Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ג'ונגל כיף בית זרע בעמק הירדן

ג’ונגל כייף בקיבוץ בית זרע הוא מקום שמאפשר בילוי מושלם עם הילדים. מקום כייפי המשלב גן חיות עם עוד מספר אטרקציות שהילדים אוהבים. מדובר על מקום שהוא אטרקציה מושלמת לכל ילד ומשפחה. במקום יש מספר פינות ישיבה בהן תוכלו לעצור לנוח או לאכול, ובנוסף פינות מוצלות נעימות. 

הג’ונגל כיף נמצא בקיבוץ בית זרע באזור עמק הירדן, נסיעה של 2 קילומטר מצומת צמח ואתם כאן. יש חניה בצמוד לכניסה. מהרגע שנכנסים למקום תחילה פוגשים את פינת הישיבות והמתקנים המגניבים, בנוסף יש כאן “חנייה” לכל הבימבות שהילדים יכולים לקחת כדי לרכוב ברחבי המקום (גאוני). המקום כולו מונגש לעגלות ובימים החמים (כמו שאנחנו היינו באמצע אוגוסט) יש כאן טפטפות לאורך הדרך בשילוב עם צל מהעצים מסביב – פשוט מושלם! בנוסף בימים הקיץ החמים המקום מפעיל גם מתקני מים שונים לצינון הגוף!

אפשר למצוא כאן דורבנים, צבים, קופי סנאי שמסתובבים על העצים בין האנשים, חוטמנים, יש פינת ליטוף, המון חיות שמסתובבות חופשי כמו תרנגולות, טווסים ועוד. בנוסף לכל החיות יש כאן מתקני משחקים לילדים, נדנדות ומתנפחים. יש גם אפשרות לצאת לטיול שטח לנחל הקרוב.יש אפשרות לרכוש בכניסה אוכל ולהאכיל את החיות! לפני הגעתכם לג’ונגל כיף  – נמליץ לכם להתעדכן באתר שלהם לאתר ג’ונגל כייף לחץ כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: ג’ונגל כייף בית זרע.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

מעיין עין נון – אם אתם מחפשים טיול קצר למקום עם מקור מים שלא הרבה מכירים, אנחנו נמליץ לכם להגיע למעיין עין נון. הוא נמצא ממש בכניסה לישוב מגדל שעל שפת הכנרת. יש כאן המון צל, מקומות ישיבה ומקום מצוין לפקל קפה. בחודש יולי 2019 המקום עבר שיפוץ משמעותי והוא מטופס יותר ושמור יותר. שימו לב כי המקום לא פתוח בשבת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע ארבל – שמורת הר ארבל נמצאת בגליל התחתון בסמוך למושב ארבל. ממצוק ההר העוצמתי נשקף נופה של הכנרת ובימים של ראות טובה תוכלו לראות גם את החרמון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער שוויץ– את הטיול שלנו ליער שוויץ עשינו כאשר חיפשנו מקום נגיש כדי שנוכל לטייל עם עגלה. לשמחתנו קרן קיימת לישראל מפתיעה אותנו כל פעם מחדש בהנגשת הפארקים והיערות וכך גם ביער שוויץ. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי חמת טבריה– גן לאומי חמת טבריה הוא בעינינו הפתעה גדולה. מדובר באחד הפארקים הפחות מוכרים של רשות הטבע והגנים ולמרות זאת הוא אחד המקומות המושלמים לבילוי עם הילדים. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

רוב רוי שייט קיאקים על הירדנית – רוב רוי הוא אתר שייט ייחודי הנמצא על גדות נהר הירדן, בסמוך לקיבוץ כנרת. המקום מעוצב באופן מאוד מיוחד בסגנון אינדיאני, כולו מחומרים טבעיים כמו עץ וחימר. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

שמורת הטבע מג’רסה – את הטיול למג’רסה עשינו ביום קיץ חם. המקום מתאים בכל עונות השנה (חוץ מימי חורף קרים במיוחד וגשומים) אך בימים החמים הוא מומלץ במיוחד מאחר והוא כולל בתוכו מסלול הליכה ושחייה בתוך המים (לא חובה – יש גם מסלול יבש). – למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הירדן – בנקודה הכי צפונית של הכנרת מצאנו את פארק הירדן. פארק ענק שמציע בריכות שכשוך לכל המשפחה, חיות ואתרים ארכיאולוגיים. את הטיול שלנו לפארק הירדן עשינו כטיול יום אך המקום מציע גם אפשרות לינה בקמפינג, אוהל בדואי, חניוני קראוונים ועוד… – למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע –  להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.