Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים אחרי הגשם - ההמלצות שלנו

אין כמו יום שמש נעים אחרי כמה ימים גשומים כדי לצאת לטבע. הכול פורח, זורם ויפהפה בחוץ. אספנו כמה רעיונות שיעזרו לכם להחליט לאן להגיע בימים היפים שמגיעים אחרי הגשם.

מפל סער – מפל סער בצפון רמת הגולן זורם בעוצמה חזקה מאוד אחרי הגשמים ויוצר מראה נפלא שרבים מגיעים כדי לראותו. המפל זורם מגובה של כ-20 מטרים וסביבו יש שביל הליכה קצר שמאפשר לכם ללכת ממש קרוב אל הזרימה ואפילו להירטב מהטיפות שהמפל מפזר כאשר הזרימה שלו חזקה. במהלך המסלול תעברו גם גשר תלוי קצר ומיוחד שעובר ממש מעל המים הזורמים. הטיול כאן הוא קצר וההגעה אל המפל היא קצרה, ממש כמה מטרים מהרכב. אם אתם רוצים עוד למידע נוסף על מפל סער כולל הסברי הגעה לחצו כאן.  

מפלי פרוד – מפלי פרוד המיוחדים נמצאים בגליל העליון למרגלות הר מירון. המפלים כאן זורמים רק לאחר הגשם וכדאי מאוד לא לפספס את ההזדמנות להתרשם מהיופי שלהם. המים שזורמים על נתיב הסלעים הטבעי יוצרים כאן מפלים מרהיבים ביופיים שניתן לטייל לאורכם ולצידם. לאחר מספר דקות של הליכה מחניית הרכב כבר תראו את הזרימה. תוכלו להמשיך ללכת לצד המים או לעמוד במקום ופשוט להתרשם מהיופי של המקום. הטיול כאן בחורף הוא אחד היפים של האזור ולכן הוא מתאים מאוד גם כטיול רומנטי זוגי. לעוד מידע ודרכי הגעה למפלי פרוד לחצו כאן. 

יער קרן הכרמל – היער נמצא בצדו הדרומי של הכרמל והוא עצום בגודלו. בשטח היער יש חניונים מסודרים עם ספסלי פיקניק, מסלולי טיול ואחרי הגשם יש המון פריחה. הנסיעה בתוך היער היא חוויה בפני עצמה, כך שגם אם אתם לא מחפשים טיול רגלי אנחנו נמליץ בכל זאת לעבור מכאן עם הרכב. אחד המסלולים המומלצים ביער הוא שביל המערות שבו הולכים ממש בלב היער בין העצים, ובדרך אפשר להתרשם ממערות קבורה עתיקות וממגוון הפריחה שיש מסביב. מי שינסה לחפש פטריות, ימצא כאן המון מהן (שלא כדאי לקטוף כי חלקן רעילות). אם אתם מגיעים ממש אחרי הגשם, קחו בחשבון שבמסלול יהיה בוץ. לכל הפרטים על קרן הכרמל לחצו כאן.

גשר קנטרה בנחל חרוד – באזור בקעת בית שאן נמצאים שרידי גשר מהתקופה הממלוכית שמטרתו הייתה בעבר העברת מים מנחל חרוד לשטחים החקלאיים באזור. היום תחת שרידי הגשר המרשים תוכלו לצאת לטיול קצרצר שבמהלכו תוכלו להתרשם מעוצמת הזרימה החזקה מאוד שמגיעה אחרי הגשמים. ניתן לצפות בזרימה כבר מחניית הרכבים או לצאת למסלול קצרצר ולרדת על לקו המים. לעוד מידע על גשר קנטרה והוראות הגעה לחצו כאן.

פארק עדולם – הפארק נמצא בשפלת יהודה, לא רחוק מהעיר בית שמש. הפארק הוא עצום בגודלו והנופים בו פתוחים ומרהיבים. כדאי להגיע אליו במיוחד לאחר הגשמים מאחר שהכול נצבע בירוק והוא מקושט בצבעי הפריחה. בכניסה אל הפארק תגיעו אל חניון מסודר עם ספסלי פיקניק וכמה מתקני שעשועים לילדים. כדאי לעשות שם עצירה מאחר ואין עוד חניונים כאלו בהמשך הנסיעה בפארק. משם ממשיכים לנסוע אל שניים ממסלולי הטיול היפים והאטרקטיביים של המקום: חורבת מדרס וחורבת בורגין. שניהם מסלולי הליכה לא קשים בנוף פתוח ויפהפה שבמהלכם נפגוש מערות מיוחדות. אל חלק מהמערות אפשר להיכנס ואפילו מומלץ כי הם חלק מהחוויה של המקום הזה. תביאו פנסים וכנסו לזחול במערות אבל קחו בחשבון שהילדים בד”כ לא רוצים ללכת מפה. כדאי להגיע הנה לאחר מספר ימים ללא גשם, כדי להימנע ממסלול בוצי. לפרטים מלאים כולל דרכי הגעה לחרבת בורגין לחצו כאן. לפרטים מלאים כולל דרכי הגעה לחרבת מדרס לחצו כאן .

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

גן לאומי בית שערים
טיולי מערות לחורף
מכתש רמון המנסרה אבן רוח מים הים של מצפה
טיולים ואטרקציות במצפה רמון והסביבה
שביל נחל ציפורי שביל שמשית – מסלול נגיש לעגלות
טיולים עם עגלות
חמת גדר
מעיינות חמים בישראל טיול חם לחורף
גן לאומי בית שערים
טיולי מערות לחורף
מכתש רמון המנסרה אבן רוח מים הים של מצפה
טיולים ואטרקציות במצפה רמון והסביבה
שביל נחל ציפורי שביל שמשית – מסלול נגיש לעגלות
טיולים עם עגלות
חמת גדר
מעיינות חמים בישראל טיול חם לחורף