Skip to content
Search
Search
Close this search box.

טיולים לשבת שמשית אחרי הגשם

אחרי הגשמים הטבע נמצא בשיא היופי שלו. נופי המרחבים נצבעים בירוק ופרחי הבר פורחים ומקשטים את הטבע בשלל צבעים: הכלניות מתחילות לפרוח, הרקפות הסגולות-ורודות מכסות שטחים נכבדים, החרציות הצהובות והכרכומים המיוחדים. כל אלה הופכים את התקופה הזו לזמן המושלם לצאת למסלולים ולטיולים היפים והמהנים שיש בטבע. הנה כמה רעיונות למקומות שבהם תפגשו פריחות, תצפיות וזרימות מרשימות של נחלים.

שביל בין הגשרים

נחל חרוד, שאורכו 35 ק”מ נשפך בסופו אל הירדן, ובדרכו הוא מספק לנו המון נקודות עניין לטיול. בכניסה לעיר בית שאן, בדרך המובילה אל גן לאומי בית שאן, תוכלו להגיע אל “שביל בין הגשרים”. מסלול נגיש שיוביל אתכם בהליכה קצרה מהרכב עד לתצפית אל המפל שנמצא מתחת לגשר התורכי – רומי המערבי, אמת המים וטחנת הקמח. מומלץ להגיע לכאן עם אופניים או בימבות לקטנים וליהנות ממסלול הליכה נגיש לצד הנחל הזורם והנוף. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

יער לביא

בתקופה הזו, שאחרי ימי הגשם, החלה פריחת הרקפות ביער לביא לצד חניון הנופש. הרקפות צובעות כאן את היער בשלל גוונים של סגול וורוד ומוסיפות המון יופי ליער היפהפה הזה. ביער לביא ישנם חניוני יום לשימוש המטיילים, והוא מקום נהדר לפיקניק בטבע ושילוב של טיול קצרצר בין נופי היער. יער לביא הופך למוקד עלייה לרגל של המוני מטיילים במיוחד בתקופה הזו שבו הוא מתקשט באלפי רקפות שמכסות את רובו ויוצרות מראה מרשים מאוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת אלוני יצחק

שמורת הטבע אלוני יצחק נמצאת בדרום רמת מנשה והיא שמורת טבע קטנה, ולמרות זאת יש כל כך הרבה מה לראות בה. בשמורה אפשר לצאת לטיול קליל וקצר שלוקח את המטיילים בין נופי יער קסום. בימים אלו, אחרי הגשמים, פורחות כאן רקפות, כרכומים, דודאים וגם התחלה של פריחת הכלניות שתגבר עם הכניסה אל החורף. הטיול בשמורה מתאים לכל גיל ואפשרי בכל עונה, אך מאוד מומלץ בשיאה של עונת הפריחה. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.

שלולית דרזנר ומערות אפקה

בין שכונת רמת אביב ג’ למתחם דרום גלילות הוקם “אקו פארק גלילות”. כאן תוכלו למצוא את חורשת דרזנר וליהנות גם מהמראה המרשים של שלולית החורף שהתמלאה לאחר הגשמים. בשלולית החורף תוכלו לפגוש את עופות המים ששוחים בה כמו ברכיות ויאוריות, וכעת תפגשו גם בתחילת פריחתן את הכלניות האדומות. בנוסף בקרבת מקום נמצא גם מסלול אתר המערות – אפקה, שמאפשר לצאת למסלול טיול קליל באתר טבע מפתיע בקרבת העיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין ירקעם

עין ירקעם נמצא למרגלות המכתש הגדול שבירוחם, על תוואי נחל חתירה, והוא מעיין שזורמים בו מים לאורך כל השנה. בקיץ מזינים אותו מי המעיין ובחורף השיטפונות אשר ממלאים את הגב. מדובר על גב ענקי שגודלו כ- 15*10 מטר והעומק המקסימלי שלו עומד על 5 מטרים – עמוק! ממש עכשיו, לאחר השיטפונות שהציפו את האזור לאחרונה, הגב נמצא במיטבו ובמלוא תפארתו. אחת החוויות המיוחדות שיש היא המראה של בריכת המים המרשימה בלב המדבר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

משק 77 – קטיף תותים ופעילויות לכל המשפחה
קטיף תותים עצמי
גב חלון – שמורת הטבע עין גדי
טיולי גבים במדבר לאחר הגשמים
הנחה לרשת מלונות מטיילים - בשביל המשפחה מלון מטיילים ויליג' על הירדן
חופשות בהנחה
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים עם עגלות
משק 77 – קטיף תותים ופעילויות לכל המשפחה
קטיף תותים עצמי
גב חלון – שמורת הטבע עין גדי
טיול גבים במדבר לאחר הגשמים
הנחה לרשת מלונות מטיילים - בשביל המשפחה מלון מטיילים ויליג' על הירדן
חופשות בהנחה
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים עם עגלות