Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המזרקה בפארק הלאומי ברמת גן: מופע צבעוני ברמה בינלאומית

העיר רמת גן ממשיכה את חגיגות ה 100 שלה עם אטרקציה חדשה בפארק הלאומי. הפארק הלאומי של רמת גן הינו מבין הפארקים הגדולים והאטרקטיביים בישראל והוא מהווה מוקד משיכה למאות אלפי מבקרים מדי שנה. בשטח הפארק אטרקציות רבות שהופכות אותה לאתר בילוי שמתאים בכל גיל. בימים אלו מצטרפת אל הפארק אטרקציה נוספת של מזרקת ה 100 המרהיבה שתספק מופעי מוסיקה ואורות וגם תאפשר רחצה של המבקרים בימים החמים.

שעות פעילות מזרקת המאה בפארק רמת גן

המזרקה החדשה שהוקמה בפארק זכתה לכינוי מזרקת ה 100 בעקבות חגיגות ה 100 לעיר והיא תתחיל לפעול ב 01/07/2023. שעות הפעילות בחודשי יולי אוגוסט: כל יום מ 10:00 עד 14:00 ושוב ב 16:00 עד 18:30 היא תפעל כמזרקת רחצה ושעשועים בגובה נמוך לילדים, כל שעה עגולה לחצי שעה. בנוסף כל יום למעט יום שישי בשעות 19:00 עד 22:00 המזרקה תציג מופע אור קולי בכל שעה עגולה למשך עשרים דקות. החל מחודש ספטמבר ישתנו שעות הפעילות, והן יעודכנו באתר העירוני.

המזרקה תספק חוויה ייחודית של מופעי אורות וצלילים מיוחדים במינם. המזרקה תוכננה כך שהיא תכיל מופעים בכל השפות ולכל המגזרים ותדע לנגן מגוון רחב של סוגי מוסיקה, החל ממוסיקה פופולארית ועד מוסיקה קלאסית. המזרקה בפארק לאומי רמת גן כוללת 100 סילוני מים (ג׳טים), 36 מצבי ערפול מים, 272 גופי תאורה ומערכת סאונד מהטובות בעולם שתוכננה במיוחד ע״י מהנדס סאונד מהשורה הראשונה בעולם. בסביבת המזרקה הותקן ריהוט רחוב חדיש ונשתלו כ-15 עצים לרווחת הציבור.

במרכזו של הפארק הלאומי יש אגם מים מרשים וסביבו שבילי הליכה מונגשים, מרחבי דשא גדולים, גינות שעשועים לילדים, מתחמי כושר, ספסלי ישיבה ומתחמים אטרקטיביים מגוונים. ברחבי הפארק יש גם מזנונים ובתי קפה, שירותים וחניה רחבה צמודה. הכניסה לגן הלאומי היא ללא תשלום.  בין המרחבים של הפארק תוכלו ליהנות מגן פרחים שבו עשרות אלפי סוגי פרחים בשלל צבעים, גן פסלים של היוצר והפסל מנשה קדישמן ז”ל ועוד.

אם תרצו להמשיך לטייל באיזור:

ספארי רמת גן – הספארי ברמת גן הוא מבין גני החיות הגדולים הארץ, והוא גם מבין המבוקשים והאהובים שיש. למידע ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
גן לאומי ירקון – מתחם מקורות הירקון של רשות הטבע והגנים – בפארק יש בריכות נופרים, מסלולי הליכה, שטח עצום לפיקניקים וחניון לילה מסודר של רשות הטבע והגנים. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
המפל הנסתר במקורות הירקון – מפל שרונים – בלב השרון תוכלו למצוא את המפל הנסתר, או בשמו השני מפל שרונים, שהופך לאטרקטיבי במיוחד בעונת הקיץ. למידע ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
טיול במקורות הירקון – כפר הבפטיסטים – איזור כפר הבפטיסטים הוא מבין האיזורים המקסימים של הירקון, ממש סמוך למקורותיו. יש כאן פינות טבע קסומות שאפשר להעביר בהן כמה שעות נפלאות באוויר הפתוח (הכניסה למים אסורה). למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
גן לאומי ירקון – תל אפק – תל אפק מכונה “הריאה הירוקה של גוש דן” ולמען האמת שאפשר להבין למה. מדובר בנקודת טבע בין היפות והמבוקשות שיש באזור המרכז. למידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
האגם האקולוגי והפארק הגדול בפתח תקווה – פארק עירוני גדול שמשלב בתוכו מרחבי דשא, שבילי הליכה, מתקני שעשועים ואיזורי פיקניק. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
אתר שבע טחנות גני יהושע פארק הירקון‎ – גני יהושע, לאורך נחל הירקון, מהווים אפשרות בילוי נהדרת ומפתיעה, עם שלל אטרקציות לכל המשפחה. למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מערות אפקה – מערות אפקה הן מפורסמות ומוכרות בעיקר בעקבות פריחת הנרקיסים המרהיבה שממלאת את האזור כולו בחורף. אבל מעבר לכך מדובר באופציית טיול קלילה ומיוחדת במיקום מפתיע, שמתאימה לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
הפארק האקולוגי הוד השרון – בשטח של כ 1,400 דונמים, בלב העיר הוד השרון, נמצא האגם האקולוגי וסביבו: שבילי אופניים, טיילת מונגשת, תצפית על עופות נודדים ומקומיים ומגוון מרחבים להעביר יום שלם של כייף. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
פארק רעננה – פארק עירוני בשרון – פארק רעננה הוא פארק עירוני ענק באזור השרון, שמציע מגוון אטרקציות. הפארק הוא מטופח ומושקע מאוד, שבמרכזו אגם יפיפה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.‎
 

רוצים המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.