Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוף דוגה – הזוכה שלנו כחוף המשפחות של הכנרת

חוף דוגה המחודש והמשופץ נפתח לקהל במהלך שנת 2021, אחרי מספר שנים שהיה סגור לכניסה. החוף המשודרג הוא לטעמנו אחד החופים המומלצים ביותר למשפחות בכנרת. ומה הסיבות לכך? המשיכו לקרוא ותגלו.

חוף דוגה בכנרת הוא חוף רחצה מוכרז עם שירותי הצלה פעילים בעונה. מדובר בחוף רחצה מסודר לצד הכנרת שבו יש מרחבי דשא גדולים, שמשיות שמעניקות המון צל וגם אטרקציות לילדים כמו: גן שעשועים חדיש ומושקע, מתחם מזרקות מים לילדים וגם חניון לילה מסודר עם מספר אפשרויות לינה לצד הכנרת. כל אלה יחד הופכים את חוף דוגה לאחד המומלצים והאטרקטיביים בכנרת, וחוף נהדר למשפחות בפרט. 

במקום יש רצועת חוף רחבה מאוד ומרחב רחצה גדול במים שמאפשרים כניסה של מבקרים רבים. בנוסף, יש גם שטח גדול של דשא שבו תוכלו להתמקם תחת סככות הצל הרבות שמפוזרות כאן. הוא נחשב כאחד מהחופים השקטים שמסביב לכנרת, שבהם אסורה השמעת מוסיקה ואין להכניס מערכות הגברה. לצד החוף יש מלתחות ושירותים מסודרים וגם מזנון שבו תוכלו לרכוש שתייה ומזון. 

קמפינג בכנרת

לחובבי הקמפינג – חוף דוגה בכנרת מציע מספר אפשרויות לינה מסודרות ביניהן לינה באוהלים מהבית, אוהלי לוטים ממוזגים של המקום וחניון קראוונים. הדלקת אש ומנגלים מותר לעשות בפינות המנגל המסומנות בלבד. הכניסה אל חוף דוגה בכנרת היא בחינם, התשלום הוא עבור החניון בלבד לפי תעריף איגוד ערים כנרת. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: “חוף דוגה”. אם אתם מעוניינים לברר אודות מחירי לינה בקמפינג של דוגה או לינה בקרוואנים תוכלו לבקר באתר הרישמי – לחץ כאן.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

טיול כנסיות סובב כנרת – סביב הכנרת יש ריכוז גדול מאוד של כנסיות שכל אחת מהן מציינת מאורע אחר בחייו של ישו אבל לא רק. למידע מלא על הטיול ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי כורסי – ממש כאן בצידה המזרחי של הכנרת, עומדים שרידי מדהימים של מנזר וכנסייה מהתקופה הביזנטית שעל פי המסורת הנוצרית, כאן התרחש נס החזירים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע מג’רסה – טיול בשמורת הטבע המתאים בכל ימות השנה. בקיץ תוכלו ליהנות ממסלול רטוב במים, ובחורף ליהנות מנופי השמורה היפים ולשבת לפיקניק בפארק הגדול. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

אגם מעלה השחר – אגם שפך נחל דליות – בריכת מים גדולה אליה נאגרים המים הזורמים בתוואי נחל דליות, הזורמים מרמת הגולן ונשפכים בסופם אל הכנרת. למידע מלא על המקום ודרגע הגעה לחצו כאן.

רוב רוי שייט קיאקים על הירדנית – רוב רוי הוא אתר שייט ייחודי הנמצא על גדות נהר הירדן, בסמוך לקיבוץ כנרת. המקום מעוצב באופן מאוד מיוחד בסגנון אינדיאני, ותוכלו לצאת בו לשייט בירדנית על סירת קאנו. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

ג’ונגל של כייף – מקום נהדר לבילוי עם ילדים. פינת חי, פינות משחק ואפשרות גם לטיול מודרך ברכבי גולף של המקום. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מעיין עין נון – בכניסה ליישוב מגדל, לצד הכנרת, תוכלו להגיע אל מעיין הזורם אל בריכה רדודה ויפה, ומסביב לה שטחי דשא מוצלים וספסלי ישיבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

חופי הכנרת הכי מומלצים עם כל המשפחה – סביב הכנרת יש המון חופים יפהפיים ומרעננים. אז איך תבחרו את החוף הכי מתאים לכם? כאן תמצאו רשימה של חופים שקטים מומלצים למשפחות סביב הכנרת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע ארבל – המצוק המרהיב שממנו יתגלה אל מולכם נופה של הכנרת, ובימים של ראות טובה תוכלו לראות גם את החרמון. בשמורה מספר אפשרויות טיול, בדרגות קושי שונות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

יער שוויץ – פארק ענק שבו מגוון של מסלולי טיול, מסלולי רכיבה באופניים ותצפיות מרהיבות אל הכנרת. עצירה נהדרת לפיקניק או להתרעענות בדרך. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי חמת טבריה– גן לאומי חמת טבריה הוא בעינינו הפתעה גדולה. המקום מציע שכשוך בבריכות חמות בטמפרטורות שונות שכולן מנביעה טבעית, וטיול נגיש וקצר בין העתיקות המיוחדות שבמקום. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

פארק הירדן – פארק נופש ענק שמציע בריכות שכשוך לכל המשפחה, מסלולי הליכה במים, אתרים ארכיאולוגיים וחניון לילה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.