Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עגלות קפה ואוכל בדרום אדום

מידע על שנת 2024 יפורסמו בהמשך.

חודש פברואר הגיע ואיתו פסטיבל דרום אדום 2023 התחיל! הנגב הצפוני פורח במרבדי כלניות אדומות מרשימות בשלל אתרי פריחה שונים. בואו להשלים את חווית הטיול יחד עם ביקור בעגלות הקפה והאוכל שמתפרסים במקומות שונים בנגב הצפוני, והם מספקים חוויה של אוכל ושתיה בטבע הפתוח. ברובם, בנוסף למזון ושתיה, תוכלו ליהנות מאווירה טובה, מוסיקה ונוף.

השמורה 215 – שמורת הטבע פורה

בכניסה לשמורת הטבע פורה מכביש 6 ניצבת לה אחת מעגלות הקפה המעניינות והטעימות שתפגשו כאן – השמורה 215.  השמורה 215 היא עגלת קפה שנמצאת בלב הטבע הפתוח ובתקופת פריחת הכלניות היא אחת העגלות המבוקשות שיש ובצדק. תחת עצמי האקליפטוס תוכלו לשבת בשולחנות אל מול נוף הפתוח של שמורת פורה שנצבעת ירוק ואדום. יש כאן תפריט אוכל מגוון, קפה נהדר ולצידו עוגיות. למידע נוסף על שעות פתיחה ותפריט מלא מוזמנים לדף הפייסבוק הרישמי של השמורה 215.

קפה קטן

עגלת קפה ששמה “קפה קטן” מציעה מגוון של קינוחים, כריכים, מאפים, וגם מאכלים טבעוניים לצד קפה טעים בלב הנגב המערבי. לצד העגלה יש מקומות ישיבה ומחצלות. העגלה עובדת בסופי שבוע כאשר ימי חמישי ושישי היא ממוקמת במושב קלחים ובשבת היא ממוקמת ביער ניר משה. למידע נוסף על שעות פתיחה ותפריט מלא מוזמנים לדף הפייסבוק הרישמי של קפה קטן.

נוריתא

בתוך קיבוץ בית קמה שנמצא בנגב הצפוני הוקמה עגלת קפה נוריתא. בעגלת הקפה תוכלו למצוא תפריט מגוון של פיצות, כריכים, מאפים, סלטים וקפה טעים טעים! העגלה פתוחה בימי שישי (למעט ימים גשומים) ובשאר השבוע יש צורך בתיאום מראש. למידע נוסף על שעות פתיחה ותפריט מלא מוזמנים לדף הפייסבוק הרישמי של נוריתא. 

Meating Point 102

במושב קלחים שנמצא בנגב הצפון מערבי, בתוך כבאית תוכלו למצוא את Meating Point 102 – אם אתם אוהבים בשר תמשיכו לקרוא! Meating Point 102 הוא פודטראק שמתמחה בבשרים מעושנים, המבוגרים טעימים מאוד, ובשר בבישול ארוך – אל תפספסו! למידע נוסף על שעות פתיחה ותפריט מלא מוזמנים לדף הפייסבוק הרישמי של Meating Point 102.

קפה בסיבוב – אנדרטת החץ השחור

באנדרטת החץ השחור שבעוטף עזה, לצד חורשת לוחמים הצנחנים הוקמה עגלת הקפה – קפה בסיבוב. קפה בסיבוב היא לא רק עגלת קפה, יש כאן תפריט מגוון של אוכל כמו כריכים, סלטים, ג’חנונים, מאכלים טבעוניים, מתוקים ועוד. בקפה בסיבוב תוכלו להנות מאיזור פסטורלי ושקט עם שולחנות פיקניק וערסלים. למידע נוסף על שעות פתיחה ותפריט מלא מוזמנים לדף הפייסבוק הרישמי של קפה בסיבוב.

גאולה בר

במושב תקומה שבנגב המערבי, בלב משק משפחתי הוקמה עגלת קפה גאולה בר. גאולה בר היא עגלת קפה כשרה, משפחתית שיש בה הכל – תפריט מגוון אל מול הכרמים. גאולה בר מאפשרת לבצע הזמנות של סלים take away. למידע נוסף על שעות פתיחה ותפריט מלא מוזמנים לדף הפייסבוק הרישמי של גאולה בר.

עגאלטה

בכפר מימון בנגב הצפון מערבי הוקמה עגלת קפה עגאלטה. יש כאן תפריט מגוון של כריכים, קוראסונים, סלטים, קפה משובח ועוד מגוון רכב של מאכלים בעבודת יד. למידע נוסף על שעות פתיחה ותפריט מלא מוזמנים לדף הפייסבוק הרישמי של עגאלטה.

מסעדת פטגוניה – אסאדו ארגנטינאי

בקיבוץ אור הנר שנמצא בנגב המערבי הוקמה בשנת 2005 מסעדת פטגוניה – אסאדו ארגנטינאי. אם אתם חובבי בשרים ואתם באים לדרום אדום, אסור לכם לפספס את מסעדת פטגוניה. הבשרים במסעדה מגיעים היישר מאגרנטינה: אסאדו, אנטריקוט לצד יינות וסלטים.  למידע נוסף על שעות פתיחה ותפריט מלא מוזמנים לדף הפייסבוק הרישמי של מסעדת פטגוניה.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.