Skip to content
Search
Search
Close this search box.

המלצות לשבת עם הילדים רשימה מצפון לדרום

ברוך הבא קיץ 2024 הבאת איתך את החום הכבד. לנו נותר לבחור מקום בטבע הפתוח שכולל בו מעיינות או כל מקום מים אחר להתרענן או באטרקציה סגורה וממוזגת. הנה מספר רעיונות להעביר את השבת עם הילדים לפי איזורים ירוקים של פיקוד העורף (נכון ליום כתיבת הכתבה). שימו לב כי חשוב ומומלץ לבדוק בטרם יציאתכם את הוראות פיקוד העורף באיזור הרלוונטי. אז קדימה בלי לחכות יותר מדי, המשיכו לקרוא, בחרו מקום וסעו לקבל הרבה אוויר יחד עם כל המשפחה!

פארק הקיץ הכי מטורף שיש בחי פארק קריית מוצקין

בין התאריכים 20-28.7 (לא כולל שישי) בין השעות 17:00-22:00 אתם מוזמנים להגיע אל טיילת החי פארק קרית מוצקין. בדיוק בשעות שהשמש קצת נחה ומזג האוויר הופך נעים יותר אותם מוזמנים להגיע עם הילדים לפארק האטרקציות הגדול שכל ילד חולם עליו. קחו בחשבון שחלק מהמתקנים עם מים לכן מומלץ להצטייד בבד ים. לכרטיסים בהנחה לחצו כאן.

פארק המים חוף גיא

פארק המים חוף גיא נמצא לצדם של חופי הכנרת המבוקשים ביותר, והוא מציע מגוון רחב של אטרקציות ומרחבי ישיבה מסודרים שיספקו לכם יום בילוי חווייתי נהדר. בחוף גיא תמצאו מספר בריכות מים וחוף כנרת פרטי, אטרקציות מים לכל הגילאים ומסביב להם מרחבי דשא גדולים ופינות ישיבה מסודרות. אז אם אתם מחפשים לבלות יום כייף בקיץ, חוף גיא הוא בהחלט המקום בשבילכם. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

גן מורד ירדן דרומי

גן מורד ירדן דרומי הוא החלק הדרומי של הירדנית שנמצאת בין סכר דגניה המפורסם לבין גשר אלומות ובו מספר נקודות עניין לביקור. המים של הירדנית מגיעים מהכנרת וזורמים כאן על פני תוואי שטח של כ-3 ק”מ. הירדנית מפורסמת בעיקר מאחר וכאן מצוי אתר הטבילה הקדוש לדת הנוצרית וגם אתר השייט הייחודי הרוב רוי. בגן מורד ירדן דרומי תוכלו למצוא מסלול הליכה נגיש לצד הירדנית המרשימה, מספר פינות עם מים רדודים, ישיבה לצד המים וגם חניון לילה. טיול בגן מורד מתאים מאוד לכל אחד, ההליכה לאורכו היא פשוטה ובמהלכה תוכלו למצוא לכם פינה ליד המים, להירטב להתרענן ולהמשיך בטיול. למידע מלא לחצו כאן.

מוזיאון האשליות

מוזיאון האשליות בתל אביב הוא מקום ייחודי בו תוכלו לחוות עולם של אשליות אופטיות מרתקות, חידות מאתגרות ותערוכות אינטראקטיביות. המוזיאון ממוקם בנמל תל אביב, בקרבת מגוון אטרקציות תיירותיות, ומהווה יעד פופולרי עבור משפחות, זוגות וצעירים. מדובר על מוזיאון שכל אחד צריך לבקר בו לפחות פעם אחת! מוזיאון האשליות מציע חוויה מרתקת לכל המשפחה כזאת שלא תרצו לצאת ממנה. במוזיאון תמצאו למעלה מ-50 מיצגים אינטראקטיביים המשתמשים באשליות אופטיות, הולוגרמות ומשחקי תפיסה כדי לערער את תפיסת המציאות שלכם. מיצגים מושקעים ברמה הגבוהה ביותר! למידע מלא לחצו כאן.

ימית 2000 ספארק המים

בדרום מזרח העיר חולון תמצאו את ימית 200 שכאן איתנו משנת 1978. שטח הפארק הוא כ 70 דונם ובו יש מגוון עצום של פעילויות מים ואטרקציות לכל המשפחה. בפארק יש בריכת שחיה אולימפית, בריכת גלים מקורה, מגרשי ספורט כמו מיני פיץ, פארק מגלשות אקסטרים עם מגלשות בסוגים שונים וגבהים שונים. גם כאן תוכלו למצוא את עולם המים שמתאים לגילאים הקטנים יותר עם בריכת פעוטות טרופית מוצלת, גני שעשועים רטובים ועוד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

מוזיאון גן המדע המחודש במכון דוידסון

מכון דוידסון נמצא בעיר רחובות, בתחומי מכון ויצמן למדע, והוא למעשה הזרוע החינוכית של המכון. המקום שם לו למטרה לקדם תכניות חינוך בתחומי מדע מגוונים מתוך אמונה שהבנת המדע הוא המפתח לשיפור איכות החיים בתחומים רבים, מצרכנות וכלכלה ועד חינוך ובריאות. בשלהי קיץ 2024 נפתח מוזיאון גן המדע המחודש במכון דוידסון שהינו מוזיאון אינטראקטיבי חווייתי שבו תוכלו לטייל בין המיצגים, להתנסות בהם וללמוד על פלאי המדע בתחומים השונים. למידע מלא לחצו כאן.

פארק מיטל 

בתוך משתלת רגב תמצאו שלושה מתחמים לבילוי לכל המשפחה בשם פארק מיטל. יש כאן את עולם הילדים, עולם החי ועולם הצומח. בעולם הילדים יש מתחם משחקים כולל פינות יצירה, אופני איזון ועוד. בעולם החי תמצאו פארק ציפורים, גן טרופי, עיזים, ברווזים, שרקנים ועוד. בעולם הצומח תגלו את גינת הקקטוסים ואוסף נדיר של למעלה מ 5000 סודי קקטוסים שונים מרחבי העולם. בואו להנות עם הילדים במתחם מלא באטרקציות. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

לונה פארק בילו פארק גם בשעות הנעימות של היום

מחפשים מה לעשות עם הילדים בשעות הנעימות של היום? מחפשים אטרקציה שלא ירצו ללכת ממנה הביתה? בואו לפארק השעשועים בילו פארק בבילו סנטר!  גלגל ענק, מיני טוויסטר, רכבת הרים. טוויסטר 30 מטר, קרוסלת סוסים. מכוניות מתנגשות, מטוסים, רכבת הקסמים, רובוטריקים, ספלי קפה מסתובבים, כסאות מסתובבים, ביתן משחקים, ספינת פיראטים, משחקי וידאו, ביבי מכוניות, ג’אמפינג, רכבת לילדים ועוד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

עוד המלצות לטיולים

הצגות איכות לילדים באמפי טריבונה. צילום גיא יחיאלי
אירועים מיוחדים לחופש הגדול 2024
ווטרלנד – פארק המים של אילת
פארקי המים של ישראל
חוף גינוסר
פעילויות בחינם בחופש הגדול 2024
אקווריום ישראל
אטרקציות עם הילדים במזגן
פסטיבל הקרון צילום דור קדמי
אירועים מיוחדים לחופש הגדול 2024
ווטרלנד – פארק המים של אילת
פארקי המים של ישראל
חוף גינוסר
פעילויות בחינם בחופש הגדול 2024
אקווריום ישראל
אטרקציות עם הילדים במזגן
ירושלים
המדריך המלא לחופשה בירושלים
חופי ים המלח מצפון לדרום
המדריך המלא לחופשה בים המלח
חוות האלפקות – מצפה רמון
המדריך המלא לחופשה במצפה רמון
שמורת טבע חוף האלמוגים
המדריך המלא לחופשה באילת
ירושלים
המדריך המלא לחופשה בירושלים
חופי ים המלח מצפון לדרום
המדריך המלא לחופשה בים המלח
חוות האלפקות – מצפה רמון
המדריך המלא לחופשה במצפה רמון
שמורת טבע חוף האלמוגים
המדריך המלא לחופשה באילת

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.