Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים בשעות הנעימות של הקיץ

זהו, הקיץ כבר כאן ובמהלך היום הטמפרטורה יכולה להיות מוגזמת ואף להרוס לנו את חווית הטיול לכל המשפחה, במיוחד בשביל זה בחודשי הקיץ יש המון פעילויות בשעות הנעימות יותר של היום וגם פעילויות תחת קיץ של כוכבים 2023. אטרקציות שהאריכו את שעות הפעילות שלהן או מסלולי טיול המתאימים גם לשעות הנעימות יותר. כאן ברשימה למטה תוכלו למצוא ריכוז של טיולים בשעות הנעימות של הקיץ: אירועי 2023 מתעדכנים כל הזמן בהתאם לפרסומים.

טיולי ערב באיזור צפון

מטאור תצפיות כוכבים

תצפיות כוכבים חווייתית למשפחות ולמבוגרים, תצפיות הכוללות יין מקומי ומתחמי תצפית מיוחדים הכוללים לינה ומוסיקה  או תצפיות משפחתיות עם מדורה, תה והדרכה לכל המשפחה. ב- 12.8 מתרחש שיא מטר המטאורים פרסאידים ברחבי ישראל. זמן טוב להביע משאלות בגולן. איפה? ברחבי הגולן. מידע נוסף והרשמה באתר הרישמי.

בשביל היער – סיור עששיות ביער אודם הקסום

בשעות לילה החושים מתחדדים ומתייעלים, הנשימה מתרחבת ואיתה עולה גם הרגש. שביל קסום באמצעו של יער אלונים שופע מתגלה לנו תופעת טבע מרשימה ומיוחדת בשם הג’ובה הגדולה. במהלך הסיור מקבלים הסברים על האזור, היער, חיות הגולן הסקרניות, למה זו נקודה כל-כך חשובה ומיוחדת בציר הזמן, מקבלים סקירה על הכוכבים ועל הירח וגם על איך ביער מתעורר לו איזשהו רגש שם בפנים. מתי? הטיול יוצא כל ערב בשני סבבים – כרבע שעה לפני שעת השקיעה וסבב ליילי- שניהם בתיאום מראש באתר הרישמי.

סיור עששיות סיפור תל פאחר

בואו לשמוע את סיפור הגבורה של קרב על תל פאחר. אטרקציות לזוגות, אטרקציות לילדים, אטרקציות למשפחות, פתוח בשבת, קבוצות וימי כיף. סיור מרגש המשלב מורשת, ערכיות ואנקדוטות מרתקות בהיסטוריה בארצישראלית. הפעילות בנויה מ-3 תחנות.

קיץ באגמון החולה קק”ל

במיוחד לכבוד הקיץ וחודש אוגוסט אתם מוזמנים להגיע אל אגמון החולה עם כל המשפחה ולהנות מ “אוגוסט מהסרטים“. הקרנת סרטי ילדים בסופי השבוע של חודש אוגוסט ללא תשלום בהרשמה בראש באתר הרישמי. כל הסרטים הם בדיבוב לעברית. בנוסף למי מכם שרוצה לחוות את אגמון החולה מוזמן להגיע לסיורי השקיעה בעגלות המסתור. כאשר השמש לאט לאט נעלמת מאחורי הרי הנפתלי וכל השמיים נצבעים בצבי שקיעה זה הרגע שבו נפגוש את הציפורים שמתכוננות ללינת לילה ולקראת נדידת הסתיו שמתקרבת. משך הסיור כשעה, בתשלום ובהרשמה מראש באתר הרישמי.

תופעת טבע חוויה אור קולית לילית בפארק הירדן

מסלול אור-קולי מהנה לכל המשפחה המדובב בהרבה הומור ע”י כוכבי “ארץ נהדרת”. עם רדת החשיכה החיות והטבע בפארק הירדן מתעוררים לחיים. תוך טיול נינוח בשביל סלול ונוח להליכה לאורך הירדן, מכירים את החיות ולומדים מפי הגחליליות על זיהום אור, המסלול משלב  מדיטציה עם צבי הצב, ניגון על פטריות ריקוד עם זיקית והיכרות עם סיפורן של אבני הבזלת העתיקות. לכל אורך המסלול שומעים את נחל הירדן שוצף וקוצף ומוסיף לחוויה החושית. ימים א’ – ו’ מרדת החשיכה סיור יוצא כל 15 דקות הסיור בשביל סלול ומונגש לעגלות ומוגבלי תנועה. הזמנות און ליין באתר הרישמי. 

סיורי עששיות באתר התיירות ראש הנקרה

אתר התיירות ראש הנקרה מוציא הקיץ סיורי עששיות עם חווית נסיעה לילית ברכבל ישירות אל הנקרות. הסיור הוא סיור מודרך עם הסברים על המקום כולל מייצג האור קולי. חוויה אדירה שמתאימה לכל הגילאים בשעות הנעימות של הקיץ. 

מופע אורקולי – לילות שאן

לילות שאן הוא מופע אורקולי מרהיב על חומות העיר בית שאן העתיקה. אתר העתיקות בית שאן הוא אחד הגדולים והיפים שיש בארץ ומבין היחידים שיאפשרו לכם לחוש את החיים שהיו כאן בעיר לפני מאות שנים. המופע האורקולי שמתקיים בשעות החושך מספק חוויה מיוחדת ומעביר את סיפור העיר בצורה מוחשית עם מיצגים אורקוליים בתלת מימד. המופע מתקיים בימי שני-חמישי. להרשמה באתר הרישמי של רשות הטבע והגנים.

סיור שקיעה בגלבוע

סיור קליל רגע לפני שקיעה במסגרתו נשמע את סיפורי העמק. אל מול הפסיפס חקלאות היפהפה הנפרס מולינו, נשאל את עצמינו לאן נעלמו הביצות שהיו כאן? ומיהם הגיבורים שעשו את העמק לכל כך מיוחד. נהנה מכוס תה טבעי ולא נשכח גם לשיר שיר או שניים. לא ניפרד לפני שנראה את יופי השקיעה. למידע נוסף והרשמה לחצו כאן.

לילה מוטרף במוזיאון מהגלגל לחלל

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לאירוע שמתקיים ב 17/08/2023 החל  מהשעה 17:30 במוזיאון העמק בקיבץ יפעת. מופע פלנטריום עוצר נשימה שיקח אתכם למסע מהפנט וקסום ברחבי היקום, בנוסף סדנאות חלל, תדריך שמיים מקצועי עם לייזר, מופע ניסויים מהחלל, סיור עצמי ברחבי המוזיאון, רחבת טקטורים, חצר הגרוטאות ועוד. ההגעה לאירוע ברישום מראש באתר הרישמי. האירוע בתשלום.

קיץ עם מרכז סיור גלבוע ומעיינות

בין התאריכים 28-30/08/2023 אתם מוזמנים להגיע ברישום מראש לשלל אירועים המתקיימים בשעות הנעימות של היום: סיורי עששיות, פעילות פלמ”ח בקניון הבזלת, אירוע כאן בונים ציונות. האירועים מתקיימים גם ביום וגם בערב אחרי שהשמש שוקעת. רישום מראש ומידע נוסף באתר הרישמי של מרכז סיור גלבוע ומעיינות. 

סיור עששיות ברכבת העמק אלרואי

רוצים לצאת לסיור מגניב בלילה לאור עששיות? לשמוע סיפורים מרתקים? מוזמנים להצטרף לסיור של רן! בלילה הכל נראה אחרת וגם מרגיש אחרת. נהנה מהכוכבים ונשמע סיפורים על רכבת הסטורית ומיוחדת, על תחרות שכללה שייט של בני נוער על הקישון ועל האנשים המיוחדים שגרו לאורך נחל הקישון. נטייל לאור העששיות ונגלה שככל שחשוך יותר האור נהיה משמעותי יותר. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

פסטיבל לה סטראדה 2023 בזכרון יעקב

מועצת זכרון יעקב בשיתוף עם תרבות זמארין ועמותת התיירות גדעונים גאה להשיק את פסטיבל לה סטראדה הרביעי, פסטיבל הרחוב המושקע בארץ! הכניסה חופשית! הפסטיבל יתקיים בימי חמישי לאורך חודשי הקיץ יולי אוגוסט, בין השעות 18:00-23:00 במדרחוב דרך היין של זכרון יעקב. בתוכנית הופעות מוסיקה של אמנים מהשורה הראשונה ומגוון רחב של נגני רחוב שינגנו מוסיקה חיה לאורך המדרחוב, תיאטרון רחוב, דוכני אמנות ויצירה, הצגות לילדים, מיצגים מדהימים, התרחשות אמנותית ללא הפסקה, ועוד המון מוזיקה ואוירה ייחודית. למידע נוסף לחצו כאן.

טיולי ערב באיזור מרכז

טיולי עששיות על קו החוף הצפוני עם עמותת כרמלים

עמותת התיירות כרמלים מוציאה טיולי עששיות מודרכים בחוף דור, בקיסריה ועין עוד בשעות הנעימות יותר של היום לאורך זמן השקיעה. יש מגוון תאריכים לבחירה, וחלק מהסיורים כוללים פעילות נוספת כמו הדגמת ניפוח זכוכית. הסיורים עם בהרשמה מראש ובעלות. 

פסטיבל החשמל חוגגים מאה שנות אור

אתם מזומנים להגיע עם כל המשפחה ולחגוג בחוות חפציבה בחדרה את “פסטיבל החשמל”. כאן תוכלו לגלות את סיפורה המרתק של חברת החשמל של ישראל לאורך 100 השנים. בואו לפגוש מדענים, להרחק “עד השמש” עם מקורות אנרגיה חדשים, להתרגש ולהינות ממגוון רחב של פעלויות, מייצגי אור, מופע חשמלי קצבי ועוד. האירוע מתקיים בשעות הערב. למי מכם שמגיע בתחבורה ציבורית תוכלו להשתמש במערך השאטלים שימתינו מרכבת חדרה ובנימינה. למידע מפורט לחצו כאן.

פסטיבל האורות נמל תל אביב

ניו יורק, סן פרנסיסקו, אנגליה, סין, הולנד ועכשיו לראשונה גם בישראל! “פסטיבל האורות” מגיע לנמל תל-אביב האטרקציה המרכזית של הקיץ! בין התאריכים 06-17/08/2023 הכניסה ללא תשלום! עשרות מיצגי אורות בגדלים עוצמתיים! בפסטיבל קיץ עוצר נשימה פתוח לקהל הרחב בכל שעות היום, אך הקסם מתחיל אחרי השקיעה,  כשכל היצירות מתעוררות לחיים. למידע מפורט על האירוע לחצו כאן.

טיול עקבות בחולות קיסריה עם החברה להגנת הטבע

אתם מוזמנים להגיע לאחד מהסיורים המבוקשים של החברה להגנת הטבע – טיול עקבות בחולות קיסריה. הסיור יוצא מפארק המחצבה והליכה קצרה תגיעו אל חולות קיסריה שם תלמדו על החיות שמתעוררות לחיים ועל העקבות שלהן. הסיור מתאים מגיל 5, אורכו כ 2 ק”מ והוא בדרגת קושי קלה. הסיור הוא ברישום מראש באתר הרישמי של החברה להגנת הטבע.

גן לאומי עין חמד שדוני חמד

בגן לאומי עין חמד תחת עצי הדולב הגדולים, לצד המעיין ותחת הגשרים, מסתתרים שדונים נחושים ומתחבאות שדוניות עסוקות, וביחד הם שומרים על אוצרות הגן הלאומי. בפעילות עצמאית בהובלת הילדים ובעזרת מפה צבעונית ומשימות לכל המשפחה תוכלו לחפש ולמצוא את השדונים והשדוניות ולגלות מה הם
בימי שני ורביעי בחודש יולי בשעות 18:00-15:30. למידע נוסף לחצו כאן.

גן לאומי מגדל צדק

אתם מוזמנים להגיע בימי חמישי ושבת במהלך חודש אוגוסט לגן לאומי מגדל צדק ולהישאר לסיור מודרך קצר בתוך מצודה גם בזמן החשכה. בואו לצפות במיצג “אבני דרך” המספר את סיפורו של האתר המתחדש מגדל צדק, להתנסות במשחק חיפוש וגילוי באמצעות הטלפון הסלולרי ולהתנסות בסיפורי צלליות באופן עצמאי. מתקיים בימי חמישי ושבת בשעות 17:00–22:00. כניסה אחרונה בשעה 21:00. הדרכות יתקיימו בשעות 17:00, 18:00, 19:00, 20:00, 21:00. מידע נוסף לחצו כאן.

פעילויות בגן לאומי אפולוניה

סוף כל סוף בחודשים יולי-אוגוסט מיום ראשון עד יום חמישי אתם מוזמנים ליהנות מגן לאומי אפולוניה גם בשעות השקיעה הנעימות. הגן פתוח ברצף מ 08:00 ועד 22:00 כולל פעילויות המתאימות לכל המשפחה בין השעות 17:30-20:00. בנוסף לכל זה יתקיים כאן סיור שתוכלו להצטרף אליו לאורך המסלול הנגיש. למידע נוסף לחצו כאן.

מופעי שקיעה בגן לאומי ירקון מתחם תל אפק 

 מופעי המוסיקה לפני השקיעה על הדשא מול האגם בגן לאומי ירקון – מתחם תל אפק. בואו ליהנות מסדרת מופעי קאברים ומחוות ללהקות ולזמרים הגדולים בכל התקופות. לבחור את המופעים המועדפים, להזמין חברים ומשפחה, להצטייד במחצלת, נשנושים ומצב רוח טוב. למידע נוסף באתר הרישמי של רשות הטבע והגנים.

טיול שקיעה בגן לאומי גבעות מרר

מתי בפעם האחרונה סגרתם את היום בתצפית שקיעה מרהיבה? אנו מציעים לכם טיול שקיעה מיוחד. רגע לפני שהשמש נעלמת, הטבע נצבע בצבעים חמים ונעימים. נלווה את השמש ונפרד ממנה עד ליום המחרת. במהלך הטיול נערוך תצפיות נוף מרהיבות, יהיו סיפורים ואגדות מעניינות וכן הדרכה בנושא בע”ח וצומח. בואו ליהנות מהרגעים האחרונים של שעות היום. למידע מפורט ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

טיולי ערב באיזור ירושלים

חזיון האורקולי במוזיאון מגדל דוד

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לחזיון אורקולי חדשני שמוקרן על חומות מצודת מגדל דוד בירושלים. בין השרידים והעתיקות תפגשו דמויות מוחשיות, מוסיקה מקורית וסיפור בן אלפי שנים. בואו לראות את ירושלים מתעוררת לחיים מחדש. המופע הוא בתשלום ברכישת כרטיסים מראש. החיזיון הלילי הקלאסי מונגש לעיוורים וכבדי ראייה ע”י תיאור קולי בשיתוף עם הספרייה המרכזית לעיוורים. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

שקיעה על החומות

סיור שקיעה בטיילת החומות הדרומית יוביל אותנו משער יפו ומצודת דוד על חומת העיר העתיקה אל מול ימין משה ומשכנות שאננים דרך הרובע הארמני והר ציון אל מעל הרובע היהודי ועיר דוד ומול רכס הר הזיתים לכותל המערבי וממנו בסמטאות הרובע היהודי לשער יפו.  בדרך נהנה מהאוויר הנעים של שעות הערב הירושלמי, נראה את העיר עוטפת אור ואורות הכרך נדלקים לאיטם על המבנים המפורסמים. נצלו את השעות הנעימות של ערבי הקיץ לטיול מהנה מעל העיר עם אוויר הרים צלול. למידע נוסף והרשמה לחצו כאן.

המופע הלילי – הללויה

הללויה הינו מופע לילי מרתק וייחודי במינו שמציג חלקים מההיסטוריה של ירושלים על גבי החומות של העיר. המופע מוקרן על גבי עתיקות עיר דוד, המקום שבו התרחשה ההיסטוריה, ומשתמש באפקטים ייחודיים של אש ומים במהלכו. המופע מרהיב ביופיו והוא חוויתי ומיוחד. יש לרכוש כרטיסים ולתאם הגעה מראש וניתן להשתמש בשירות שאטלים שיסיע אתכם ממתחם התחנה הראשונה. לפרטים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

טיולי ערב באיזור דרום

סיור שקיעה במוזיאון המושבה

במזכרת בתיה (או בשמה המקורי עקרון) שבמרכז הארץ, נמצא מוזיאון המושבה המרתק ע”ש ערן שמיר, המציע סיורים מרתקים ופעילויות מגוונות לכל המשפחה ולאורך כל השנה. והפעם, לקראת סוף שבוע בחודש יולי, תוכלו ליהנות מטיול נינוח מודרך לעת שקיעה באתרים ההיסטוריים של המושבה, להתבשם מהווי החלוצים מימים שעוד טרם קום המדינה, לקנח בשאיבת מים מבאר האנטיליה הייחודית במוזיאון ולטעום מפירות העונה. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

יש חווה כזאת סיורי ערב בחווה

אנחנו מזמינים אתכם להגיע עם כל המשפחה ולהכיר מקרוב את בעלי החיים בחווה. ביחד נצא לסיור ערב מרתק ונשמע את סיפורי ההצלה של בעלי החיים. נפגוש ונאכיל את שמחה הגדי שאיבד את משפחתו, נחתוך סלט מפנק לעשרות השרקנים והארנבונים במרחב ונפנק את עדנה הפרה טארבין הנאקה וסוסי הפוני בשלל מזונות מהטבע, נקשיב לסיפורי ההצלה שלהם וביחד ניצור עתיד טוב יותר. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

צעדת בן גוריון לאור ירח מלא

בתאריכים 3-4/08/2023 בסוף השבוע הראשון של חודש אוגוסט אתם מוזמנים להגיע אל “פסטיבל לילות קיץ קרירים בהר הנגב” ולהצטרף לצעדת בן גוריון המסורתית שתחנוך את הטיילת החדשה של מדרשת בן גוריון. בפעם השנייה שהצעדה תתקיים החל משעות אחר הצהרים אל תוך הלילה. שלל פעילויות לכל המשפחה לאורך כל הצעידה. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

ליל כוכבים בפארק אגם ירוחם 2023

ביום חמישי 10/08/2023 בין השעות 17:00-23:00 אתם מוזמנים להגיע לאירוע בתשלום בו יחכו לכם: טלסקופים, מתחם הדרכת כוכבים, עמדת יצירה אסטרונומית, ציורי פנים חלליים, הכרת מערכת השמש במודל ענקי, סדנת משימה למאדים ועוד שלל פעילויות. ניתן לצאת גם לסיורי עקרבים או סיור עששיות בתוספת תשלום. למידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

מופע אורקולי במצודת אשדוד ים

נשארים בעיר אשדוד למופע אורקולי במצודת אשדוד ים. המופע מתקיים בימים חמישי החל מהשעה 20:30 ויש צורך להזמין אליו כרטיסים מראש בעלות. למי מכם שלא ביקר במצודת אשדוד ים מומלץ לבקר כאן לאורך כל שעות היום ובעיקר במופע האורקולי שמוקרן על קירותיה המערביים של המצודה ממש מול הים. המופע מספר את סיפורה של אשדוד מימי האדם הקדמות ועד ימינו. 

מופע רב חושי במצדה

החיזיון האורקולי החדש במצדה הוא מופע מרהיב אשר מוקרן על גבי ההר, בשילוב הקרנות ענק בטכנולוגית VIDEO MAPPING, תאורה מתקדמת ופסקול ייחודי שהולחן על ידי שלמה גרוניך. אורך המופע כ-45 דקות. מתאים לכל הגילאים. המופע מתקיים בימים שלישי וחמישי ביולי אוגוסט בשעה 20:30. להרשמה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.