Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי יום העצמאות 2024 בדרום

יום העצמאות ה 76 למדינת ישראל בצל מלחמת חרבות ברזל: מספר רחב של עיריות החליטו כי את יום העצמאות השנה הן יציינו ולא יחגגו, כך גם שאר מקומות הבילוי והאטרקציות למשפחות זאת במטרה להביע הזדהות עם הנפגעים והחטופים. צה”ל וחיל האוויר החליט כי השנה לא יתקיים המטס המסורתי אם כך מה כן יהיה? כאן למטה דאגנו לרכז עבורכם את כל אירועי יום העצמאות 2024 בדרום הארץ.

העמוד מתעדכן מדי יום בהתאם לפרסומים

מטס אזרחי מבית Moonair ביום העצמאות ה76

אומנם השנה בוטל מטס חיל האוויר הרישמי וזאת בעקבות מלחמת חרבות ברזל אך ביום העצמאות ייערך מטס אזרחי מיוחד מבית Moonair לכבוד העלאת המודעות להשבתם במהרה של החטופים זוכרים את הנרצחים והנופלים. 8 מטוסים  מבית מונאייר יטוסו בטיסת מבנה לרוחבה של הארץ ויעברו בשעות: 10:30 בהרצליה, 11:07 לטרון,  11:18 ירושלים, 11:47 מצדה, 12:42 ערד, 13:00 באר ו 16:00 תל אביב. 

אירועי יום העצמאות ב 76 אתרי מורשת

76 האתרים שיפתחו את שעריהם ביום העצמאות תשפ”ד, מביאים פרקים מרכזיים מהסיפור שמרכיב את הפסיפס הישראלי של כולנו: העליות לארץ ישראל, החלוצות והחלוצים, הלוחמות והלוחמים לכל אורך המאבק להקמת המדינה ולביטחונה מאז הקמתה, מנהיגים ודמויות מרכזיות בתולדות ישראל ואחרים. בין הפעילויות: סיורים מודרכים, שירה בציבור, מופעים לילדים, הפעלות ברוח חלוצית, סדנאות יצירה, מפגשים עם אמנים וסופרים, הכרות עם משחקים וחפצים של פעם, מיצגים אורקוליים ועוד. בכל אחד מהאתרים יוצב שלט ענק מיוחד, עליו יוכלו המבקרים לרשום מה הם מאחלים למדינה ביום העצמאות. למידע מפורט לחצו כאן.

עצמאות בלונדע באר שבע

הכי ישראלי זה לונדע! כל המשפחה מגיעה לחוויה ישראלית ייחודית לכבוד יום ההולדת למדינת ישראל. משימות משפחתיות בסימן המצאות ישראליות, מגילת העצמאות הענקית של ילדי לונדע, פינת יצירה , מתחם משחקי רצפה ועוד המון הפתעות! למה אתם מחכים? הבטיחו את מקומכם בחוויה בלתי נשכחת. ממליצים להבטיח את ביקורכם בקניית כרטיסים מראש באתר הרישמי.

יום העצמאות בצריף בן גוריון

צריף בן גוריון נמצא בקיבוץ שדה בוקר שבהר הנגב, במרחק של 30 ק”מ צפונית למצפה רמון. הצריף הוא למעשה מרכז מבקרים שבו תוכלו ללמוד על אישיותו, על אורח חייו ועל הדמות החשובה של דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של ישראל. דווקא השנה אתם מוזמנים לציין את יום העצמאות בצריף בן גוריון בשדה בוקר. בואו ללמוד על ההיסטוריה שלנו ולהעריך את יום העצמאות שלנו כמדינה ריבונית. כאן תלמדו על כל האתגרים שהיו לאורך כל השנים ולקבל השראה מדמותו של דוד בן גוריון – ראש ממשלת מדינת ישראל הראשון! למידע מלא על המאירוע באתר הרישמי.

פעילויות ביום העצמאות עם רשות הטבע והגנים

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לשמורות הטבע והגנים הלאומים ביום העצמאות ה 76 למדינת ישראל בתאריך 14/05/2024 ולהנות מסיורים, לשמוע סיפורי קרב ולחוות את הטבע הפורח בתקופה היפה ביותר שלו. מטיול זריחה במצוק ארבל שבצפון ועד טיפוס על מצדה בדרום – בחרו את האתר ומהרו להירשם באתר הרישמי של רשות הטבע והגנים.

חוגגים עצמאות 2024 יחד עם לוחמי האש

אתם מוזמנים להגיע ביום שלישי ה 14/05/2024 ביום העצמאות ליום פתוח וחוויתי עם לוחמי האש ברחבי ישראל. להלן רשימת תחנות כבאות והצלה לישראל שבהן מתקיים יום פתוח באיזור דרום: נתיבות: תחנת הכיבוי, רחוב אחת עשרה הנקודות, בין השעות 09:00-14:00. דימונה: תחנת הכיבוי, רחוב המלאכה, בין השעות 13:30-10:00. מידע נוסף באתר הרישמי.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.