Skip to content
Search
Search
Close this search box.

טיולי עששיות קיץ 2024

טיול עששיות לאור ירח הוא חוויה קסומה ומיוחדת שיכולה להתאים לכל המשפחה. טיול לאור עששיות בטבע מאפשר לנו לחוות אותו בחושך, מה שמספק לנו הצצה לחיי הלילה הסודיים של הטבע. אתם תופתעו לגלות כמה אתרי הטיול השונים נראים אחרת לגמרי בחשיכה. לפעילויות נוספות בשעות הנעימות לחצו כאן וגם פעילויות קיץ של כוכבים 2024.  

טיולי עששיות באיזור צפון

טיול עששיות בפארק הירדן

נצא לטיול עששיות, נשמע הסברים מרתקים, נלמד על הטבע ועל חיות הלילה, נערוך תצפית כוכבים ונגלה כיצד לזהות את כוכב הצפון. בפארק הירדן, כשיורד החושך, נדלקות העששיות ומתחיל מסע למסתורי הלילה. טיול עששיות של כ 1 ק”מ, הנמשך כשעה ורבע ובו נאזין לרחשי הלילה, נפעיל את כל חמשת החושים, ננסה למצוא עקבות בעלי חיים, נתמקד בפריחה המדהימה של צמחי הרדוף לאורך המסלול, ונקבל הסברים על כל מה שנראה ונחווה בדרך. רבע שעה מתוך המסלול, הליכה בתוך מים בגובה 15 ס”מ בסבך קנים. הטיול מתאים לכל גיל ולכל המשפחה. למידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

סיורי עששיות לילי על גדות הירדן – נהריים בגשר

באור האחרון של היום לקראת שקיעה אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולצאת לסיור עששיות באתר מאתרי המורשת המרתקים שיש – נהריים בגשר. עם רדת החשיכה במהלך הטיול חוצים את גדר הגבול ולצד אור העששיות. במהלך הסיור תשמעו את סיפור העמק ועל חזונו פורץ הדרך של פנחס רוטנברג במיצג אורקולי מרהיב. למידע נוסף על טיול העששיות לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

טיולי עששיות עם מרכז גלבוע מעיינות

למרגלות הגלבוע ועמק המעיינות אתם מוזמנים להגיע בקיץ 2024 תשפ”ד ולגלות את הקסם והחוויה שבטיול לילה בפארק המעיינות ובשביל הרטוב. מרכז סיור גלבוע מעיינות הוא גוף חינוכי ללא כוונות רווח שהוקם לזכרו של סרן צביקה קפלן, שנפל במבצע צוק איתן. מרכז הסיור פועל מתוך קיבוץ מירב שבגלבוע, ומטרתו לחזק את הקשר בין אדם, אדמה ועם באמצעות טיולים, סיורים, ימי שיא, פעילויות חינוכיות ועוד. למידע מלא לחצו כאן.

טיול עששיות בתחנת הרכבת ההיסטורית בצמח

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לטיול עששיות מסתורי בעקבותיו של המרגל הבריטי ריצ’רר מאונטל שריגל לשבח הבריטים בתחנת הרכבת של צמח. נטייל עם העששיות לאורך תוואי מסילת הרכבת ובין מבני תחנת הרכבת ההיסטורית של צמח המשוחזרים עד לסובבן הקוטרים. בדרך נכיר את סיפורו של המרגל, את הכוכבים והלילה וננסה להתחקות על עקבותיו. למידע מלא לחצו כאן.

טיולי עששיות באיזור מרכז

טיולי עששיות על קו החוף הצפוני עם עמותת כרמלים

עמותת התיירות כרמלים מוציאה טיולי עששיות מודרכים בחוף דור, בקיסריה ועין עוד בשעות הנעימות יותר של היום לאורך זמן השקיעה. יש מגוון תאריכים לבחירה, וחלק מהסיורים כוללים פעילות נוספת כמו הדגמת ניפוח זכוכית. הסיורים עם בהרשמה מראש ובעלות. לרשימת הטיולים המלאה ורכישת כרטיסים לחצו כאן. 

אירועי הקיץ במוזיאון נתניה

מוזיאון העיר נתניה הוקם כבית מלאכה לאריגה “בית אורה” היה שמו והוא פתח את שעריו בשנת 1958 ופעל עד 1991. כיום מדובר על מוזיאון העיר נתניה ובו תיעוד של תולדות העיר. כמדי שנה גם השנה בקיץ יתקיימו שלל אירועים במוזיאון נתניה כולל: סיור עששיות בלשי למשפחות בעקבות סיפורי העפלה בחוף הים והטייילת. בואו להנות מטיול עששיות “בעקבות מעפילים בלילה”. בנוסף יתקיים גם סיור עששיות יחד עם תצפית כוכבים בשיתוף הפלנתניה. למידע מפורט לחצו כאן.

סיורי עששיות מיוחד למשפחות בחי כייף ראשון לציון

בלב העיר ראשון לציון ישנו גן חיות בשם חי כיף. החי כיף הוא מקום מקסים ובו מגוון רחב של חיות: יונקים, זוחלים ועופות. בימי הקיץ אתם מוזמנים לסיור עששיות מיוחד למשפחות! שעה: 19:30 מיקום: [חי כיף ] הזדמנות ייחודית לחוויה מיוחדת לכל המשפחה! צאו איתנו לסיור עששיות קסום, טיול לילי מיוחד באווירה ייחודית. הסיור מיועד למשפחות עם ילדים וההרשמה מוגבלת! להרשמה: נא השאירו פרטים והרשמתכם תאושר במידה ויש מקום פנוי שלחו הודעת וואצאפ למספר 054-9870190 חשוב לציין: ההרשמה על בסיס מקום פנוי בלבד. למידע נוסף לחצו כאן.

טיולי עששיות בגבעת התיתורה 

גבעת התיתורה הנמצאת בעיר מודיעין, היא תל ארכיאולוגי מרתק ויפהפה. התל מתנשא לגובה של כ-300 מטר מעל פני הים, והטיול בו חושף אותנו למורשת, ארכיאולוגיה ובעיקר מספק לנו חווית טיול קלילה ומעניינת בטבע. אתם מוזמנים להצטרף לטיולי עששיות שמתקיימות כאן מדי יום במהלך קיץ 2024, הסיורים מתאימים לילדים מגיל 4. למידע מלא לחצו כאן.

סיורי עששיות בנאות קדומים

פארק נאות קדומים נמצא ליד העיר מודיעין והוא מוגדר כשמורה לאומית של טבע הארץ במקורות ישראל. הפארק הגדול מציג למעשה את הטבע והחקלאות של ארץ ישראל כפי שהופיעה במקורות, ושם לו לדגש לחבר בין העבר להווה של ימינו. אתם מזומנים להגיע בקיץ 2024 יולי אוגוסט ולהנות מסיורי עששיות בשבילי נאות קדומים! למידע מלא לחצו כאן.

טיולי עששיות באיזור ירושלים

סיור עששיות לילי בעיר העתיקה ירושלים 

אתם מוזמנים להצטרף לסיור לילי לאור העששיות כולל סיפורים על המקום בו נלך. בין הסמטאות הצרות של הרובע הנוצרי והיהודי כולל תצפיות מרהיבות שצופות היישר אל העיר ירושלים חדשה מול ישנה. בין חומות העיר העתיקה נשאף אוויר צלול ולמד על הדתות השונות שמרכיבות את העיר הקסומה ירושלים . למידע מלא לחצו כאן.

טיולי עששיות באיזור דרום

סיור עששיות וקומזיץ במלון מטיילים מדברי

הצטרפו לטיול לילי מרתק בקיבוץ לוטן. את המסלול יאירו העששיות וילוו אתכם אל מול נוף הרי אדום – מקום בו רוח ואדמה נפגשים ויוצרים שלווה מדברית אל מול שמיים זרועי כוכבים. במהלך הסיור תתחברו לטבע, תצפו בכוכבים שמעלינו ותשמעו סיפורים מרתקים מעולמות האסטרונומיה ובעלי החיים המדבריים. את הסיור תסיימו בפאפאצ’נגה – כיפה גאודזית עם נוף פנורמי להרי אדום, הנמצאת במרחק הליכה קצר מחדרי המלון, שם תהנו מקומזיץ לצד מרשמלו ומיץ מרענן. מתי: 21.8 ,26.8 בשעה 20:00 איפה: קיבוץ לוטן לפרטים והרשמה לחצו כאן.

סיורי עששיות במרכז המבקרים ים המלח

בדרום ים המלח, בסמוך לכביש 90, אתם מוזמנים לבקר במרכז המבקרים על שם משה נובומייסקי – בואו להכיר את סיפורו של חלוץ ציוני עם חזון וחלום לפיתוח התעשיה בארץ ישראל. מרכז המבקרים משחזר את “אתר אשלג” שבסדום, שהיה למחנה עובדים של מפעלי חברת האשלג של ארץ ישראל. הביקור כאן הוא בילווי מדריך שיקח אתכם בין נקודות עניין במרכז המבקרים וישתף אתכם בידע רב. כמדי קיץ גם השנה 2024 יתקיימו כאן סיורי עששיות לכל המשפחה. למידע מלא והרשמה לחצו כאן.

טיולי עששיות וסיורי לילה בפארק תמנע

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לסיורים מודרכים בפארק תמנע. במהלך הסיורים תשמעו את הסיפור הארכיאולוגי המרתק של התפתחות הפקת הנחושת והסיפור הגאולוגי המדהים שיצר את כל מה שהעיניים שלנו רואות. אתם מוזמנים לבחור בין טיולי זריחה, סיורי כוכבים, סיורי שקיעה במדבר, סיורי עששיות ועוד. למידע מלא על כל הסיורים ורישום מראש לחצו כאן.

טיולי עששיות בירוחם

כמדי קיץ תיירות ירוחם מקיימת אירועים בשעות הנעימות של היום. השנה עוברים מ”שישי בעיירה” ל- “חמשוש בעיירה”. מה שאומר שאתם מוזמנים להגיע לסופי שבוע בירוחם ולהנות משלל אירועי קיץ כולל הופעות חיות, סדנאות לכל המשפחה גם סיורי עששיות תיאטרלי בפארק אגם ירוחם. לכל האירועים באיזור ירוחם לחצו כאן.

טיולילה להאיר את ניצנה

במסגרת לילות קיץ קרירים ברמת הנגב בואו לחפש אוצרות בתל ניצנה לאור עששיות יחד עם תצפיות כוכבים: כל משתתף מקבל עששית ויוצא לגלות ולחפש עקרבים וסימני בעלי חיים, במהלך הטיולילה מבקרים בבאר מים קדומה, נלמד מה עושים עם אבני צור ועוד. הפעילות מתאימה לילדים קטנים, מתבגרים ובוגרים – בקיצור לכל המשפחה. החוויה היא כשעתיים וההליכה היא קלה מינוס פחות מקילומטר. למידע מפורט לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.