Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 המלצות לטיולים עם הילדים

יש כל כך הרבה מקומות לטייל בישראל, מסלולים קצרים, ארוכים, מעגלים, קווים, עם מים, חיות, פריחה ועוד… כדי למקד אתכם הפעם רשמנו 5 המלצות לטיולים עם הילדים בישראל. 

פרויקט קירות מדברים בשתולה – אחד הפרויקטים המיוחדים בארץ. יצירת אמנים של ציורי גרפיטי שמקשטים את החומה המגנה שלנו בגבול הצפוני. למקום הזה יש סיפור מאוד מעניין שלטעמנו כדאי להכיר ועוד יותר לבוא ולראות. הנה כל הפרטים על המקום המיוחד הזה לחץ כאן.

גבעת הרקפות –  גבעת הרקפות נמצאת באזור רמות מנשה שהוא אחד האזורים היפים שיש בארץ ולא סתם הוא קיבל את הכינוי “טוסקנה של ישראל”. באזור גבעת הרקפות יש כמה אזורי עניין שהאטרקטיבית ביותר שמושכת אליה אלפי מטיילים בעונת החורף היא גבעת הרקפות שמתמלאת ומתקשטת במרבדי ענק של פריחה ויוצרת מראה נפלא. קרוב מאוד לגבעה יש עוד כמה מקומות שכדאי להגיע אליהם, אם אתם כבר כאן. כנסו לקרוא על המקום הנפלא הזה לחץ כאן.

אגמון חפר ומצפור ויקר – אתר הצפרות שקיבל יותר חיפושים מאגמון החולה ושמורת החולה המפורסמות. אגמון חפר ומצפור ויקר נמצאים באזור השרון, במרחק נסיעה קצר מאוד זה מזה, וכדאי להגיע אליהם במיוחד בעונות הנדידה. באחד יש תצפית מצוינת על העופות ובשני מסלול הליכה נחמד וקליל סביב האגם. שני אתרי המצפור מקסימים והם מאפשרים לכם מפגש קסום עם הטבע, במספר דק’ נסיעה מהעיר. למידע על אגמון חפר לחץ כאן.

עין חרדלית – טוב, אם למדוד לפי עומס המטיילים כאן, מדובר באחד המקומות לטיול הכי מבוקשים בארץ, אבל יש לכך סיבה טובה. הטיול בעין חרדלית הוא סביב הנחל שזורם בכל ימות השנה בתוך יער קסום עם נוף נפלא. העומסים נרשמים כאן בעיקר בקיץ מאחר ויש כאן מסלול רטוב של הליכה מרעננת בתוך המים עם אפשרות לשחיה. אם תגיעו הנה בימים היפים של הסתיו או החורף תזכו לטייל בין עלי השלכת ולצד קולות הנחל הזורם. למידע על עין חרדלית לחץ כאן.

פארק לכיש – פארק נחל לכיש, שנמצא ליד העיר אשדוד, הוא מקום מושלם לבלות בו עם המשפחה. הפארק משתרע לאורך נחל לכיש עד לנקודה שבה הנחל נשפך לים ותוכלו למצוא בו כמה מוקדי עניין. מצידו האחד של הפארק גן חיות קטן ובקצהו השני פארק שעשועים מפורסם. לטעמנו מדובר במקום שהוא פיסת טבע מרעננת ומתאימה לכל הגילאים. למידע על פארק לכיש לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.