Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לטיולים עם עגלות

מכירים את השלב הזה שהקטנטנים עדיין לא הולכים בעצמם, אך מנגד אנחנו מאוד רוצים לטייל? בכל זאת ויטמין D מאוד חשוב בשלבים האלו (:-). במיוחד לשם כך הכנו רשימת מקומות נגישים לטיול עם עגלות. שבילי הליכה, מסלול קצר ליד נחל, מעיין או תצפית עוצרת נשימה. יש עוד המון מקומות שמתאימים לטיול נגיש בישראל, אבל הנה רשימה של כמה מהמומלצים שלנו, מצפון לדרום:

 טיולי עגלות בצפון 

פארק אדמית – מערת הקשת: המקום מציע פיקניק בפארק של קק”ל ובנוסף לזה תוכלו לעשות טיול קצר נגיש אל תצפית מרהיבה על הגליל המערבי ממערת הקשת. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

שמורת הטבע אפק של רשות הטבע והגנים: שילוב מושלם של טיול לקטנים עם פיקניק לצד נופי ביצות והמון חיות מקומיות. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

פארק המחצבה: בלב העיר כרמיאל תוכלו למצוא את אחד הפארקים הגדולים והמרתקים של העיר. פארק המחצבה הידוע גם בשם פארק הגליל הוא פיסת טבע מעניינת שנמצאת ממש לצד העיר. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

טיילת לואי בחיפה: טיילת לואי העוברת בחיפה מאפשרת לנו לצאת לטיול הליכה קצר באחת מנקודות התצפית היפות של העיר, עם מספר נקודות עניין בדרך. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

נחל ציפורי וטחנת הנזירים: טיול נגיש לצד נחל זורם ומפגש היסטורי עם טחנת הנזירים. יש גם פינות ישיבה מוצלות על הדשא תחת העצים. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

נחל שופט מחניון חרובים: מסלול נגיש לאורך נחל שופט, הנחל זורם בעיקר אחרי הגשמים ויש כאן מקומות מוצלים, ספספלים והמון שטח לעשות בו פיקניק ולשבת למנוחה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

חניון הכלניות ביערות הכרמל: אומנם מדובר על מסלול קצר אך המיקום שלו מושלם, יש כאן רחבת דשא והמון ספספלי פיקניק ועדיין לא דיברנו על הנוף שיש כאן. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

יער שוויץ: לשמחתנו קרן קיימת לישראל עושה עבודה מושלמת בהנגשת מסלולים קצרים וארוכים, גם כאן תוכלו למצוא חניונים ומצפורים נגישים לעגלות. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן מורד הירדן הדרומי: מסלול הליכה נגיש לעגלות שמתחיל בסכר אלומות וממשיך צפונה לצד הירדנית הזורמת עם מקומות כניסה ושכשוך במים. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

טיילת בן עמי: אם אתם נמצאים באיזור הגליל העליון אל תפספסו את המקום הזה, מסלול נגיש לעגלות לצד הירדן הזורם ובעונה אפשר להנות מהפריחה באיזור. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

דרך נוף הגלבוע:  במצפור כתף שאול של קרן קיימת לישראל יש מסלול נגיש לעגלות ממנו ניתן להנות מאחת התצפיות היפות בגלבוע. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מעיין אלרואי ותחנת העתק המשוחזרת:  מבין הטיולים הקצרים והאהובים עלינו ביותר, מסלול נגיש עד למעיין ובדרך יש המון מתקני רכבת משוחזרים. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

שביל נחל נעמן:  מסלול קצר לאורך חלקו של נחל נעמן בקריות, יש כאן פריחה, מתקני שעשועים, ספסלי מנוחה ובעיקר טבע יפה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

כתף שאול:  מסלול נגיש קצרצר הנגיש לעגלות ונעים עם התצפיץ עוצרת השימה של הגלבוע. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

טיולי עגלות במרכז הארץ 

נחל אלכסנדר פארק צבי הנחל: מסלול הליכה קליל עם אפשרות לפיקניק לצד מתקני משחקים לילדים. בנוסף בנחל תוכלו לבקר את צבי הנחל המיוחדים. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי אפולוניה: הנוף של מישור החוף לצד הצוקים הגבוהים בשילוב עם מראה המבצר השמור, זו חוויה אדירה לילדים. יש כאן שביל נגיש לאורך כל הפארק. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

שמורת נחל תנינים: אז תנינים לא תראו פה אך הביצות ואמות המים בהחלט מוסיפות לחוויה, יש כאן מסלול נגיש ברוב השמורה ומי שרוצה יכול גם להיכנס למים במסלול אמת המים (החלק הלא נגיש). למידע מלא על המקום לחץ כאן.

פארק נחל חדרה: קרן קיימת לישראל פיתחה את כל איזור שפך נחל חדרה עד לים, יש כאן מסלול הליכה מתקני שעשועים והמון דשא. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

פארק מנחם בגין: מבין הפארקים היפים שראינו וכולו נגיש לעגלות, יש כאן אטרקציות לילדים וגם איזור שלם של חיות. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

האגם האקולוגי בפתח תקווה: בשטח של יותר מ 14 דונם בלב העיר פתח תקווה תוכלו למצוא את האגם האקולוגי והפארק הגדול – פארק עירוני אמיתי לכל המשפחה שמשלב בתוכו מרחבי דשא, שבילי הליכה, מתקני שעשועים ואיזורי פיקניק וכל כולו נגיש! למידע מלא על המקום לחץ כאן. 

מאגר בית הזית: מאגר בית זית הוא אגם מלאכותי באזור הרי ירושלים, ליד ישוב בית זית, והוא חלק מערוץ נחל שורק. האגם מתמלא במים בעונת החורף לאחר הגשמים. מדובר באגם מים מרשים שסביבו נולדו אטרקציות בילוי שונות וניתן גם לצאת לטיול רגלי במסלול שקיים. למידע מלא על המקום לחץ כאן. 

טיולי עגלות בדרום הארץ 

פארק נחל לכיש: מסלול הליכה לאורך נחל לכיש נגיש לעגלות ונכים בחלקו. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי קבר בן גוריון: המקום המושלם לילדים. תצפית מהיפות בארץ על נחל צין מהמרפסת, ויעלים שמשוטטים חופשי בגן. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

אגם פארק ירוחם: מאגר מים גדול שנוצר על ידי בניית סכר בערוץ נחל רביבים, סביבו ישנם מקומות ישיבה מסודרים לפיקניק, גני משחקים לילדים, מתקני כושר, שבילי אופניים שניתן להשכיר כאן במקום. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי פארק אשכול: הגן הלאומי שוכן על גדות נחל הבשור. יש כאן בריכות שכשוך, מרחבי דשא ומסלולי הליכה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

הגן הבוטני בעין גדי: בתוך הקיבוץ תוכלו למצוא גן בוטני מטופח ויפהפה, הכולל תצפיות והוא נגיש כולו. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

מצפה יפתח
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
מצפה יפתח
לטיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
לטיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
לטיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
לטיולים בדרום