Skip to content
Search
Search
Close this search box.

אירועי יום העצמאות 2024 בצפון

יום העצמאות ה 76 למדינת ישראל בצל מלחמת חרבות ברזל: מספר רחב של עיריות החליטו כי את יום העצמאות השנה הן יציינו ולא יחגגו, כך גם שאר מקומות הבילוי והאטרקציות למשפחות זאת במטרה להביע הזדהות עם הנפגעים והחטופים. צה”ל וחיל האוויר החליט כי השנה לא יתקיים המטס המסורתי אם כך מה כן יהיה? כאן למטה דאגנו לרכז עבורכם את כל אירועי יום העצמאות 2024 בצפון.

העמוד מתעדכן מדי יום בהתאם לפרסומים

עצמאות 2024 חוגגים בשכונות קריית ביאליק

עיריית קריית ביאליק מזמינה את הקהל לחגיגות 76 שנות עצמאות לישראל שיתקיימו השנה בשכונות: חצר חטיבת ביניים אורט דפנה בסבינייה, מגרש הכדורסל הצמוד לשלוחת הרקפות בגבעת הרקפות וחצר בית ספר מיתרים בנאות אפק. יום שני 13/05/2024 החל מהשעה 20:00:  להקות מקומיות, במה פעילה, מתנפחים, עמדות פעילות ודוכני מזון וממכר. קישור לפרסום הרישמי בפייסבוק של העירייה.

אירועי יום העצמאות ב 76 אתרי מורשת

76 האתרים שיפתחו את שעריהם ביום העצמאות תשפ”ד, מביאים פרקים מרכזיים מהסיפור שמרכיב את הפסיפס הישראלי של כולנו: העליות לארץ ישראל, החלוצות והחלוצים, הלוחמות והלוחמים לכל אורך המאבק להקמת המדינה ולביטחונה מאז הקמתה, מנהיגים ודמויות מרכזיות בתולדות ישראל ואחרים. בין הפעילויות: סיורים מודרכים, שירה בציבור, מופעים לילדים, הפעלות ברוח חלוצית, סדנאות יצירה, מפגשים עם אמנים וסופרים, הכרות עם משחקים וחפצים של פעם, מיצגים אורקוליים ועוד. בכל אחד מהאתרים יוצב שלט ענק מיוחד, עליו יוכלו המבקרים לרשום מה הם מאחלים למדינה ביום העצמאות. למידע מפורט לחצו כאן.

יום העצמאות 76 במוזיאוני חיפה

ביום העצמאות ה 76 בתאריך 14/05/2024 אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות מכניסה למוזיאון הימי הלאומי ולמוזיאון העיר ללא תשלום בחסות המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל, הכניסה למוזיאון חיפה לאמנות ולמוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית בתשלום של ₪10. במוזיאון הימי ב 10:30 תתקיים הצגת “נוצה של  צב” ויתקיימו הדרכות בתערוכות המוזיאון בכל שעה עגולה החל מ 10:30 עד 14:30. למידע מלא לחצו כאן.

חוגגים עצמאות במדעטק חיפה

יום העצמאות ה-76 במדעטק בסימן גאווה ישראלית בגבהים מעל ומעבר: מופע הדגמות שבו נגלה את חוקי הפיזיקה והחידושים הטכנולוגיים, סדנת בונים ומשגרים, סיור בשבילי המדע בתערוכות הכי מומלצות במדעטק. מתי? יום שלישי ה- 14.5, בין השעות 10:00-16:45. מידע מפורט ורכישת כרטיסים באתר הרישמי של המדעטק.

חוגגים עצמאות 2024 יחד עם לוחמי האש

אתם מוזמנים להגיע ביום שלישי ה 14/05/2024 ביום העצמאות ליום פתוח וחוויתי עם לוחמי האש ברחבי ישראל. להלן רשימת תחנות כבאות והצלה לישראל שבהן מתקיים יום פתוח באיזור צפון: נוף הגליל: נוף פארק, תירוש 9, בין השעות 15:00-09:00. עפולה: תחנת הכיבוי, חטיבה תשע 1, בין השעות 13:00-09:00. טבריה: תחנת הכיבוי, שדרות ספיר 1, בין השעות 14:00-10:00. חיפה: תחנת הכיבוי, חלץ 9, בין השעות 14:00-10:00 (*בשל מגבלות מרחבים מוגנים תתאפשר כניסת 120 מבקרים לכל היותר בכל רגע נתון). מידע נוסף באתר הרישמי.

חיפה חוגגת עצמאות 2024

אירועי יום העצמאות בחיפה יצויינו השנה, על רקע אירועי מלחמת “חרבות ברזל”, במתכונת מאופקת ושקולה, ויכללו מגוון סדנאות הפעלה ומופעים לילדים, אשר יתקיימו בגנים הציבוריים ובמרכזים הקהילתיים ברחבי שכונות העיר.  האירועים, לציון יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, יחלו ביום שני, 13.5, ערב יום העצמאות, החל מהשעה 20:00 ויתקיימו בשני מוקדים מרכזיים – ב”גן האם” שבמרכז הכרמל וב”גן בית העם” בקרית חיים וכן בגנים ציבוריים ובמרכזים קהילתיים ברחבי העיר. בכל אחד מהמוקדים יוכלו באי האירועים ליהנות ממגוון הפעלות למשפחות, ממופעים לילדים וממתקני מתנפחים, וכן מדוכני מכירת מזון, שתייה קלה ואביזרי יום עצמאות. למידע מפורט על כלל האירועים בחיפה לחצו כאן.

עצמאות במוזיאוני משרד הביטחון

איפה נפגשים ליום עצמאות חווייתי ומשמעותי? השנה – במוזיאונים של משרד הביטחון! בואו לשמוע את הסיפור של כולנו! סיורים מודרכים, הצגות, סרטונים, סיפורי גבורה ופעילות לכל המשפחה. הכניסה ללא תשלום! שעות פתיחה: 16:00-9:00 מוזיאון אסירי המחתרות 19:00-9:00 מוזיאון בית הפלמ”ח בתיאום מראש בלבד. מחכים לכם! למידע מלא באתר הרישמי של משרד הביטחון.

עצרת יום העצמאות זיכרון יעקב 

המעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות אף פעם איננו מעבר קל. השנה, יותר מאי-פעם, הוא כמעט בלתי אפשרי. יחד עם זאת, בוחרים בזיכרון יעקב לא לוותר על התקווה, ומזמינים את כלל הקהילה להיפגש יחד, בערב יום העצמאות, להדגיש את האהבה למדינתנו, את שאיפתנו לאחדות הלבבות, ואת תחושת היחד הקהילתי שלנו, שמחזקת אותנו ונותנת לנו אורך נשימה. ניפגש בפארק המושבה ביום שני, 13.05.2024 בשעה 19:30 בתכנית: תפילת ערבית מיוחדת, ערב בהשתתפות אמנים מקומיים ונוער, ולאחריו הופעה מרגשת של הזמר אברהם טל ולהקתו. השתתפותכם חשובה! למידע מלא לחצו כאן.

עצמאות במוזיאון העמק 

ביום שלישי 14/05/2024 בין השעות 09:00-15:00 אתם מוזמנים להגיע למוזיאון העמק בקיבוץ יפעת בעמק יזרעאל בחינם.  בשעה 12:00 מופע שירי ארץ ישראל עם הרכב השיירה, צעדת דגלים, ה- Food Truck של ברק – עם אוכל משובח רק לקנות ולשבת, דמויות רחוב של הרצל ובן גוריון של תיאטרון אוהל יסתובבו במוזיאון, הזדמנות לפגוש את גדולי האומה, הקמת אוהלי חלוצים כמו פעם, קפיטריה עם שתייה קלה, ארטיקים ועוד. מידע נוסף באתר הרישמי.

פעילויות ביום העצמאות עם רשות הטבע והגנים

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לשמורות הטבע והגנים הלאומים ביום העצמאות ה 76 למדינת ישראל בתאריך 14/05/2024 ולהנות מסיורים, לשמוע סיפורי קרב ולחוות את הטבע הפורח בתקופה היפה ביותר שלו. מטיול זריחה במצוק ארבל שבצפון ועד טיפוס על מצדה בדרום – בחרו את האתר ומהרו להירשם באתר הרישמי של רשות הטבע והגנים.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.