Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לטיול לשבת עם הילדים – מצפון לדרום

הקיץ הגיע וזה הזמן המושלם לטיולי מים, מעיינות, חופי ים ושלל אטרקציות נוספות. אז אם אתם לא רוצים להישאר בבית, ועוד לא החלטתם מה לעשות המשיכו לקרוא. כאן תוכלו למצוא את רשימת ההצעות לטיולים המומלצים ביותר לסוף השבוע הקרוב. שנתחיל?

טיולים בצפון

אתר הקטיף המבוקש ביותר – קטיף בראשית

אתר קטיף עצמי של דובדבנים ואכילה חופשית במקום, לצד תערוכת כלים חקלאיים, פארק חבלים, פינת חי, טיול בטרקטור ועגלה, שכשוכית מים זורמים, מתחם מזון ומבחר דוכנים של תוצרת הגליל גולן (חלק מהפעילויות מתקיימות רק בסופ”ש). מה קוטפים? דובדבנים, פירות יער, נקטרינות, תפוחים, תותי עץ, שזיפים, אגסים אסיינים ועוד, כל פרי בעתו. קטיף 2023 מתחיל ב 03/06/2023 ימי א’ עד ה’ 10:00 עד 16:00 שישי ושבת 09:00-16:00. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

חוף גינוסר וחווימה

בצידה המערבי של הכנרת ישנם לא מעט חופים ציבוריים, אחד היפים שבהם הוא בתוך קיבוץ גינוסר – חוף גינוסר. חוף גינוסר הוא חוף ציבורי שהכניסה אליו היא בחינם. רצועת החוף אמנם קטנה, אבל ככזו היא מספקת חוויה של בילוי שקט ואינטימי. משני צידי החוף יש מזח אבנים שיוצר כאן בריכת מים רדודה ומלא במי הכנרת הנעימים, עם מים הצלולים ומצדו האחר של המזח מים עמוקים יותר. לצדה של רצועת החוף יש מתקן שעשועים לילדים, ופארק עצים מוצל. בנוסף תוכלו ליהנות כאן מאטרקצייה נהדרת שמציעה שייט בכנרת באתר חווימה! למידע נוסף והוראות הגעה לחווף גינוסר לחצו כאן.

עין מודע

עין מודע נמצא בתחומו של פארק המעיינות בבקעת בית שאן, והוא אחד המעיינות היפים והאהובים באזור עמק המעיינות שידוע בהיותו אזור רווי מקורות מים ומעיינות טבעיים. בריכת עין מודע והאזור שסביב לה הוא מקום אידיאלי להתמקמות ובילוי סביב מקור מים בימים החמים. מדובר בבריכה גדולה עם מים קרירים שנובעים ישירות אל תוך הבריכה. סביב הבריכה יש המון עצים שיספקו לכם צל ומספר ספסלי פיקניק מפוזרים. למידע מפורט ואפשרויות ההגעה אל עין מודע לחצו כאן. 
 

חוף נווה ים

חוף נווה ים נמצא בצדו המערבי של קיבוץ נווה ים שליד עתלית, והוא אחד החופים היפים שיש באזור. לאורכו של חוף נווה ים מספר נקודות עניין, אך לכל אורכו מדובר בחוף מרהיב, עם לגונות מים צלולות ויפהפיות. את חוף נווה ים אפשר לחלק לשני חלקים, שאת שניהם כדאי לכם להכיר ובשניהם כדאי לבקר. חוף אחד הוא חוף מוכרז שבו יש שירותי הצלה ולצידו חוף נוסף שאינו חוף מוכרז. החוף המוכרז מוכר גם בשם חוף בראשית ובו תמצאו רצועת חוף נקייה ומסודרת. למידע מפורט לחצו כאן.

טיולים במרכז

עין אביאל, עין ירדנה ועין עמיקם

בצד המזרחי של נחל תנינים תוכלו למצוא מספר נקודות עניין נהדרות להגיע אליהן עם הילדים ולהנות ממים רדודים – עין אביאל, עין ירדנה ועין עמיקם. ביניהם תוכלו לצאת לטיול הליכה במים רדודים עם הילדים וליהנות מבילוי מרענן ביום חם. המסלול עובר בחלקו בין סבכי השיחים ומגיע אל מספר בריכות מים רדודות בדרכו. למידע מפורט על המקום לחצו כאן.

יער ההרפתקאות

ברוכים הבאים לאחת האטרקציות שכל ילד חולם לבקר בה – יער ההרפתקאות היא ממלכה אלטרנטיבית עם שלל פעילויות המותאמות לילדים. יש כאן מתחמים שונים המשלבים קואורדינציה ופעילות פיזית בשילוב עם האגדות המוכרות ביותר: שלגיה, תחפושות אבירים, פיות, צפרדעים, מסלול נינג’ה, פיראטים ועוד. היער חוגג השנה 12 שנות פעילות והוא שם לו למטרה מרכזית להיות המקום בו דמיון ומציאות נפגשים. מקום בילוי שבו כל ילד ישמח לחוות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

רוי בוי הפארק

בלב העיר ראשון לציון, בין עצי הפרדס הרבים, תמצאו את רוי בוי הפארק. ברחבי הפארק שכולו בטבע הפתוח יש מספר אטרקציות שילדים אוהבים ואפשר להעביר כאן כמה שעות של בילוי והנאה עם המשפחה. האירוע המרכזי בפארק הוא המופע של רוי בוי שמגיע הנה להופעות מדי שבוע. במשך שעה שלמה הילדים יוצאים להרפתקאה ופוגשים את רוי בוי וחברו הטוב – הסוס ג’אנגו. בסיום המופע הילדים יכולים להצטלם עם כוכב הילדים רוי בוי ולהמשיך וליהנות מהאטרקציות האחרות שבפארק. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

עין חניה נחל רפאים

בהרי ירושלים תוכלו למצוא את אחד המעיינות המוכרים שיש – עין חניה. עין חניה מוכר בעיקר כאתר ארכיאולוגי, אך בשנים האחרונות הוא עבר שיפוץ נרחב על ידי רשות הטבע והגנים והוסדרו בו בריכות רחצה מהתקופה הביזנטית, אמות מים משוחזרות שמובילות את המים אל הבריכות ושיקום טרסות בהן ניטעו עצי בוסתן. כיום עין חניה מאפשר לנו לצאת לטיול נוח המשלב בריכות מים לצד ארכיאולוגיה מרשימה. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

טיולים בדרום

לונדע 

הלונדע בבאר שבע הוא מוזיאון ייחודי שמציע חווית בילוי נהדרת לכל המשפחה. הלונדע הוא מבין המוזיאונים המיוחדים בארץ, מוזיאון חדשני ואינטראקטיבי שמאפשר התנסות במגוון של מייצגים ומתקנים מתחומים מגוונים. בנוסף להיותם של האלמנטים השונים חווייתיים ומהנים, כל אחד מהם גם מלמד בצורה מוחשית משהו חדש על העולם שבו אנו חיים. עבור הילדים, ביקור במוזיאון הלונדע הוא חוויה של ממש. משחקים רבים בכל פינה יעבירו להם יום שלם כל כייף והנאה. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

טיילת אלברט 

על שפת מכתש רמון שבמצפה רמון, אל מול נוף בראשית עוצר נשימה, הוקמה טיילת אלברט. הטיילת היא על שם אלברט כ”ץ ידיד קק”ל משוויץ ולאורכה עובר מסלול טיול לצד נוף מרהיב מהיפים בישראל. הטיילת נגישה במלואה, היא מתחילה לצד מרכז המבקרים מכתש רמון ומגיעה עד לבית ספר שדה הר הנגב, אורכה של הטיילת כ-2 ק”מ והיא עוברת בין מספר נקודות עניין שחשוב להכיר. טיפ – מומלץ להגיע לכאן בשעות הזריחה או השקיעה וליהנות ממגוון הצבעים הצובעים את השמיים ואת נופי המכתש המרהיבים. למידע מלא לחצו כאן.

עוד המלצות לטיולים

פארק המים נווה ים
פארקי מים בישראל
טיולי שטח בישראל
טיולי שטח ואקסטרים
רוב רוי – שייט קיאקים על הירדן בצפון
קייקים בצפון
מסלולי הליכה במים
מסלולי הליכה במים
פארק המים נווה ים
פארקי מים בישראל
טיולי שטח בישראל
טיולי שטח ואקסטרים
רוב רוי – שייט קיאקים על הירדן בצפון
קייקים בצפון
מסלולי הליכה במים
מסלולי הליכה במים
גן לאומי קרן נפתלי ומצפור לזכרו של רמי ברטל
תצפיות בישראל
שמורת הטבע תל דן
מסלולים מוצלים
שדה נחמיה - נחל חרמון תחתון
טיולי מים
שביל נחל ציפורי שביל שמשית – מסלול נגיש לעגלות
טיולים עם עגלות בישראל
גן לאומי קרן נפתלי ומצפור לזכרו של רמי ברטל
תצפיות בישראל
שמורת הטבע תל דן
מסלולים מוצלים
שדה נחמיה - נחל חרמון תחתון
טיולי מים
שביל נחל ציפורי שביל שמשית – מסלול נגיש לעגלות
טיולים עם עגלות בישראל

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.