Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המקומות המושלמים לפיקניק רומנטי - לאכול מול הטבע

איזה שני דברים נהדרים – אוכל וטבע. השילוב של אוכל טוב עם פיסת טבע יפה יכולים להפוך את הבילוי הפשוט לחוויה מושלמת ומיוחדת. ואם תמצאו מקום ממנו נשקף נוף מרהיב אז בכלל הרווחתם כמה רגעים של רומנטיקה במיטבה. אז לכל הזוגות הרומנטיים, יש לנו כמה רעיונות בשבילכם למקומות המתאימים ביותר לפיקניק בטבע. לפני שנתחיל יש לנו טיפ – רוב המקומות שמוזכרים כאן, הם מקומות גבוהים (כי אין כמו הנוף שנפרס מהגובה) ולכן כדאי מאוד לבחור ימים ללא רוח חזקה שיכולה קצת להפריע לחוויה. חוצמזה, פשוט תבחרו יום מתאים, תביאו אוכל שאתם אוהבים, מחצלת ותיהנו מבילוי זוגי מושלם.

פארק אדמית – הפארק נמצא בגליל העליון והוא מפורסם בעיקר בזכות מערת הקשת המיוחדת שנמצאת בו. בפארק אדמית תוכלו לעשות טיול רגלי קצר ונגיש שמגיע עד המערה, ולסיים עם פיקניק למול נופי הגליל שנשקפים מכאן. אם תגיעו בשעת השקיעה תרוויחו אפילו שדרוג של החוויה. ברחבי הפארק יש ספסלי פיקניק ופינות ישיבה מסודרות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מאגר גלעד – מאגר המים נמצא ברמות מנשה שהוא אחד האזורים היפים בארץ. בתקופה של אחרי הגשמים המקום מרשים במיוחד והאזור כולו פורח ומתמלא במרחבים של ירוק. מאגר גלעד הוא מאגר מי גשמים גדול ומרשים שלצידו ישנו מסלול הליכה קליל וקצר. ליד המאגר יש פינות מוצלות תחת העצים בהן תוכלו לפרוס לכם מחצלת ולעשות עצירה לפיקניק. בילוי נהדר לצד הנוף היפהפה והרומנטי של מאגר המים ורמות מנשה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין צור – בסמוך לעיר זכרון יעקב נמצא מעיין נקבה שבו זורמים מים בכל ימות השנה, ולצד המעיין ישנם שרידי עתיקות מהתקופה הרומית. הנביעה אמנם זורמת באמת מים קטנה ורדודה והיא אטרקציה בעיקר עבור המשפחות והילדים שמגיעים הנה. אך למי שמחפש את הרומנטיקה שבמקום אז לטעמנו הדרך אל המעיין היא הקסם האמיתי של המקום הזה. הליכה קצרה של כ-10 דקות שעוברת בתוך יער מוצל עם המון פינות ישיבה מיוחדות בנוף מיוער וקסום. רק תבחרו איפה לפרוס מחצלת ולעשות פיקניק באווירה מושלמת. שימו לב שכדי להגיע לעין צור יש כמה דרכים אפשריות. הדרך עליה אנחנו ממליצים כאן היא זו שמתחילה בבניין אשכול פיס של אורט שומרון בנימינה – לשם עליכם לכוון את הוויז. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

שביל המצוק בשרון – בשביל המצוק בגן לאומי חוף השרון ישנם מספר שבילי טיול שעוברים בסמוך אל חוף הים. המקום מציע לנו את אחד השילובים הטובים ביותר שאפשר לקבל – טיול קצר, פריחה מגוונת, נוף אל הים, וצלילי הגלים המתנפצים. כדאי מאוד להגיע לכאן בשעות השקיעה או בשעות הבוקר המוקדמות, כי המקום חשוף מאוד לשמש. אם בכל זאת תגיעו הנה ביום חם, אנחנו נמליץ לשלב את הטיול שלכם עם סיום בחוף הרחצה הצמוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי הר הרוח – בין הרי ירושלים יש כל כך הרבה אופציות למקומות עם נופי טבע ונופים מרהיבים שמאוד קשה לבחור מקום אחד לפיקניק רומנטי בטבע. אם בכל זאת צריך לבחור אחד אז הר הרוח הוא מקום מושלם לבילוי זוגי. ההר מתנשא לגובה של כ-800 מטרים ומפסגתו נשקף נוף עוצר נשימה. ביער יש מספר חניונים מסודרים עם שולחנות פיקניק ופחי אשפה, רק צריך לבחור. בין החניונים השונים תוכלו לנסוע עם הרכב ולהתרשם מדרך נוף יפהפייה וגם לעצור במספר נקודות תצפית. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מצפה דור – באזור שדה בוקר שבנגב נמצא מצפה דור שהוא פשוט מקום של קסם. מדובר בנקודת תצפית שהוקמה לזכרו של דור כהן שנהרג במהלך טיול בגיאורגיה בשנת 2015. מהתצפית המיוחדת הזו שמשדרת המון שקט ושלווה ייפרס בפניכם נוף פראי ואינסופי שהעיניים לא יכולות להפסיק להביט בו. מי שאוהב את המדבר יוכל למצוא בפינת המצוק הזה ספסל ממנו נשקף המדבר במלוא הדרו והוא נקודה מושלמת לישיבה רומנטית באווירה מיוחדת מאוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

אגמון פולג - אגמון אודים - מחצבת אודים
שמורת נחל פולג ואגמון פולג – טיול משפחתי קליל במרכז
שביל הבריחה ביער עופר יער חוף הכרמל
שביל הבריחה ותצפית עופר ביער חוף הכרמל – יער עופר
שביל היער הקסום ביער עופר – יער חוף הכרמל
שביל היער הקסום ביער עופר – יער חוף הכרמל
שמורת הטבע גמלא
שמורת טבע גמלא
טחנת הנזירים נחל ציפורי
נחל ציפורי טחנת הנזירים
נחל השופט רמות מנשה
נחל שופט – טיול נגיש עגלות – רמות מנשה
נחל שניר גן הצפון
פינות ישיבה במתחם גן הצפון – נחל שניר
קניון הבזלת נחל חרוד
מפלי קניון הבזלת בנחל חרוד – עמק בית שאן