Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חורשת הפאולינות במושב בית חנן: מחזה שאסור לפספס

באזור מושב בית חנן נמצאת חורשת פאולינות ייחודית במינה. עצי הפאולינות הם עצים ייחודיים שנפוצים במיוחד ביבשת אסיה. עצים אלה נחשבים ליפים ומיוחדים וכאשר הם פורחים הם מתמלאים בפרחים סגולים-ורודים ויוצרים מראות מרהיבים בטבע. בחודשים אפריל-מאי הפריחה של הפאולינות היא בשיאה וזו גם התקופה שכדאי לכם להגיע הנה וליהנות מהיופי הזה. לפי עדכון שהתקבל ממטיילים בתחילת שנת 2024 – עצי הפאולינות בבית חנן נכרתו. 

מושב בית חנן נמצא במישור החוף הדרומי, במרחק קילומטרים בודדים מהעיר נס ציונה. בתקופת הפריחה של הפאולינות רבים מגיעים לאזור על מנת ליהנות מפלא הפריחה שלהם. יש כאן חורשת פאולינות גדולה שבחודשים אפריל-מאי פורחת ומתקשטת בפרחים צבעוניים שצורתם דומה לפעמונים. מדובר בפריחה מיוחדת במינה, ויש סיכוי טוב שלא ראיתם פריחה כזו בשום מקום אחר.

מפאת יופיו של המקום, הוא הפך למוקד עלייה לרגל של מבקרים רבים והוא אהוב במיוחד על חובבי הצילום ונחשב ללוקיישן צילומים מושלם. עצי הפאולינות הן מבין העצים הקלים ביותר שיש בטבע, הם בעלי מהירות צמיחה גבוהה ומבודדים תרמיים מעולים. תכונות טובות אלה הן יתרונות שהופכים את עץ הפאולינה לרצוי מאוד בתעשיית העץ והוא משמש לייצור רהיטים וכן לייצור בתחום הימי והטייס. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז בית הקברות בית חנן. מחנים לצד הגדר והולכים כ 50 מטרים עד לחורשה לכיוון מערב.

רוצים עוד הצעות טיול באזור?

גן לאומי גבעות הכורכר – שביל שומר הגבעות – רכס הכורכר שנמצא במערב נס ציונה הוא רכס גבעות הכורכר מהאחרונים שנותרו כסביבה טבעית. כאן חיים בעלי חיים וצומחים פרחי בר בין מסלול מעגלי וקל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי נחל רובין שפך נחל שורק – נחל שורק הוא מבין הנחלים הארוכים שיש לנו בישראל, הוא מתחיל בהרי ירושלים עד לשפך צפונית לקיבוץ פלמחים – בגן לאומי נחל רובין שפך נחל שורק. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גבעת חומרה – שמורת אירוס הארגמן – בין ראשון לציון לפלמחים נמצאת גבעת כורכר ושמה גבעת חומרה. גבעת חומרה קיבלה גם את שמה: שמורת אירוס הארגמן כי ממש כאן תוכלו למצוא את פריחתו ולא רק. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק האגמים של ראשון לציון – לא להאמין כמה אנשים גרים כל כך קרוב לפנינת הטבע הזו ולא יודעים על קיומה. אגם הנקיק ואגם הסופרלנד הם חלק מפרויקט “פארק האגמים”. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

בריכת הקשתות ברמלה – בריכה עתיקה ויפהפייה בת אלפי שנים שנשמרה באופן מרהיב וכיום משמשת כאטרקציה לשיט קצר ומיוחד מאוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק נחל לכיש באשדוד – פארק נחל לכיש הוא מקום מושלם לבלות בו עם המשפחה. הפארק משתרע לאורך נחל לכיש עד לנקודה שבה הנחל נשפך לים ותוכלו למצוא בו כמה מוקדי עניין. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
הפארק האקולוגי מצודת ים אשדוד – הפארק האקולוגי מצודת ים אשדוד שנמצא בסמוך למצודת אשדוד ים בחלקה הדרומי של העיר אשדוד מפרש על פני למעלה מ 300 דונמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.