Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוסתן תם – כרם מהר"ל

בוסתן תם נמצא בתוך חוות מקורה הוקם על ידי משפחתו של תם בשנת 2011. הבוסתן הוקם במטרה להעלאת המודעות לשמירה על הסביבה, אקולוגיה, למידה על אדם וטבע ועל החקלאות האורגנית. חוות מקורה בה הוקם הבוסתן עוסקת למעלה מעשרים שנה בחקלאות אורגנית והיא נמצאת בצד המערבי של הכרמל באיזור שנקרא “הכרמל הנמוך”. בבוסתן מקיימים פעילויות לילדים ונוער, פעילויות לאוכלוסיות מוחלשות ובעלות צרכים מיוחדים, פעילויות ליחידות השונות בצה”ל, ימי עיון ופעילויות לקבוצות מאורגנות.

תם פרקש ז”ל גדל בקיסריה מול הים, הוא התגייס לצה”ל וסיים קורס טייס בחיל האוויר. תם היה טייס מסוקי קרב והוא נפל ב 24/7/2006 במלחמת לבנון השנייה כאשר המסוק שלו התרסק בשל תקלה טכנית. תם אהב לטייל, אהב את הטבע והוא היה בן 23 במותו. לזכרו של תם הוקם גם מצפה תם בנמצא בקיסריה וצופה אל הים הפתוח – למידע מלא על מצפה תם בקיסריה לחצו כאן. לצד חוות מקורה ובוסתן תם ישנו יקב מומלץ – יקב אמפורה. לאתר הרישמי של בוסתן תם לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: בוסתן תם.

אתם כבר כאן? הנה עוד כמה הצעות קרובות לטיול

שביל נועם ביער עופר – שביל נועם הוא אחד משבילי הטיול היפים שביער עופר והטיול בו עובר בין עצי היער ומקושט בפריחה עונתית. הטיול בשביל נועם הוא טיול מעגלי קל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

משתלת הפרפרים בחוף הכרמל – בין זיכרון יעקב לעתלית, ממש בצומת מיר”ב שבחוף הכרמל תוכלו למצוא אטרקציה קצת שונה שמתאימה לכל המשפחה – משתלת הפרפרים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין איילה וחורבת שמרי בנחל שמרי – שביל שלוחת איילה יער עופר – מסלול שביל שלוחת איילה הוא מסלול נוח לטיולי משפחות העובר בעין איילה וחורבת שמרי בנחל שמרי בחלקו הדרומי של יער עופר. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

שביל היער הקסום ביער עופר מסלול מעגלי – יער חוף הכרמל – שביל היער הקסום ביער עופר הוא מסלול מעגלי וקצר שיקח אתכם לטיול מרתק בתוך היער. בתחילת המסלול יש גם חניון קטן עם מספר שולחנות פיקניק. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

שביל הבריחה ותצפית עופר ביער חוף הכרמל – יער עופר – יער חוף הכרמל או בשמו הנוסף יער עופר משתרע על כ 10,000 דונם, אנחנו בחרנו את מסלול שביל הבריחה ותצפית עופר מבין עשרות מסלולים. למידע מלא על המקום לחצו כאן. 

שמורת הטבע חרבת קרתא – בכניסה לעתלית תוכלו להגיע אל מסלול קצר וקליל על רכס כורכר המשלב תצפית פנורמית נהדרת על כל האיזור, אורוות חצובות ובתקופת הפריחה אפשר למצוא פה מגוון רחב של צבעי פריחה משגעת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע נחל תנינים – טיול בין נופי טבע והיסטוריה ביחד. נחל תנינים הוא נחל איתן ויש בו מים בכל ימות השנה. המסלול עובר לצידו של הנחל ובמהלכו נפגוש עתיקות. לפרטים מלאים על המקום לחצו כאן.

שמורת הטבע חוף דור הבונים – רצועת חוף דור או בשמה הנוסף הבונים היא מבין רצועות החוף היפות שיש לנו בישראל. תחילה נציין כי יש המון מטיילים הקוראים לחופים כאן חופי טנטורה אז אם שמעתם את השם הזה מתכוונים לאותו איזור. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.