Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לשבת עם הילדים רשימה מצפון לדרום

זה הזמן לצאת מהמסכים לקחת את הילדים וכל המשפחה אל הפארקים, הנחלים, המעיינות והאטרקציות הרבות שרק מחכות לכם. הנה מספר רעיונות להעביר את השבת עם הילדים לפי איזורים ירוקים של פיקוד העורף (נכון ליום כתיבת הכתבה). שימו לב כי חשוב ומומלץ לבדוק בטרם יציאתכם את הוראות פיקוד העורף באיזור הרלוונטי. אז קדימה בלי לחכות יותר מדי, המשיכו לקרוא, בחרו מקום וסעו לקבל הרבה אוויר יחד עם כל המשפחה!

גן לאומי תל יודפת

תל יודפת נמצא בגליל התחתון והוא מקום בעל חשיבות היסטורית וסיפור היסטורי מרתקים. בנוסף מדובר במקום שמאפשר לצאת לטיולים במספר מסלולים שונים ובמהלכם ליהנות מהנופים המרהיבים של פסגות ההרים הסובבים שנפרסים מולכם. תוסיפו לזה שבימים אלו יש כאן את פריחת החצבים המרשימה וזה בדיוק הזמן שלכם להגיע לבקר כאן. למידע מפורט על המקום לחצו כאן.

שמורת הטבע חי בר כרמל

שמורת החי בר היא שמורה לגידול בעלי חיים שנתונים בסכנת הכחדה או כאלה שכבר נכחדו מהאזור. השמורה היא לא גן חיות רגיל בהם יש שפע של חיות, אבל מדובר באטרקציה שהיא חוויתית וגם חינוכית עבור המבקרים. החי בר כרמל מאפשר לכם גם לקבל הצצה אל עולם עופות הדורסים. למידע מפורט על המקום לחצו כאן.

שמורת הטבע נחל תנינים

שמורת נחל תנינים משלבת טיול בין נופי טבע והיסטוריה ביחד, מדובר על שמורת טבע של רשות הטבע והגנים שנמצאת על קו החוף בין קיבוץ מעגן מיכאל לבין ג’סר א זרקא. נחל תנינים הוא נחל איתן ויש בו מים בכל ימות השנה. בתוך השמורה ישנו מסלול מרכזי שעובר לצידו של הנחל ובמהלכו פוגשים עתיקות מהתקופה הרומית כמו: סכר רומי, טחנת קמח, אמת מים מרהיבה ועוד. למידע מפורט על המקום לחצו כאן.

אגמון חפר – בואו לראות את הציפורים הנודדות

אגמון חפר הוא פארק צפרות שהוקם על ידי קק”ל ונפתח למבקרים לראשונה בשנת 2017. הפארק כפי ששמו מרמז, נמצא באזור עמק חפר, בסמוך לנחל אלכסנדר המוכר. לאחר השיקום הפך אגמון חפר למקום המציע טיול קצר שבו תפגשו פארק גדול עם תצפיות ושבילי הליכה המתאימים לכל המשפחה. האגמון הופך לאטרקטיבי ומבוקש במיוחד בעונת הנדידה של הציפורים. באזור האגמון יש נקודות תצפית מסודרות על העופות ומסלול הליכה נחמד וקליל סביב האגם. אגמון חפר מאפשר לכם מפגש קסום עם הטבע, במרחק של מספר דק’ נסיעה מהעיר. למידע מפורט על המקום לחצו כאן.

כפר הבפטיסטים מקורות הירקון

סביב נחל הירקון יש המון פינות טבע וגם המון חיות כמו חזירי בר, דורבנים, שועלים, תנים, חתולי ביצות ועוד מגוון רחב של חיות ופריחה. איזור כפר הבפטיסטים הוא מבין האיזורים המקסימים של הירקון, ממש סמוך למקורותיו. יש כאן פינות טבע קסומות שאפשר להעביר בהן כמה שעות נפלאות באוויר הפתוח. קרן קיימת לישראל טיפחה כאן את האיזור ובנתה גשרים העוברים מעל למים המוסיפים עוד המון כייף לטיול הזה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

אתר לאומי הקסטל

עד כמה אתם באמת מכירים את סיפור פריצת הדרך לירושלים? בצידו המזרחי של הר מעוז ממש מעל לכביש מספר 1 בגובה שח 779 מטר מעל פני הים בכניסה לירושלים שוכן לו אתר לאומי הקסטל. אתר הקסטל הוא האתר בעל חשיבות אסטרטגית גדולה במלחמת העצמאות כדי לפנות את דרכם של השיירות לירושלים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

מעיינות גיבתון 

שמורת טבע מעיינות גיבתון נמצאת בסמוך למזכרת בתיה שבשפלה. בשמורה נחשפים נופי ביצות מפתיעים, בתי גידול לחים של מגוון בע”ח שמתקיימים כאן ותל מקראי ממנו תצפית יפה אל האזור. שמורת מעיינות גיבתון, שגודלה כ -80 דונם, שוקמה והונגשה לקהל המטיילים לאחר שיפוץ ושיקום אינטנסיבי של מספר שנים. בעינות גיבתון עובר מסלול טיול מעגלי וקצר שמתאים לכל המשפחה, במהלכו תעברו בין שביל צף יפהפה שאורכו כ 250 מטרים עם רצפה שקופה, מגדל תצפית וחורשת אקליפטוסים נהדרת לפיקניק. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

גן לאומי תל לכיש

על גבי התל, שנמצא בשפלת יהודה, מוצגים שרידים של עיר קדומה מתקופת המקרא. עיר אשר היא הייתה השנייה בחוזקה בממלכת יהודה וממש כאן מסופר על אחת הערים שביצר המלך רחבעם. בין המיצגים ההיסטוריים החשובים שיש בגן הלאומי, נמצא מיצג מרשים של כסאות מלכי יהודה שהם גם סוג של אטרקציה עבור הילדים. צאו למסע בזמן ושבו על כסאות המלך. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

עוד המלצות לטיולים

בריכת ימק"א כנרת
מקומות שכדאי להכיר סביב הכנרת
שמורת הטבע אודים: פריחה עונתית מרשימה של חצבים ונרקיסים
איפה פורחים החצבים?
אקווריום ישראל
אטרקציות עם הילדים במזגן
ווטרלנד – פארק המים של אילת
פארקי המים של ישראל
בריכת ימק"א כנרת
מקומות שכדאי להכיר סביב הכנרת
שמורת הטבע אודים: פריחה עונתית מרשימה של חצבים ונרקיסים
איפה פורחים החצבים?
אקווריום ישראל
אטרקציות עם הילדים במזגן
ווטרלנד – פארק המים של אילת
פארקי המים של ישראל
מצפור הצוק - שוויצריה הקטנה
טיולי בחיפה והסביבה
מפת עגלות קפה
עגלות קפה בישראל
פארק רעננה - פארק עירוני בשרון
פארקים מלאי אטרקציות
בשבילי התבור – טיול שטח בנהיגה עצמית
אטרקציות עם ילדים
מצפור הצוק - שוויצריה הקטנה
טיולי בחיפה והסביבה
מפת עגלות קפה
עגלות קפה בישראל
פארק רעננה - פארק עירוני בשרון
פארקים מלאי אטרקציות
בשבילי התבור – טיול שטח בנהיגה עצמית
אטרקציות עם ילדים

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.