Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות מומלצות בצפון עם הילדים – לטייל, לחוות וליהנות

זה לא סוד שהצפון של ישראל הוא האזור הכי מטוייל בארץ בכל עונות השנה. לצד המון פינות טבע ומסלולי טיול יש גם מבחר גדול של אטרקציות שמתאימות לכל מי שרוצה להעביר יום של כייף עם הילדים. אז מהגולן ועד הגליל, כאן תוכלו למצוא כמה מהאטרקציות שבעינינו הן המומלצות ומהנות לטיול מושלם עם הילדים.

יער האיילים

יער האיילים הוא אתר נופש שנמצא בצפון רמת הגולן במושב אודם. מעבר להיותו מתחם שמספק מגוון פתרונות לינה למשפחות הוא גם משלב מספר אטרקציות שיאפשרו לכם להעביר יום שלם של כייף עם הילדים. אז מה יש כאן? איילים כמובן, שעליהם תוכלו ללמוד מהמדריכים אבל לא רק. יש כאן גם מתחם ג’ימבורי גדול, פינת ליטוף, טיולי רכיבה על סוסי פוני וטיולי קלאב קאר מסביב לפארק. לטעמנו מדובר באחת האטרקציות המומלצות למי שמגיע עד הצפון הרחוק. למידע נוסף לחצו כאן.

ג’ונגל כייף בית זרע

הג’ונגל כייף הוא גן חיות בקיבוץ בית זרע שנמצא לא רחוק מהכנרת המפורסמת שלנו. מעבר לטיול סביב מגוון החיות שיש כאן, יש גם פינת ליטוף, קופים שמסתובבים חופשי (שמרו על האוכל שלכם J), יש ביבמבות מפוזרות לשימוש הילדים וגם מתנפחים שהילדים תמיד שמחים לקפץ עליהם. בקיץ המקום משדרג את החוויה עם מתחמי קצף ומים מרעננים. במקום יש מזנון וכיסאות והוא מוצל בצורה חלקית. ניתן גם לצאת מכאן לטיולי שטח בתשלום נוסף שיוצאים מקופת הפארק. למידע נוסף לחצו כאן.

גליתא סדנאות שוקולד

גליתא הוא מתחם שוקולד שכולו כייף עבור כל ילד. המקום נמצא בקיבוץ דגניה ב’ ובו יש את כל הדברים שילד אוהב: משחק, יצירה והמון שוקולד. אז מעבר לחנות שוקולד שבה יש מגוון גדול של מוצרים שכולם עשויים שוקולד, מתקיימות כאן סדנאות שוקולד שהן עיקר העניין. בכל סדנה יוכלו הילדים להרכיב ולקשט יצירות שכל כולן עשויות שוקולד, סוכריות ועוד דברים טעימים. לטעמנו מקום מושלם וחוויתי כמעט לכל ילד. המקום הוא סגור וממוזג ולכן הוא יכול להתאים לבילוי בכל עונות השנה. למידע נוסף לחצו כאן.

אולמות האבירים בעכו

אולמות האבירים נמצאים באזור העיר העתיקה עכו שהטיול בה הוא חוויה מרתקת בפני עצמה. בעיר העתיקה יש מספר אטרקציות שהסיור ביניהן הוא חוויה מלמדת ומהנה שמגלה לנו את העיר הצלבנית שהשתמרה במשך השנים מעל ומתחת לפני האדמה. אחת האטרקציות הייחודיות שהעיר מציעה היא סיור באולמות האבירים הגדולים שנחשפו כאן מתחת לפני האדמה. אחת לתקופה מתקיימים כאן גם מופעים שונים ביניהם קרבות האבירים המדמים בצורה חוויתית את הקרבות שהתרחשו כאן ואת חיי היום יום ההיסטוריים של אותה התקופה. הטיול בעיר הנסתרת שמתחת לאדמה הוא חוויה מיוחדת ומרתקת עבור כל הורה וילד. מידע נוסף לחצו כאן.

יער הקופים ביודפת

יער הקופים נמצא בישוב יודפת שבגליל התחתון. המקום הוא גן חיות בקונפסט שהוא מעט שונה מרוב גני החיות בארץ. כשמו כן הוא, יער שבו תוכלו לראות את הקופים מסתובבים להם בחופשיות וגם להאכיל אותם במזון מיוחד שתוכלו לרכוש בכניסה אל הפארק. בנוסף למגוון הקופים שחיים כאן, יש חיות רבות נוספות, פינות ישיבה מוצלות ומזנון. מאחר ומדובר במקום שבנוי כיער והוא אינו סלול ברובו, לא כל כך נוח להכנס לכאן עם עגלות. לכן מי שמגיע עם תינוקות שטרם הולכים, כדאי שישקול להגיע עם מנשא. למידע נוסף לחצו כאן.

כפר הארנבונים

החווה שנמצאת בבית לחם הגלילית היא אטרקציה מהנה שבה יכולים הילדים לפגוש ארנבים, להאכיל וללטף אותם. החווה הוקמה כחווה טיפולית-חינוכית והיא מאמצת לחיקה גם ארנבים שהגיעו הנה ממקומות שונים לצרכי טיפול והשגחה. בנוסף לארנבונים הרבים שיש כאן, בשטח החווה יש גם מספר מתקני שעשועים לילדים, מתנפחים ופינת יצירה. לרוב, בשבתות וחגים מתקיימת כאן גם הצגה של מיץ פטל והילדים יכולים להכנס ולבקר את ביתו של הארנב מהסיפור. במרכז החווה ישנו שטח ישיבה גדול ובו מזנון. החווה נגישה כמעט במלואה, ובהחלט ניתן להגיע עם עגלות. למידע נוסף לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום