Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים בעקבות בעלי החיים - פינות חי, גני חיות, פארקים וחוות

טיולים בסביבת בעלי חיים הם אטרקציה מיוחדת עבור הילדים והיא גם מלמדת ומפתחת מאוד. הילדים חווים את הטבע, לומדים להכיר את בעלי החיים השונים מתוך חוויה אישית שלהם (ולא רק על המסך) ונהנים מאוד על הדרך.

ברחבי הארץ יש מגוון רחב של מקומות שבהם נוכל לטייל בין החיות, ללטף, להאכיל וללמוד על עולמם. חלקם שומרים על סביבה טבעית מאוד בה החיות מסתובבות חופשי ואנחנו נוכל לטייל ביניהן. בשנים האחרונות חלק מפינות החי העצימו את חווית הביקור על ידי הוספה של אטרקציות נוספות כמו מתקני שעשועים, ג’ימבורי, פינות יצירה ועוד.

בכל המקומות האלו חשוב מאוד לא להאכיל את החיות באוכל שלכם (זה עלול לפגוע בהן) ולהישמע להנחיות של המקום. אלו המקומות המומלצים שלנו לביקור עם הילדים (הרשימה מסודרת מצפון לדרום):

צפון

אגם חי ביראון – המקום המקסים הזה נמצא בגליל העליון בקיבוץ יראון והוא אטרקציה נהדרת לילדים. במקום יש מרחבי דשא, שולחנות פיקניק, מתקני משחקים, פארק חבלים קטן ועוד. עיקר האטרקציה הן כמובן החיות שמסתובבות כאן חופשי וניתן ללטף ולהאכיל את חלקן באוכל שלהם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

ג’ונגל כייף בית זרע – מקום כייפי ביותר בקיבוץ בית זרע שבעמק הירדן. במקום ישנו מגוון של חיות, מתקני משחקים לילדים ובימבות שכל ילד יכול לקחת ולטייל איתה ברחבי הפארק. המקום גם מוציא טיולים מאורגנים באיזור. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

הגן הבוטני הזאולוגי בנהריה –  באיזור הגליל המערבי, בעיר נהריה, ישנו גן יפהפה שבו עם מרחבי דשא גדולים וסביבם חיות, פינת ליטוף, צמחייה מיוחדת מהעולם ופינות לפיקניק. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער הקופים ביודפת – פארק די גדול שבניגוד לשמו, יש בו מגוון רחב של חיות ולא רק קופים. בכניסה ניתן לרכוש אוכל מיוחד ולהאכיל את הקופים שיקפצו מעליכם בחופשיות. הפארק יפהפה ויש בו גם פינות ישיבה מסודרות ונעימות למנוחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מרכז

פארק הקופים ביער בן שמן – מקום מאוד מיוחד השונה במהותו מגני החיות הרגילים. המקום עוסק בהצלת קופים שהוחזקו בתנאים לא ראויים ובמסגרתו הוקצה חלק שבו המבקרים יכולים לטייל בין הקופים המשוחררים. במקום יש כמה אטרקציות נוספות לילדים כמו פינות יצירה, פינות ליטוף ועוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק צבי הנחל – פארק רחב ידיים שבתחומיו זורם נחל אלכסנדר. מהפארק תוכלו לצפות בצבי הנחל הרכים והמיוחדים שגרים כאן בתוך הנחל ובנוסף להנות בפארק שבו מדשאות, מתקני משחקים לילדים, ספסלי פיקניק ופינות מוצלות. מהפארק יוצא גם שביל הליכה סלול למעוניינים להאריך את הטיול. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

חוות התוכים בכפר הס – חוות תוכים קטנה ובה יש עשרות זנים שונים של תוכים שאת חלקם אפשר להחזיק או להאכיל. מעבר לתוכים יש כאן עוד המון חיות משק שונות ופינות ליטוף. יש גם שולחנות אוכל מפוזרים וגם משחקים קטנטן לילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

לגעת בחיות – בקיבוץ גבעת חיים שליד חדרה ישנו מקום קטן ומקסים בו תוכלו לטייל בין החיות שמסתובבות חופשי, להתנסות בחליבת עזים ולצאת לטיול בטרקטור שיכיר לכם את הקיבוץ. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק ארץ הצבי – מקום מושלם עבור ילדים שתוכלו לבלות בו יום שלם. יש כאן מגוון של חיות, פינות ליטוף והאכלה, רכבים קטנים שהילדים יוכלו לרכב עליהם, פינות יצירה, פינת שעשועים, מדשאות ועוד. ההנאה כאן מובטחת! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

דרום

גן לאומי קבר בן גוריון – שמו של המקום אינו מרמז כלל על בעלי החיים שנפגוש כאן. בביקור בגן הלאומי המיוחד הזה נפגוש את היעלים שמסתובבים להם בחופשיות בסביבה הטבעית שלהם. זאת בנוסף לנוף המרהיב שנשקף מכאן שהוא מבין היפים בארץ. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

חוות האלפקות מצפה רמון – בנוף המדברי של מצפה רמון תוכלו לפגוש אלפקות, לאמות, סוסים, חמורים ועוד. במקום ישנן גם פעילויות של רביכה על לאמות או סוסים, האכלת אלפקות, משחקי אתגר ועוד. במקום ישנו גם מתחם אירוח ללינה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

חוות האנטילופות בצופר – במרחק נסיעה של כשעה וחצי מהעיר אילת, על כביש הערבה, ישנו מקום לעצירת התרעננות חוויתית. במקום תוכלו לעשות סיור ספארי ברכב שלכם שעובר בין החיות שמסתובבות כאן חופשי בסביבה הטבעית שלהם ובנוסף לבקר במבנה בצורת תיבת נוח ובו יש חיות נוספות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

עוד טיולים מומלצים

מצפה יפתח
לטיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
לטיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
לטיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
לטיולים בדרום