Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסח 2024 באופרה הישראלית

האופרה הישראלית תעלה בפסח הקרוב את ההפקה לכל המשפחה של האופרה האהובה “הספר מסוויליה” מאת המלחין האיטלקי ג’ואקינו רוסיני, בעיבוד צבעוני ומיוחד בעברית. האופרה, תועלה במהלך חופשת הפסח ביום חמישי|25/04/2024 בשעות 10:30 ו-13:00  באולם הקטן בבית האופרה ע”ש שלמה להט (צ’יץ’) בת”א.

הילדים יפגשו בהפקה את הספר המפורסם ביותר בעולם, שהאריה הידועה שלו – פיגרו פה, פיגרו שם – מוכרת גם למי שאינם בקיאים בעולם האופרה. פיגרו אינו רק ספר מדופלם אלא איש רב מעללים שידו בכל, אשר יוצא לעזרתה של רוזינה כדי לחלץ אותה מידיו של ברטולו ולסייע לה לחבור אל אהובה האמיתי – הרוזן אלמוויוה. בדרך אל האהבה ימציא פיגרו השובב אינסוף תחבולות משעשעות במטרה להפיל בפח את ברטולו ואת חברו הטוב דון בזיליו.

המוסיקה הקסומה שכתב רוסיני עבור “הספר מסוויליה” היא הזדמנות נפלאה עבור ילדים להתאהב בעולם האופרה ולהכיר את אחת הדמויות האופראיות המשעשעות ביותר. ההפקה היא בבימויה של שירית לי וייס, בעיצוב תפאורה ותלבושות של יותם רותם. שישה זמרי אופרה יגישו לילדים את חגיגת האופרה הנפלאה הזו: פיגרו – נועם היינץ, רוזינה – יעל לויטה, הרוזן אלמוויווה – אנטון טרוטוש, ברטולו – יאיר פולישוק, בזיליו – יואב איילון וברטה – שקד סטרול. תרגום לעברית:  דוד זבה. מנהל מוסיקלי ופסנתרן: דניאל צ’רבינסקי  אורך המופע: כשעה ללא הפסקה מומלץ לגילים 5 עד 10 כל גיל חייב כרטיס. מידע מפורט באתר הרישמי.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.