Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגן היפני וגן הקקטוסים בחולון:

פינות נוי ושלווה בלב העיר

הגן היפני

כשתיכנסו לגן היפני בחולון תקבלו חוויה קצרה של התנתקות מן העיר ומיד תרגישו את השקט והשלווה שיש במקום הזה. הגן הוא קטן אך יפהפה והוא מקום מומלץ לעצירה קצרה אם אתם כבר באזור. ולמי שגר קרוב – כדאי להיות פה לפחות פעם אחת ולהכיר.

מה זה בעצם גן יפני? הגנים היפים מקורם כמובן ביפן והם נוצרו במקור להוות מקום של נוי, רגיעה ושקט. במהלך השנים יותר ויותר אנשים אימצו את הגנים היפנים ועיצבו כאלה גם בגינות ובחצרות הפרטיות שלהם. הגנים האלו מאופיינים בעיצוב קפדני ואסתטי וכוללים אלמנטים של מים, צמחיה ובניה בעץ.

הגן היפני בחולון נמצא ממש בין הבתים בשכונה. הוא עוצב בסגנון המקובל במזרח ויש בו את כל האלמנטים המקובלים שיעבירו בכם תחושת רגיעה, שקט ושלווה. הגן אמנם קטנטן אך מיוחד ויש בו מים זורמים, אגם קטן, גשר עץ ופרגולות בסגנון יפני, פסלים יפנים וצמחייה עשירה. אז אם בא לכם מקום שקט לשוטט בו או פשוט לשבת לכמה רגעים של מנוחה, המקום הזה יכול בהחלט להתאים. מאחר ומדובר במקום קסום ומאוד פוטוגני, הוא משמש גם לצילומי חתונות ואירועים נוספים. הגן פעיל בכל ימות השבוע ובכל שעה. הכניסה אליו היא ללא תשלום. כדי להגיע אליו תוכלו לרשום בוויז “הגן היפני” נמצא ברחוב שדרות ירושלים בין פינת פרופסור שור לבצלאל. 

גן הקקטוסים

במרחק כמה מאות מטרים מהגן היפני נמצא גן הקקטוסים. בגן תוכלו לעשות טיול קצר שירגיש לכם כאילו נכנסתם לעולם דמיוני. בגן ישנו מגוון גדול של קקטוסים מזנים רבים וייחודיים ועוד צמחיה מיוחדת ונדירה, בנוסף ברחבי הפארק מפוזרים להם פסלי אומנות בעיצוב מיוחד. ברחבי הגן שבילי הליכה נגישים וספסלי ישיבה. אז גם אם טיול בין קקטוסים נשמע לכם כמו חוויה קצת מוזרה, אתם לא תאמינו כמה יפה ומיוחד המקום הזה. הכניסה לגן היא ללא תשלום. יש להתעדכן בשעות הפעילות האתר הרשמי של העיר – לאתר לחץ כאן.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

פארק פרס בחולון – חולון היא עיר הילדים וכשמה היא מלאה באטרקציות ומקומות בילוי נהדרים עבור משפחות עם ילדים, פארק פרס הוא אחד מהם – פארק ציבורי יפהפה שמציע אפשרות בילוי שמתאימה לכל גיל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גני סיפור בחולון – פרויקט גן סיפור, שאותה יזמה עיריית חולון לפני שנים רבות, במרכזו של הפרויקט פסלי סביבה, מעוצבים בידי אומנים בהשראת סיפורי ילדים מוכרים ואהובים, שמוצבים בעשרות גנים ציבוריים ברחבי העיר. למידע מלא על המקומות ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן הרצל – גן המפלצות בחולון – גן הרצל שנמצא באיזור הצפוני של חולון נקרא על שמו של חוזה המדינה בנימין זאב הרצל. גן הרצל הוא הגן הציבורי הראשון שהוקם בחולון בשנות השלושים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק אריאל שרון –  פארק הנמצא במרכז הארץ, באזור גוש דן. אם אתם מגיעים לטיול במרכז, אנחנו ממליצות להגיע לכאן להעביר כמה שעות, ליהנות מהנוף ולהכיר את הסיפור של הפארק. סיפור התהוות של הפארק הוא מיוחד במינו ואולי יגרום לכם להרים גבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק האגמים –  אגם הנקיק ואגם הסופרלנד הם חלק מפרויקט “פארק האגמים” שהוקם במטרה לפתח טבע עירוני בסביבת העיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

אתר שבע התחנות גני יהושע  –אם אתם באיזור המרכז תוכלו להגיע אל אתר שבע טחנות על גדול נחל אל עוג’ה – נחל הירקון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.