Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לינה בדרום אדום: איפה ישנים? הנה כמה המלצות

מדי שנה במסגרת הפסטיבל מתקיימים אירועים רבים, סיורים, מופעים, פעילויות למשפחות, אטרקציות לילדים, טיולים לכל המשפחה וגולת הכותרת של הפסטיבל פריחת הכלניות המרהיבה. השנה לא נקרא לדרום אדום “פסטיבל” אבל כן נטייל בין הכלניות לצד צעדה לזכרם, מירוץ למען חזרתם ואירועים נוספים שיפורסמו בהמשך. ובעיקר להראות שעם ישראל חי וקיים. יש לציין כי לא מומלץ להגיע בזמן זה לאיזור על פי הוראות פיקוד העורף. יש להתעדכן באתר הרישמי של פיקוד העורף על ההנחיות באיזור זה.

כפר הנופש משאבים – קיבוץ משאבי שדה

כפר הנופש שבקיבוץ משאבים מציע חוויה של אירוח קיבוצי לצד נופי מדבר באווירת שקט ושלווה. בכפר הנופש יש כמה עשרות חדרים לצד מדשאות, פינות ישיבה, בריכה שחייה ומתקני שעשועים לילדים. הקיבוץ, ממוקם על כביש 40, בין באר שבע למצפה רמון והוא מהווה נקודת יציאה טובה למגוון של טיולים ואטרקציות. למידע נוסף על כפר הנופש ובדיקת זמינות לחצו כאן.

מלון ארץ צאלים

מלון ארץ צאלים נמצא בלב חבל הבשור ובו יש כ-50 חדרי אירוח. המלון מציע חופשה באווירת אירוח שלווה. לצד החדרים תמצאו שטחי מדשאות גדולים, גינות מטופחות, פינות מנגלים ופינות ישיבה ורגיעה. במלון יש בריכת שחייה וספא המציע מגוון טיפולים, בריכת מים תרמומינראליים, סאונה, חמאם ועוד. למידע נוסף על המלון ובדיקת זמינות לחצו כאן.

אירוח קיבוצי גבולות

האירוח הקיבוצי של גבולות נמצא בקיבוץ גבולות בנגב המערבי, במרחק של דקות נסיעה בודדות מנחל הבשור. במקום האירוח יחידות אירוח צמודות קרקע שמתאימות לזוגות ולמשפחות ומסביב להן מרחבי דשא מטופחים, מתקני שעשועים לילדים, פינות מנגל, שולחנות פיקניק ופינות ישיבה מסודרות. מקום האירוח מציע גם אפשרות של אירוח שיתופי במלוניות עם חדרים משותפים. למידע מלא על האירוח הקיבוצי ובדיקת זמינות לחצו כאן.

הבית במתתיהו – מלון דירות בבאר שבע

הבית בממתיהו נמצא בעיר הדרומית באר שבע ומציע לינה בדירות אירוח מאובזרות ומסודרות. יש כאן דירות בגדלים שונים שמתאימים לאירוח של מגוון הרכבים ומתאימים גם לאירוח של משפחות. הדירות של הבית במתתיהו מעוצבות ומאובזרות בקפידות. בכל הדירות יש טלוויזיה, מטבחון מאובזר וחדר רחצה מסודר, מכונת כביסה ומייבש כביסה, בחלקן יש יציאה ישירה לגינה פרטית. למידע נוסף על המלון ובדיקת זמינות לחצו כאן.

אירוח כפרי – גן הכרמים

מתחם אירוח ונופש כרמים נמצא בקיבוץ כרמים שבצפון הנגב. בקיבוץ תוכלו ליהנות מנופש באווירה רגועה ושלווה בצימרים או בחדרי האירוח של המתחם. מסביב שטחי מדשאות גדולים ומטופחים ואווירת טבע נעימה. אירוח כרמים מאפשר גם אירוח כלבים. למידע נוסף על האירוח הכפרי ובדיקת זמינות לחצו כאן.

כפר הנופש מאנדרא

מלון מאנדרא מאפשר חוויה של אירוח כפרי בקיבוץ אורים. מקום האירוח נמצא במערב הנגב הצפוני, במועצה האזורית אשכול. במתחם האירוח יש חדרי זוגות או משפחות והוא מציע שירותים ומתקנים נוספים לשימוש האורחים: ארוחת בוקר, פינות ישיבה לצד החדרים, עמדות מנגל מסודרות, בריכת שחיה עונתית, גינה מטופחת ושטחי מדשאות רחבים. כפר הנופש נמצא במרחק נסיעה של דקות בודדות מפארק אשכול, גן לאומי הבשור. למידע נוסף על כפר הנופש ובדיקת זמינות לחצו כאן.

מלון אחוזת אנילביץ באר שבע

מלון בוטיק שנמצא בעיר העתיקה של באר שבע ובו יש מספר קטן של חדרים וסוויטות. המלון שוכן במבנה יפהפה ומיוחד ויש בו מתחם ספא גדול שמציע מבחר טיפולים ומתקני ספא. המלון מתאים מאוד לאירוח של זוגות באווירה רומנטית, אך יש בו גם סוויטות שמתאימות לאירוח משפחות עם ילדים. במלון אין חדר אוכל ולא מוגשות ארוחות. למידע מלא על המלון ובדיקת זמינות לחצו כאן.

סוויטת בוטיק בבית הגדי

בקתת סוויטת בוטיק נמצאת במושב הדתי בית הגדי שבנגב. הבקתה ממוזגת ויש בה שני חדרי שינה, מטבח מאובזר, טלוויזיה, 2 חדרי רחצה עם ז’קוזי, חנייה פרטית ועוד. הבקתה נמצאת במרחק נסיעה של כ 20 דקות נסיעה מיער שוקדה. למידע מלא על הסוויטה ובדיקת זמינות לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.