Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי חנוכה 2023 במרכז

מדי שנה בחג החנוכה מתקיימים פסטיבלים ואירועי ענק ברחבי הארץ גם השנה 2023 זה קורה! אז כדי לעשות קצת סדר ריכזנו עבורכם את כל הפעילויות של החג באזור דרום. כאן תוכלו לראות רשימה מסודרת של כל מה שתוכלו לעשות עם הילדים ועוד כמה רעיונות לבילוי עם כל המשפחה. הכי חשוב כמובן שתבלו יחד ותהנו. חג שמח!  הדף ממשיך להתעדכן בכל רגע נתון על פי פרסומים האירועים

חנוכה שמח ומאיר בחוות סיקורה

האצות שלנו מאירות לכם את חג החנוכה בחוויה משפחתית במרכז המבקרים “הצצה באצה” של חוות סיקורה .בכל יום בחנוכה תוכלו לחגוג איתנו בשעה 12:00 בצהריים, נגלה ביחד עולם חדש ומרתק ,נטעם אצות טריות ונדליק את הלבבות. יתקיים בין התאריכים 10-15/12/2023 ימי ראשון עד חמישי – כל יום סיורי אחד למשך שעה וחצי. יש להירשם מראש מספר המקומות מוגבל – להרשמה לחצו כאן.

חנוכה 2023 טכנודע חדרה

חנוכה לכל המשפחה בטכנודע חדרה – מוזיאון הרפואה בשני מסלולים מרתקים – לגעת בלב והמוח הגמיש. (מיועד לילדים מגיל 8 ועד בכלל). מופע “המסע בעקבות הקריסטלים האבודים” בפלנטריום” (מיועד לילדים מגיל מרכז חץ בתערוכה “ממציאים והמצאות ששינו את חיינו” (מיועד לגילאי 3-7) יום שכולו הנאה, למידה ומילוי מצברים מידע מפורט לחצו כאן.

חוות הנדיב

חוות הנדיב מזמינה אתכם לבילוי פסטורלי ומהנה לכבוד חג החנוכה- מושלם לכל המשפחה בין התאריכים 08-15/12/2023 בין השעות – 9:00-14:00
מה בתוכנית? פינות יצירה מותאמות – יצירות חנוכייה, אפיית סופגניות בטאבון! טעימות תותים מהחממה, פינות ישיבה מוצלות, פינות יצירה, מגוון בע”ח, חממות גידול ירקות וחוויות חקלאיות, טרקטורים ובימבות לילדים, לול תרנגולות חופש ועוד. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

טסים עם MEEX שרונים בחנוכה 2023 

מתחם Meex שרונים בהוד השרון מציע חווייה מיוחדת במינה בחופשת בחנוכה 2023 – אטרקציה לכל המשפחה שמזמינה אתכם ליהנות עם הילדים מקפיצה קטנה לחו”ל מבלי לצאת מהארץ. בין התאריכים 10-15/12/2023 שעות פעילות: א’-ה’ 10:00-20:00 ושישי 10:00-15:00. במתחם מיקס שרונים הוקמה האטרקציה, בהשקעה של מיליוני שקלים, שמביאה עד אליכם את היעדים הכי אטרקטיביים בחו”ל, ומדמה חוויות שונות מרחבי העולם על ידי יצירת חדרים מעוצבים בקונפסט ייחודי. מידע מפורט ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

אורות וניסים במוזיאון נתניה

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה בחנוכה למוזיאון נתניה בהרשמה מראש באתר ובתשלום:

  • באנו חושך לגרש: סיור עששיות לכל המשפחה בחופי נתניה – נפגשים בכיכר העצמאות (ליד מזרקת החבצלת) יום שני 11/12 ויום חמישי 14/12 בתיאום מראש באתר הרישמי.
  • אור בכיכר: סיור גרפיטי וביקור במוזיאון לתולדות יהדות תימן – יום שלישי 12/12/2023 בתיאום מראש באתר הרישמי.
  • מטבעות החשמונאים: סדנת יצירה וסיפורים לחג החנוכה ביום רביעי 13/12/2023 בתיאום מראש.
  • חדר בריחה נוצץ: חדר בריחה למשפחות, מבין המושקעים והמרתקים שיש, בתאום מראש.
  • מנווטים בכייף: משחק ניווט משפחתי עצמאי בנתניה – ללא עלות
  • עוד במוזיאון: משחק אינטראקטיבי, חדר ראשונים, משחק רצפה חלוצי, מתלבשים ומצטלמים במצלמה העתיקה ועוד.

חנוכה במוזיאון המזגגה

מתוך קיבוץ נחשולים בתחום איזור מלון חוף נחשולים נמצא מוזיאון המזגגה – מוזיאון לארכאולוגיה ולזכוכית ובה אפשר למצוא ממצאים מהחפירות הארכיאולוגיות שבוצעו בתל דור הסמוך. המוזיאון נמצא בתוך מבנה מרשים שהוקם בשנת 1891 על ידי הברון רוטשילד, מטרת המבנה אז הייתה מפל לייצור בקבוקי זכוכית לטובת היקבים בזכרון יעקב וראשון לציון. בחנוכה הקרוב אתם מוזמנים בימי ראשון – חמישי, כ”ז כסלו- ב’ טבת, 10-14.12.23, בין השעות 09:00 – 15:00. הדרכות בכל שעה עגולה בשעות 10:00 | 11:00 | 12:00 | 13:00. הדרכה יומית למשפחות, בדגש על חנוכה והדלקת נרות שמן. במהלך הסיור במוזיאון תפגשו ממצאים הקשורים בחשמונאים ויוונים, אור וזכוכית ונדליק ביחד נר שמן לכבוד החג. תוכלו גם לפתור כתב חידה, לרפא כד קטן ואו ליצור פסיפס אישי. מידע נוסף והרשמה באתר הרישמי.

חנוכה עם רשות העתיקות

רשות העתיקות פותחת את שעריה לקהל הרחב בחנוכה 2023, ומזמינה את הציבור להשתתף במגוון חפירות ארכיאולוגיות, סיורים וסדנאות ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום.  בחג החנוכה הזה נוגעים בעבר! בואו לשלל פעילויות ללא תשלום – למשפחות ולמבוגרים, בימים מורכבים אלו, אנחנו מזמינים אתכם לחזור יחד איתנו בזמן אל מנהגי החג הקדום וסמליו, ולרגע – להניח בצד את הדאגות – בתקווה לימים מלאי אור! לרשימת הפעילויות לחצו כאן.

נגיעות של אור: חנוכה בזכרון יעקב

חג החנוכה 2023 בסימן נגיעות של אור. המועצה המקומית זכרון יעקב ועמותת גדעוניים מזמינה אתכם להגיע להפוגה בימי החנוכה. מגוון רחב של פעילויות, סיורים, טיולי טבע, טיולי עששיות, ביקורים ביקבים ועוד. הפעילות מותנית במזג אוויר במידה ומזג האוויר לא יאפשר הפעילות תדחה למועד אחר. למידע מלא על הפעילויות הנבחרות לחצו כאן.

מוסיפים אור חנוכה בקרקס כפר יהושע

בחנוכה אתם מוזמנים להגיע ולקחת הפוכה מהימים שעוברים על כולנו. בואו לקחת פסק זמן לנשימה ועל הדרך גם לעבור חוויה מצחיקה ולהוסיף אור בתוך החשיכה. אתם מוזמנים להגיע לקרקס כפר יהושע לכלל אירועים שמתקיימים לכל המשפחה בין התאריכים 09-13/12/2023. למשפחות המפונות בשל המלחמה הכניסה ללא עלות אך בתיאום מראש בלבד דרך הוואטסאפ: 054-2313134. בנוסף המקום מעביר 10% מכלל ההכנסות לפעילות עבור המפונים. האירוע מתקיים באולם סגור כך שזה מתאים לכל מזג האוויר. ההגעה ברכישת כרטיסים מראש באתר בלבד (אין מכירת כרטיסים במקום).

חנוכה במוזיאון החאן בחדרה

מי ימלל גבורות ישראל אור הגבורה- סיור חווייתי לכל המשפחה בחאן חדרה ראשון-חמישי, כ”ז כסלו-ב’ טבת, 10-14 בדצמבר. בכל יום בשעה 11:00, סדנת עיטור כדי שמן. הדלקת נרות חנוכה ושירה בציבור עם משפחות המפונים מהצפון והדרום וחיילי המילואים ביום חמישי, ב’ טבת 14 בדצמבר, בשעה 18:00 באודיטוריום המוזיאון. בהרשמה מראש באתר הרישמי.

אור וגבורה ביערות קק”ל – לאור עששיות ביער אילנות

אילנות חוגגים חנוכה – הפנינג משפחות בין הטיפות

חנוכה בחצר הראשונים קיבוץ עין שמר

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לחצר הראשונים בקיבוץ עין שמר לחגיגה של חג החנוכה 2023. במהלך הביקור תוכלו ליצור חנוכיות וסביבונים מחומרים ממוחזרים, אפיית לחמניות מתוקות בתנור לבנים, סיור בעלה רתומה לטרקטור ברחבי הקיבות, הפעלת בית הבד ההיסטורי, ביקור במוזיאון הטרקטורים וביקור במוזיאון “החלוצים באים”. בין התאריכים 10-14/12/2023. לרכישת כרטיסים באתר הרישמי בלבד.

אירועי חנוכה 2023 בנתניה

נתניה חוגגת חנוכה של אור וגבורה בשלל אירועים ברחבי העיר: בכיכר העצמאות, בהיכל התרבות, במוזיאון העיר, בפלנתניה, בספריות העירוניות, במוזיאון בית הבאר, במועדוני הנוער, ברוביז ובמרכזים הקהילתיים. נס גדול יהיה פה . חנוכה שמח ומואר לכל תושבי נתניה ואורחיה! לפירוט מלא על האירועים באתר הרישמי.

מוזיאון לתולדות הטרקטור מושב עין ורד

במוזיאון הטרקטור מוצג אוסף גדול של טרקטורים וכלי חקלאות ממונעים ישנים. את המקום המיוחד הזה מפעילה עמותה ציבורית שעוסקת באיסוף, שיקום ובגיוס משאבים להצלת הכלים ולהקמת אוסף לאומי. ואכן, יש כאן אוסף מרשים מאוד(!!) של כלי רכב. מוזיאון הטרקטור מציג גם את התפתחות המרחב הכפרי על גווניו השונים מבחינה אידיאולוגית, תכנונית, משקית וחקלאית באמצעות טכנולוגיה ומיכון חקלאי כחלק מהמפעל הציוני בארץ ישראל. בחנוכה אתם מוזמנים להגיע בימי ראשון-שלישי וחמישי, כ”ז-כ”ט כסלו, ב’ טבת, 12-10, 14 בדצמבר המוזיאון יהיה פתוח לקהל בכל ימי השבוע פרט ליום רביעי משעה 08:30 – 13:00. המוזיאון בנוסף תצוגה הקבוע שלו תציג גם תערוכת החנוכיות. כמו כן נקיים נסיעות בטרקטור ועגלה באיזור החקלאי. פרטים נוספים באתר הרישמי.

חנוכה בנמל תל אביב

נמל תל אביב מזמין את המשפחות לבלות עם הילדים בשבוע החנוכה, להשתתף בסדנאות ציור ואיור של אלמנטים הקשורים לחג, לשחק יחדיו במשחקי קופסא ובסביבונים הפזורים בפינות זולה ולהצטרף לתרגולי מדיטציה בהדרכת מורות בכירות מ”אלהיוגה”, ללא עלות. ניתן להמשיך את הבילוי בנמל במגוון אטרקציות בתשלום כמו למשל ב”בבילון פארק” מתחם משחקים ענק עם סימולטורים, משחקי וידיאו, רכבת הרים ועוד המציעים אקסטרה מטבעות דמי חנוכה במתנה ברכישת חבילות כרטיסים למידע מפורט על האירועים לחצו כאן.

חנוכה ברחבי העיר תל אביב

כמדי שנה גם השנה עיריית תל אביב יפו תקיים מגוון רחב של אירועים בצל מלחמת “חרבות ברזל” ובהתאם להוראות פיקוד העורף. הדלקת נרות חנוכה מרכזית בכיכר רבין ובכיכר התרבות פתוח לקהל הרחב, מאירים את יפו, מציגי סביבוני ענק, מדליקים את הירקון באור ועוד. למידע מפורט על האירועים והפעילויות לחצו כאן.

חנוכה חוגגים בחירייה

המרכז לחינוך סביבתי מזמין אתכם. לפעילות משפחתית לכבוד חג החנוכה: ניצור יחד חנוכייה מחומרים בשימוש חוזר, סדנה מבית היוצר של האמן ניר אוחיון,  נסייר במפעל ה-RDF למיון פסולת ונגלה איך מפיקים אנרגיה מפסולת, נשחק “בינגו-אור” הפתעות נוספות יחכו לכם.ן במרכז. בואו להאיר איתנו! הפעילויות מומלצות מגיל חמש ומעלה, הפעילויות יתקיימו תחת הנחיות פיקוד העורף לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן.

חנוכה במוזיאון הספורט היהודי

חנוכה, החג שבו אנחנו חוגגים את ניצחון האור על החושך, הוא סמל לגבורה יהודית וליכולתו של העם היהודי לנצח את אויביו. בואו להתרגש איתנו מהרגעים הגדולים של הספורט היהודי, ביום חוויתי ומעורר השראה של פעילות מיוחדת. אז מה מחכה לכם כשתגיעו? סיור מרתק ומרהיב בתצוגת הקבע של מוזיאון הספורט היהודי העולמי, מעל ל-1000 מוצגים אותנטיים ותלבושות אייקוניות מקוריות, שיחברו את כל המשפחה לגדולי הספורטאים היהודיים מסוף המאה ה- 19 ועד ימינו. בסיור תצאו למסע אינטראקטיבי בעקבות ניצחונות היסטוריים של כוחות הגוף ותעצומות הנפש, רגעי שימחה וגאוות יחידה על הפודיום ועוד. 09-16/12/2023 בכל יום יתקיימו שני סיורים מודרכים,  בשעה 11:00 ובשעה 16:00 לאחר הסיורים תתקיים פעילות משפחתית ומגבשת בתיבות בריחה. מידע נוסף באתר הרישמי.

אירועי חנוכה 2023 בפתח תקווה

לקראת חג החנוכה אנו שמחים להזמין אתכם לשפע של אירועים, פעילויות וסדנאות בכל רחבי העיר: בגן החי, בקרית המוזאונים, בהיכל התרבות, בהיכלי הבית, במתנ”סים ועוד. השנה, הוכנו פעילויות תואמות את הזמנים המורכבים שכולנו חווים במלחמת ‘חרבות ברזל’ כשליבנו עם משפחות החללים, החטופים, הנעדרים, הפצועים והמפונים, על אף הקושי והכאב העצום שכולנו חשים, יש להמשיך ולציין את חג החנוכה, חג הגבורה. לזכור את הנס ואת האור. לכל האירועים לחצו כאן.

מחפשים חשמונאים בגבעות מודיעין

חנוכה בגן לאומי מגדל צדק אור נרות חנוכה באור אחרון

לכבוד החנוכה תוכלו להנות מעמדות הדרכה בשילוב שחקנים בגן לאומי מגדל צדק. אחרי הגשמים הראשונים, בריכות החורף מתמלאות ומרבדי הירוק מתחילים לכסות את מרחבי הגן. זה זמן מצוין לטייל במקום – בעיקר רגע לפני שהשמש שוקעת. הצטרפו אל מדריכי רשות הטבע והגנים לעמדות הדרכה בשביל האבן. לאורך מסלול הטיול תפגשו דמויות מן העבר שיספרו על מורשת החציבה העברית המייחדת את האזור. למידע מלא ומפורט לחצו כאן.

חנכוה במוזיאון הראשונים לתולדות פתח תקווה

חנוכה במוזיאון בסימן התלם הראשון במושבה פתח תקווה, קטעים תיאטרלים, מפגש עם דמויות היסטוריות, סדנאות יצירה, מפגש עם אמן, משחק חידות על ראשית המושבה. יום שני, כ”ח בכסלו תשפ”ד, 11/12/23 בין השעות 10:00 – 13:00 יום שלישי, כ”ט בכסלו תשפ”ד, 12/12/23 בין השעות  16:00 – 18:00. למידע נוסף באתר הרישמי.

חנוכה במרכז פרס לשלום ולחדשנות

מרכז פרס לשלום הוא מרכז מבקרים יחיד מסוגו, בעיר תל אביב, המציג את סיפור החדשנות המפואר של ישראל. במרכז המבקרים תצאו לסיור מודרך מרתק בהשראת חזונו של שמעון פרס ז”ל, תפגשו טכנולוגיה חדשנית אינטראקטיבית מיוחדת במינה ותקבלו גם הצצה לעתיד. כאן תוכלו להיות במפגש הולוגרמות של האנשים מאחורי החדשנות הישראלית. בחג החנוכה אתם מוזמנים להגיע לסיורים (מפוני הצפון והדרום מוזמנים לסיור ללא עלות במרכז החדשנות בתיאום מראש). מידע מפורט באתר הרישמי.

אירועי חנוכה 2023 בעיר רמת גן

בצל המלחמה עיריית רמת גן תקיים מספר אירועים, פעילויות והופעות מיוחדות לכל המשפחה לרגל חג החנוכה. האירועים יפרסו בכל רחבי העיר, בשכונות, בתיאטראות, במרכזים הקהילתיים ובמוזיאונים. טרם הגעתכם לאירועים יש לבדוק אם האירועים מתקיים לאור המצב הביטחוני. לכל האירועים לחצו כאן.

חנוכה ב”אנו” מוזיאון העם היהודי

אנו מוזיאון העם היהודי בפעילות חנוכה למשפחות ולילדים ‘כולנו אור איתן’ המאירה את תכונות הגיבור.ה הקיימות בכולנו. הפעילות תתקיים בגלריית ‘גיבורים’ במוזיאון. הפעילות מציגה מגוון רחב של גיבורי העל שלנו, אישים ונשים יהודים.יות פורצי דרך בדרך אינטראקטיבית וחווייתית הכוללת בין השאר את- ההזדמנות להכיר את אלברט איינשטיין מקרוב, היכולת לשחות כמו מרץ ספיץ, לשחזר באולפן את הכרזת העצמאות והאפשרות לעצב כמו דונה קארן. הילדים.ות שיבקרו בגלריה במהלך חג החנוכה יקבלו הזדמנות לחקור ולהאיר את התכונות השונות שמשקפות גבורה על פניה השונות ואת החיבור האישי של הילדים והילדות לאחת התכונות הללו. מידע מפורט באתר הרישמי.

טיולי משפחות בחנוכה עם ציוני דרך מזכרת בתיה

בואו לטייל עם ציוני דרך מרכז סיורי ולימוד בחופשת חנוכה, הפוגה הכרחית לגוף ולנשמה וסיורים המתאימים לכל המשפחה בהרשמה באתר הרישמי:

  • יום ראשון כ”ז כסלו 10/12/2023 סיור ערב במזכרת בתיה כולל הדלקת נרות חגיגית בין השעות 16:00-18:00.
  • יום שני כ”ח כסלו 11/12/2023 טיול בוקר בתל צרעה בין השעות 11:0-14:00 וטיול ערב בתל חדיד בין השעות 16:00-18:00.
  • יום שלישי כ”ט כסלו 12/12/2023 טיול בוקר בתל צרעה בין השעות 11:0-14:00 וסיור ערב במזכרת בתיה בין השעות 16:00-18:00.
  • יום רביעי א’ טבת 13/12/2023 טיול בוקר בתל צרעה בין השעות 11:0-14:00 וטיול ערב בתל חדיד בין השעות 16:00-18:00.

חנוכה בארץ המכבים עם בשבילוד

דווקא עכשיו מתחברים לטבע ולמורשת דרך הרגליים ומקבלים כוחות דרך סיפורי הגבורה מימי המכבים ועד ימינו. בחנוכה הקרוב – הצטרפו למרכז סיור ולימוד בשבילוד למגוון סיורים בארץ המכבים לכל המשפחה בהרשמה בראש:
  • ראשון 10/12 – מעטים מול רבים סיור באמאוס 11:00-13:00 וגם סיור עששיות בקברות המכבים 16:30-18:00
  • שני 11/12 בעקבות שמעון ויונתן הגיבורים בין עצמי הזית סיור בתל חדיד 11:00-13:00 וגם בעקבות גיבורים ולוחמים אל חורבת מדרס ולוחמי בר כוכבא 11:00-14:00.
  • שלישי 12/12 מחשמונאים למכבים טיול בנחל מודיעים 11:00-14:00 וגם סיור עששיות בקברות המכבים 16:30-18:00.
  • רביעי 13/12 מתחברים לחשמונאים אל פארק עתיקות אשון החדש במודיעין 11:00-13:00 וגם גיבורים וסיפורים על קירות בעקבות ציורי המלחמה החדשים – סיור גרפיטי למבוגרים בתל אביב 10:00-13:00.
  • חמישי 14/12 מכבים אנחנו סיור ויצירה בקברות המכבים 11:00-13:00.
  • רישום באתר הרישמי. 

מגבירים את האור ביער חולדה

ביום שישי 15/12/2023 אתם מוזמנים להגיע החל מ 09:00 לחוות הרצל ביער חולדה. תקופה בה כולנו צמודים לבית ולחדשות, מועצה אזורית גזר וקרן קימת לישראל מזמינות את הקהל הרחב וכמובן את אורחינו מהעוטף, להצטרף אלינו בחוות הרצל לפעילות מיוחדת לכבוד חנוכה! סדנאות, הופעות ופעילויות מגוונות. מידע מפורט באתר הרישמי.

סיורי חנוכיות 2023

חנוכה 2023 בצל המלחמה – חנוכה, חג האורות מהבהבים, חנוכיות בחלונות, קסם חג האורות ונס פח השמן הם חלק בלתי נפרד מאווירת חג החנוכה. סיורי משפחות, סיורי חנוכיות, זוגות, קבוצות בעזרת מורי דרך ומדריכים שמכניסים אותנו אל עומק הרובעים היהודים בערים השונות כל זה לצד הדרכה מסודרת על המקום בו אנחנו נמצאים. למידע מפורט על סיורי חנוכיות לחצו כאן.

חנוכה במרכז המבקרים של בנק ישראל

למה אומרים “מעות חנוכה”? ולמה “דמי חנוכה”? איך שילמו לפני שהומצאו המטבעות? איך משלמים בעידן הדיגיטלי? מהו התפקיד העיקרי של נגיד בנק ישראל? איך נזהה אם שטר הוא אמיתי או מזויף? משך הסיור כשעה ורבע, והוא מתאים למבוגרים ולילדים בגילאי 8 ומעלה. הביקור אינו כרוך בתשלום אך מחייב תיאום מראש באתר הרישמי.

חנוכה משפחתי בחאן שער הגיא “כלניות תמיד תפרחנה”

חנוכה משפחתי בחאן שער הגיא, ביקור במרכז המורשת לפורצי הדרך לירושלים כולל פעילות לכל המשפחה ברוח התקופה. חאן שער הגיא, שנמצא בדרך העולה לירושלים, שימש כמלון דרכים בתקופה העות’מאנית. בתקופת מלחמת העצמאות נערכו בדרך הזו קרבות עזים וכיום המקום משמש כאתר מורשת וזיכרון לאומי. הסיור בחאן שער הגיא יקח אתכם אחורה בזמן על ידי סיור אינטראקטיבי מרגש בו תוכלו לחוות בצורה מוחשית את סיפור הלחימה והגבורה של המקום המיוחד הזה. מידע נוסף והרשמה מראש באתר הרישמי.

מופעים מיוחדים לילדים באופרה הישראלית

לכבוד חג החנוכה 2023 האופרה הישראלית מזמינה את הילדים וההורים במהלך החג להפקות קסומות לכל המשפחה: “אליסה בארץ הפלאות” מאת דוד זבה ובבימויו של גדי שכטר ו”מה עושות האיילות” בניהולו המוסיקלי של ערן זהבי ובבימויה של שירית לי וייס. מידע מפורט לחצו כאן.

חנוכה במוזיאון אגם ראשון לציון!

בחנוכה חוגגים במוזיאון אגם ראשון לציון! בואו לחגוג עם כל המשפחה בתאריכים 07-16/12/2023 בין השעות 10:00-14:30. מוזמנות ומוזמנים לשלל פעילויות חג: סיורי אומנות, סדנאות יצירה קינטיות לילדים, גמצ’יק – סיור תיאטרלי לקטנטנים. בתאריך 09/12/2023 בשעה 12:00 ביודנסה: סדנה בתנועה ומוזיקה. חוויה מעצימה לכל המשפחה. בתאריך 16/12/2023 בשעה 12:00 הצגת ילדים של תיאטרון הקרון: ״מעשה בעולם״ (מתאים לגילי 8-3). מחירים מיוחדים! הכניסה חינם לתושבי עוטף ישראל בהרשמה מראש. הפעילות מתקיימת לצד מרחב מוגן. רכישת כרטיסים באתר הרישמי.

חנוכה במוזיאון הטבע התנ”כי בבית שמש

אתם מוזמני לבוא למוזיאון הטבע התנ”כי בבית שמש ולהכיר באמצעות המחשבה של הטבע את החיות שחיו כאן תקופת התנ”ך. מחפשים את האור! מוזיאון הטבע התנ”כי מזמין אתכם למצוא את האור בפעילויות לכל המשפחה לחג החנוכה! 8 חידות ל-8 ימים, מפגשים קרובים עם בעלי החיים, סיורים שייקחו אתכם למקומות בתנ”ך שלא הכרתם שריינו מקומות באתר הרישמי. במקום יש מרחב מוגן. 

חנוכה בארכאולוג ליום אחד

בחבל לכיש נמצא גן לאומי בית גוברין-מרשה ובתחומו מתקיימת פעילות מרתקת שמתאימה לכל המשפחה: ארכאולוג ליום אחד. הפעילות מספקת חוויה ייחודית מאוד ומאפשרת למשתתפים בה להתנסות בהרפתקה של חפירה ארכאולוגית אמיתית בתוך אתר ארכאולוגי פעיל! למעשה כאן אתם הופכים להיות החוקרים האמתיים, ויש לכם הזדמנות לאתר ממצאים חשובים ועתיקות שהם חלק מפרויקט מחקר פעיל. בחג החנוכה בתאריכים: 11/12, 13/12 ו 15/12 אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לפעילות חוויתית עם ארכאולוג ליום אחד. בתיאום מראש והזמנת כרטיסים באתר הרישמי.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

האירועים עשויים להשתנות או להתבטל בהתאם להחלטת מארגני האירועים. מומלץ להתעדכן מול המארגן הרשמי בטרם ההגעה. כל המידע המופיע כאן התקבל ישירות מול הספקים לרבות מחירים וזמני האירועים.