Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חנוכה ברחבי העיר תל אביב

כמדי שנה גם השנה עיריית תל אביב יפו תקיים מגוון רחב של אירועים בצל מלחמת “חרבות ברזל” ובהתאם להוראות פיקוד העורף. כאן תוכלו לקרוא על חלק מהאירועים הבולטים:

הדלקת נרות חנוכה מרכזית בכיכר רבין ובכיכר התרבות פתוח לקהל הרחב: בין התאריכים 07-15/12/2023 אתם מוזמנים להגיע להדלקת נרות חנוכה מרכזית בכיכר רבין ובכיכר התרבות, חנוכיות ענק והדלקת נרות בכל ימי החנוכה. בכיכר רבין הדלקה מרכזית ב 18:00 שישי ב 15:45 מוצ”ש 19:30. בכיכר התרבות הדלקה מרכזית ב 17:00 , שישי 15:45 ומוצ”ש ב 20:30.

מאירים את העיר יפו: כמדי שנה גם השנה חוגגים ומציינים את חג החנוכה וחג המולד תחת הכותרת “מאירים את יפו”. לכבוד חג החנוכה תעמוד חנוכייה דולה מעץ בכניסה לעיר מהטיילת וחנוכייה נוספת לא רחוק ממנה בכיכר השעון. בנוסף תוכלו למצוא גם חנוכייה מוארת גדולה נוספת בכיכר הבעל שם טוב. בנוסף לחנוכיות יהיו גם סביבוני ענק מוארים וצבעוניים בכיכר דניאל ובשדרות ירושלים.

מיצב מרהיב של חנוכיית ענק: בין התאריכים 07-17/12/2023 תוכלו להגיע אל כיכר השעון ולהנות מחנוכייה גדולה אינטראקטיבית מעץ אשר תוצב בכניסה לעיר מהטיילת וחלק מקניה ייצבעו בצבע צהוב באות הזדהות עם החטופים והחטופות.

מיצב סביבונים מוארים: בין התאריכים 01-16/12/2023 ברחבת בית דניאל בשדרות ירושלים, ליד מרכז מנדל. השנה יוצבו סביבונים גדולים ומוארים של סטודיו ” סיטי פלטון” ברחבת בית דניאל בשדרות ירושלים.

מדליקים את הירקון באור: יום שני, 11 בדצמבר, 16:30, מרכז דניאל לחתירה, פעילות חנוכה של הכנת סירות והשטתם בירקון והדלקת נרות.

 צעירי תל אביב בהופעת חנוכה למפונים ולמפונות: יום שני, 11 בדצמבר, 18:00, מרכז השלום מידטאון, עיריית תל אביב- יפו תקיים אירוע חנוכה למפונים ולמפונות מקרית שמונה הכוללים: הופעה של להקת צעירי תל אביב, הדלקת נרות, חלוקת סופגניות, שירים, ריקודים ועוד.

מקבלים את השכנים והשכנות מקיבוץ רעים: יום שני, 11 בדצמבר, 16:00, מרכז קהילתי שפירא, פעילות חנוכה להכנת מארזי חורף למפונים ולמפונות מקיבוץ רעים.

טקס הוקרה לפעילות ההתנדבותית של תנועות ומרכזי הנוער בעיר, בהשתתפות נציגים מקיבוץ בארי: יום רביעי, 13 בדצמבר, 18:00, בניין עיריית תל אביב-יפו, אבן גבירול 69. בנר שביעי של חנוכה יתקיים טקס הוקרה לפעילות ההתנדבותית של כלל תנועות ומרכזי הנוער בתקופת המלחמה. הטקס יכלול הדלקת נרות של נציגים מקיבוץ בארי בהשתתפות נוער מפונה והופעה של בניה ברבי.

האירועים יתקיימו בהתאם להנחיות פיקוד העורף ועשויים להשתנות בעקבות המצב, הקהל מתבקש להתעדכן באתר העירוני לפני כל אירוע.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.