Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק פרס בחולון

חולון היא עיר הילדים וכשמה היא מלאה באטרקציות ומקומות בילוי נהדרים עבור משפחות עם ילדים, פארק פרס הוא אחד מהם – פארק ציבורי יפהפה שמציע אפשרות בילוי שמתאימה לכל גיל. הפארק הוא גדול ומטופח ויש בו מגוון של אטרקציות לצד שבילי הליכה נגישים ומרחבי דשא ירוקים. פארק פרס מאפשר לכל אחד למצוא משהו ליהנות ממנו, מאחר והוא מציע המגוון גדול של אפשרויות לטיול מרענן בטבע הפתוח ועד בילוי עם ילדים בין האטרקציות ומתקני השעשועים הרבים שיש בו. לצד אלה יש גם אזורי פיקניק ומתחם בילוי שבו מגוון מסעדות ובתי קפה.

פארק פרס נמצא בדרום העיר חולון, לצד שכונת מגורים, בקרבת פארק המים ימית ספארק ומוזיאון הילדים. הפארק הוא גדול, משתרע על שטח של כ-300 דונם, ולאורכו שבילי הליכה מסודרים ונגישים שעוברים בין אטרקציות שונות ורבות. במרכזו של הפארק אגם מים מלאכותי יפהפה שבשעות הערב מואר בתאורה צבעונית. בפארק מתחמי משחק שונים עבור הילדים ביניהם תמצאו שולחנות משחק של שח-מט ושש-בש, מתחם של מתקני כושר, מתחם מתקני נינג’ה ומספר אזורים עם מתקני שעשועים למגוון גילאים, שמותאמים בחלקם גם לבעלי מוגבלויות. בנוסף ברחבי הפארק מגרשי כדורסל, טניס שולחן, קט רגל ועוד. לצד כל אלה יש מרחבי דשא גדולים, ספספלי ישיבה ואזורי פיקניק. יש גם אזור ייעודי למנגלים עבור מי מכם שמעוניין לעשות “על האש”.

לה פארק

לצדו של פארק פרס תוכלו ליהנות מביקור במתחם לה פארק שהוא מתחם בילוי ופנאי שמציע מגוון של חוויות לכל המשפחה. במרכזו של המתחם אגם המלאכותי גדול ומרהיב שבו ניתן לצאת לשייט מהנה על סירות הברווזים היפהפיות. לצד האגם תמצאו מתקני לונה פארק לילדים, חנויות, בתי קפה ומסעדות. במתחם לה פארק מתקיימים אירועים משתנים ומגוון פעילויות לילדים ולמשפחות כמו: הצגות ומופעים, הרקדות, תערוכות משתנות, פסטיבלים מקומיים, הקרנות של משחקי כדורגל על מסכי ענק ועוד.

במרחק הליכה מפארק פרס תוכלו להגיע אל אטרקציות רבות נוספות כמו: מוזיאון הילדים, מתחם החלקה על הקרח היכל הקרח, ימית ספארק המים ועוד. פארק פרס הוא פארק נגיש, פתוח בכל ימי השבוע והכניסה אליו היא בחינם. חלק מהאטרקציות שברחבי הפארק הן בתשלום. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק פרס חולון.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

גני סיפור חולון – פרויקט גן סיפור, שאותה יזמה עיריית חולון לפני שנים רבות, הוא אחד המיזמים התרבותיים והמיוחדים בעיר, שהביא לביסוס מעמדה כ”עיר הילדים”. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

הגן היפני וגן הקקטוסים בחולון – פינות נוי ושלווה בלב העיר. כשתיכנסו לגן היפני בחולון תקבלו חוויה קצרה של התנתקות מן העיר ומיד תרגישו את השקט. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק אריאל שרון –  פארק הנמצא במרכז הארץ, באזור גוש דן. אם אתם מגיעים לטיול במרכז, אנחנו ממליצות להגיע לכאן להעביר כמה שעות, ליהנות מהנוף ולהכיר את הסיפור של הפארק. סיפור התהוות של הפארק הוא מיוחד במינו ואולי יגרום לכם להרים גבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק האגמים –  אגם הנקיק ואגם הסופרלנד הם חלק מפרויקט “פארק האגמים” שהוקם במטרה לפתח טבע עירוני בסביבת העיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

אתר שבע התחנות גני יהושע  –אם אתם באיזור המרכז תוכלו להגיע אל אתר שבע טחנות על גדול נחל אל עוג’ה – נחל הירקון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.