיה ועוד.

בחדרים מסויימים יידרשו ההורים לשיתוף פעולה עם הילדים, כך שההורים המבקרים בלונדע הם חלק מהחוויה והלמידה של הילד והם נהנים ממשחק והתנסות ביחד עם הילדים. הלונדע נגיש לאנשים עם מוגבלויות ואף זכה בפרס הנגישות לשנת 2015. במוזיאון יש הסדרי נגישות עבור כבדי שמיעה וליקויי ראייה, חניית נכים ושירותי נכים. כמו כן, ניתן להיכנס עם עגלות ולהתנייד איתן ברחבי המוזיאון.

מוזיאון הלונדע פתוח מדי יום וגם בימי שבת. יש להירשם מראש לביקור בלונדע. הכניסה למוזיאון היא בתשלום עבור כל גיל מעל שנתיים. כדאי לבדוק הנחות בועדים או במועדוני הצרכנות השונים.  הכניסה למוזיאון הלונדע הינה ללא נעליים. רצוי להגיע עם גרביים. לצידו של מוזיאון הלונדע תוכלו ליהנות מביקור בפארק הילדים. פארק שעשועים ואטרקציות גדול שבו מגוון רחב מאוד של מתקני משחק ייחודיים, מסלולי הליכה נגישים, קפיטריה ועוד. הכניסה לפארק הילדים בבאר שבע היא בחינם. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: לונדע באר שבע.

רוצים להמשיך לטייל באזור? 

מרכז מבקרים באר אברהם באר שבע העתיקה – בעיר העתיקה של באר שבע ישנו מרכז מורשת שמספר את סיפורו של אברהם אבינו ובאר המים המפורסמת – בואו לבקר במרכז מבקרים באר אברהם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 

מדבריום פארק החיות בבאר שבע –  בפארק תוכלו לפגוש למעלה ממאה מינים של בעלי חיים שונים. פארק החיות מדבריות מאפשר למבקרים לטייל בין ארבעה בתי גידול מדבריים: הערבה, נווה המדבר, הסוואנה והקניון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מתחם הקטר 70414 – העיר העתיקה באר שבע – בלב העיר העתיקה של באר שבע הוקם מתחם הקטר 70414 מה שהיה בשנת 1915 תחנת הרכבת הטורקית מדובר למעשה על אתר מורשת ישראל. למידע מלא על המקום לחץ כאן.
 
פארק הילדים בבאר שבע – פארק הילדים בבאר שבע נמצא בצפון העיר, בלב שכונת מגורים ובצמוד למוזיאון הילדים “הלונדע” שהוא אטרקציה בפני עצמה ונכתוב עליה בסיום. למידע מלא על המקום לחץ כאן.
 
דרך הנוף בנחל הבשור – גשר החבלים והצינורות – אם אתם מחפשים טיול קליל העובר בין נופים מרהיבים של נחל הבשור הזורם לצד נוף מדברי הסובב אותו הגעתם למקום הנכון. למידע מלא על המקום לחץ כאן.
 
גן לאומי ממשית – גן לאומי ממשית נמצא באזור הנגב, מספר קילומטרים מדימונה, על הכביש הראשי לאילת.הגן מציג שרידי עיר נבטית קדומה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.
 
שמורת הטבע פורה וסובב מאגר פורה – שמורת הטבע פורה ממוקמת באיזור שפלת יהודה ואפשר לזכות לטייל בה בכל עונה אך העונה היפה ביותר היא בזמן פריחת הכלניות בתקופת דרום אדום. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.