Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוות בר במושב יגל

במרכז הארץ בסמוך לשדה התעופה בן גוריון נמצא לו מושב יגל ובו הוקמה חוות חיות בשם חוות בר. כאן תוכלו להגיע ולהעביר עם הילדים יום שלם של פעילויות ואטרקציות נהדרות שמתאימות לכל הגילאים. דבר נוסף – מכאן אפשר לראות את ההמראות של נתב”ג מה שהופך את המקום לאטרקציה אדירה עוד יותר.

בחוות בר תוכלו להנות מפינת ליטוף והאכלה של ארבנים וצבים, מתחם אפיית פיתות בטאבון,רכיבה על סוסים ופוני, משחקי שעשועים, מתנפחים, טרמפולינות, פינת ג’ימבורי לקטנים, פינת יצירה עם גבש וגועש, בועות סבון, פינות ישיבה עם שולחנות פיקניק, מזנון המציע אוכל ושתייה וטיולי טרקטרונים. המקום נגיש ומאפשר גישה עם עגלות, שעות הפתיחה 10:00-17:00. טרם הגעתכם מומלץ להיכנס לדף הראשי בפייסבוק להתעדכן – לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוות בר 22 הדקל יגל.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

חוות שלם – פארק אריאל שרון – בכניסה הצפונית לפארק אריאל שרון המוכר לנו בתור הר הפסולת של גוש דן תוכלו להגיע אל חוות שלם. כאן יש מסלולי הליכה, מרכז צפרות, אגם אקולוגי ועוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
אתר שבע טחנות גני יהושע פארק הירקון– ממש הופתענו לגלות שלא צריך לצאת מהעיר הגדולה בשביל להנות קצת ירוק, מסתבר שגני יהושע לאורך נחל הירקון מספק בילוי יום מפתיע מלא באטרקציות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן. 
 
בית לאה – גן לאומי ירקון מקורות הירקון – לאורך 28 ק”מ בלב ליבה של מדינת ישראל זורם לו נחל ירקון והוא הנחל הגדול ביותר במערכת נחלי החוף של ארץ ישראל. יש בו פינות נהדרות כמו בית לאה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
גן לאומי ירקון – מתחם מקורות הירקון של רשות הטבע והגנים – זהו החלקו הנקי של הירקון, יש כאן בריכות נופרים, מסלולי הליכה, שטח עצום לפיקניקים וחניון לילה מסודר של רשות הטבע והגנים – מתחם מקורות הירקון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
המפל הנסתר במקורות הירקון – מפל שרונים – בלב אזור השרון נדיר מאוד למצוא מקורות מים, אך כאן תוכלו למצוא כחלק ממקורות הירקון את המפל הנסתר או בשמו השני מפל שרונים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
טיול במקורות הירקון – כפר הבפטיסטים – איזור כפר הבפטיסטים הוא מבין האיזורים המקסימים של הירקון, ממש סמוך למקורותיו. יש כאן פינות טבע קסומות שאפשר להעביר בהן כמה שעות נפלאות באוויר הפתוח (הכניסה למים אסורה). למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 
גן לאומי ירקון – תל אפק – תל אפק מכונה בכינוי “הריאה הירוקה של גוש דן” ולמען האמת שאפשר להבין למה. מדובר בנקודת טבע בין היחידות והיפות שיש באזור המרכז. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.
 

פארק מנחם בגין – הפארק ענק, אפשר לבלות בו שעות ארוכות ויש בו גם מגוון אטרקציות לכל המשפחה ובמיוחד עם ילדים.  אז אם אתם נמצאים באיזור מרכז אנחנו נמליץ בחום לבקר כאן לפחות פעם אחת ולהכיר את המקום המקסים הזה.למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק אריאל שרון –  פארק הנמצא במרכז הארץ, באזור גוש דן. אם אתם מגיעים לטיול במרכז, אנחנו ממליצות להגיע לכאן להעביר כמה שעות, ליהנות מהנוף ולהכיר את הסיפור של הפארק. סיפור התהוות של הפארק הוא מיוחד במינו ואולי יגרום לכם להרים גבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק האגמים – לא להאמין כמה אנשים גרים כל כך קרוב לפנינת הטבע הזו ולא יודעים על קיומה. אגם הנקיק ואגם הסופרלנד הם חלק מפרויקט “פארק האגמים” שהוקם במטרה לפתח טבע עירוני בסביבת העיר. בפארק האגמים אנחנו נפגוש מרחבי טבע, מדשאות, מסלולי הליכה ורכיבה, עופות מים ודגים ואפילו חיות בר.  למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

האגם האקולוגי בפתח תקווה – בשטח של יותר מ 14 דונם בלב העיר פתח תקווה תוכלו למצוא את האגם האקולוגי והפארק הגדול – פארק עירוני אמיתי לכל המשפחה שמשלב בתוכו מרחבי דשא, שבילי הליכה, מתקני שעשועים ואיזורי פיקניק. החסרון היחיד שיש למקום – חסר בו צל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.